Scott měl co dělat, aby neusnul, zatímco Hope z něj nepouštěla ani na vteřinu oči, aby něco nevyvedl. Wanda si znuděně pohrávala se svými schopnostmi. Black Panter si pozorně studoval informace o skrullech. Parker psal Happymu, kterému hodně dlužil za pomoc. Sam se Buckymu chlubil svým novým oblekem, a Carol jen netrpělivě klepala prsty o stůl. „Už by tu měl být."
Ant-man už cítil, jak mu těžknou víčka, když v tom u vchodu začalo něco jakoby praskat, načež se v místnosti zjevil velký kruhový portál, z něhož vyšel onen mocný čaroděj.
Všichni nasadily překvapené pohledy, až na Carol.
„Jdu přesně na čas, takže nechci slyšet žádné stížnosti."
Jelikož ostatním členům týmu jaksi nebylo sděleno, kdo bude ta nová posila, byli v celku dosti zaskočeni.
„Doktore, neříkal jste, že o místo v Avengers nemáte zájem?"
Zmíněný Wandě věnoval nejdříve lehký úsměv. ,,To ano. Ano, říkal. Jenomže určití lidé mě k tomu určitým způsobem dokázali přesvědčit." Jeho nepříjemný zážitek s Carol se rozhodl raději nechat pro sebe.
Jediné volné křeslo bylo vedle Scotta, který ho ještě tak dobře neznal. Jen co se čaroděj posadil, bylo na něm výrazně vidět, jak je z jeho přítomnosti nervózní.
„Takže, když jsme tu už konečně všichni, začnu tedy s plánem. - Jak už jsem říkala, tak skrullové na sebe dokážou vzít podobu jakékoliv živé bytosti, avšak nedávno jsme zjistili, že také odněkud získaly velmi vyspělé zbraně. Z mých zkušeností vím, že natolik pokročilí v technice nejsou, takže s někým spolupracují. Otázkou je, s kým?"
Doktor si pozorně prohlížel záznamy z jejich nedávné mise. Takové zbraně ještě nikdy předtím neviděl, ale byl si jistý, že mimozemského původu rozhodně nebudou. Měl pocit, jakoby znal toho, kdo v tom měl prsty, jen... si ho nedokázal s přesností vybavit.
„Z vibránia nejsou," oznámil T'Challa. Danversová mu věnovala děkovný pohled za jeho spolupráci.
„Má někdo taky něco, co by nám mohlo pomoct?"
„Já znám jedno místo, kde se často pohybují. Od svých zdrojů vím, že tam dělají akorát samé potíže," promluvil ihned Doktor.
„Tak tam vyrazíme, ne?"
Čaroděje Samova slova krátce rozesmála. Většina hrdinů nechápala, o co jde.
„Zas tak lehké to ale nebude. Obyčejní lidé tam mají vstup přísně zakázán, takže pokud mohu, vzal bych si s sebou jen slečnu Maximoffovou a Parkera."
„Jestli jste za ně ochoten nést plnou zodpovědnost, tak budiž."
Vtom Scott zvedl pravou ruku. „Mám dotaz, kdybych se schoval u Strange v kapse, mohl bych jít taky?"
Všichni se na něj podívali, jako na nějakého cvoka, což svým způsobem i sedělo.
„To možná ani nebude potřeba," promluvil Strange.
„Ale vždyť jste říkal, že-"
,,To jsem řekl jen proto, abych vás trochu pro pobavení postaršil. A navíc, to vás nenapadlo, že jsem třeba taky člověk?"
V tom přiběhl do místnosti nějaký agent. „Naše senzory zachytily několik skrullů poblíž Mexico city."
A tak se tým rozdělil na dvě skupiny. Jednu měl na starost Strange a druhý vedla Carol.
~~
,,Hele, já vím, že jsem se mohl zeptat už dřív, ale... Proč musíme jít zrovna kanálem?" nebránil se po nějaké době cesty Scott.
,,Abych byl k vám upřímný, jaksi jsem vás zapomněl varovat ohledně stylu, jakým tam žijí, takže čím méně z nás bude cítit život na povrchu, tím méně nás budou chtít zabít."
Členové čarodějova týmu se za ním na sebe zděšeně podívali.
,,Tak, a jsme tady," zastavil u prapodivné části zdi. Poté co stlačil jeden zvláštní kámen, otevřel se před nimi úzký průchod.
,,Wow!" žasl Parker.
,,Jestli bych vás mohl poprosit, odteď buďte všichni při sobě a držte se pokud možno jen a pouze mě!" nařídil jim přísně čaroděj.
Všude poletovaly různé víly, zohavení androidi hrály své nebezpečné hry, několik Kree se skoro do každého naváželi, což byl však jen pouhý zlomek toho nejtajemnějšího, jenž poklidné město skrývalo před svými prostými obyvateli.
Pár minut přirozeně procházeli okolo všemožných pochybně působízích bytostí, , když vtom náhle zaslechli neznámý ženský hlas.
,,Stephene. Co ty tady? Už je to dlouhá doba." Zvláštní bělovlasá žena s čarodějem mluvila skoro, jakoby se znali už odjakživa.
,,To ano. Ale dnes jsem tu pracovně. Nevíš, kde bychom tady mohli najít ty problematické skrully?"
,,Ano. Ale zadarmo to nebude."
Zbytek týmu stojící za ním se v tom všem začínal pomalu ztrácet.
Čaroděj si povzdechl. ,,A co by sis představovala?"
Žena se škodlibě zaculila, načež mu věnovala jeden několika sekundový vášnivý polibek.
,,Co se to právě stalo?" Scott jako by mluvil všem přihlížejícím z duše.
,,Najdete je u Rudého Drápa... Tak zatím."
,,Doktore, nechtěl byste nám k tomu něco říct?" nadhosila zvídavě Wanda.
Oslovený čaroděj ji pozornost věnoval jen krátce. ,,Ne. Ani ne."
~~
,,Doufám, že tentokrát to nedopadne jako minule." Hope sice věděla, že kvůli nedávné zkušenosti by měli být lépe připravení, ale stejně jí něco říkalo, ať si radši dávají větší pozor.
,,Od S.H.I.E.L.D.u nám poskytl dostatečné vybavení k tomu, abychom chytili přinejmenším dva skrully. My to zvládneme," odvětila svědomitě Carol.
ČTEŠ
The New Avengers: První mise [DOKONČENO]
Fiksi PenggemarOd Ironmanovy smrti uběhlo již pět let. Svět už nefunguje tak jako dříve. Z mocného týmu největších hrdinů světa se stala pouhá vzpomínka. Nyní se však Země ocitá ve velkém nebezpečí. Je proto na místě jednat rychle. Kdo všechno bude chtít znovu ris...