3. Část

313 19 4
                                    

,,Už něco máte?" ozval se v komunikátoru Sam skrytý na střeše jednoho mrakodrapu.

,,Všude je klid. Nic neobvyklého," odpověděla Wanda procházející mezi lidmi na ulici.

,,A kolik jich vlastně je?" odvážil se promluvit Parker zahalený kapucí a černými brýlemi.

,,Něco kolem čtyř desítek," zazněl Carolin hlas. Jako jediná neustále prolétávala nad městem, v naději, že nepřátele tak dopadnou rychleji.

Black Panter mezitím přeskakoval z jedné střechy na druhou, a po krátkých intervalech se vždy zastavil, aby zkontroloval okolí.

Všichni už pomalu začínali pochybovat, že někoho takhle chytí, když přeci jen Ant-man s Wasp zaregistrovali několik zvláštních mužů. Neustále se kolem sebe rozhlíželi a vráželi do lidí, jako kdyby ani nevěděli, kam jdou.

,,Asi máme první podezřelé."

,,Kde jste?"

,,Šestadvacátá ulice. Naproti parku," odpověděla hned Hope. Pak si všimla Wandy, která šla naproti ,,údajným nepřátelům".

,,Tohle skrullové nejsou," vyvrátila, jen co okolo nich prošla.

,,Takže to balíme?" zeptal se Sam.

,,Ne. Ještě ne." Naštěstí se Black Panterovi na úplně tu nejposlednější chvíli přištěstilo, a díky trpělivému pozorování přistihl jednoho skrulla, který se zrovna přeměňoval na nějakou ženu. ,,Jednoho mám."

,,Jdu za Vámi," rozběhl se Bucky.

,,Nic nedělejte, za chvíli u vás budu," zvolala okamžitě Carol, ale bylo pozdě.

,,Asi si mě všimnul. Jdu za ním."

,,Ne!" To už však hrdina obratně skákal z jedné budovy na druhou, následujíc prchajícího nepřítele na každém jeho kroku.

,,Už tam letím!" křikl Falcon, načež slétl dolů ze střechy.

,,Ne, počkejte!!" snažila se Danversová celý tým zastavit. Jenomže to bylo stejné, jako mluvit do zdi, nikdo její slova už nevnímal.

,,Máme ho!" přidal se i Ant-man, který se před zamaskovaným skrullem s Wasp zvětšil, aby ho mohli zadržet. Ale hned na to toho oba litovali.

Nepřítel před sebe natáhl obě ruce, v nichž se mu jako zázrakem zjevila obří nanotechnická zbraň. Jakmile po Scottovi i Hope vystřelil, skáceli se příčinou nesnesitelných křečí v nohou, k zemi. To na scénu doběhla Wanda, která se pokusila na protivníka použití své schopnosti, jenže k její smůle přiběhl odkudsi další nepřítel, tentokrát místo zbraně s podivnou rukavicí na levé ruce, která veškerou magii obrátila proti ní.

Hrdinka bolestně dopadla na kolena.

Oba nepřátelé rychle utíkali do nejbližší zapadlé uličky. Toho se Sam s T'Challou rozhodli okamžitě využít.

,,Já to vezmu zprava, ty zleva."

,,Rozumím," prohodil urychleně Black Panter, a rychlostí blesku už obíhal roh ulice.

Ulička na sebe neměla napojené žádné další cesty, ani nebyla nijak zvlášť dlouhá. Byli přesvědčeni, že je vážně dostanou do pasti. Avšak jen jak Falcon vyletěl k druhému konci, nikdo nikde nebyl.

,,Cože?" nechápal. T'Challa z protější strany také nebyl z tohoto výsledku zrovna moc nadšený.,,Danversová, asi tomu nebudete věřit, ale jsou fuč."

,,Ne, já to naprosto chápu. Prostě jste je nechali hned na první misi utéct." Při tom si všimla jednoho zvláštního může, kterému jakoby bublala tvář do zelena.

,,A mám tě," nabrala dotyčného při letu.

,,Jste v pohodě?" pomáhal Bucky Scottovi a Hope zpět na nohy. Wasp se tvářila hodně vyčerpaně, zatímco jejího kolegu musel Barnes ještě přidržovat.

,,Takhle jsem se naposled cejtil, když Cassie slavila svoje osmnáctiny."

,,Oba utekli," přiběhl k nim Falcon, a za ním ho pomalým krokem doháněl T'Challa, přidržující Wandu. V tu chvíli přistála jen kus od nich Carol, pevně svírající za rameno jednoho stále zamaskovaného skrulla.

,,Aspoň se nebudeme na základnu vracet s prázdnou."

,,Kapitáne - Chci říct, Danversová," zmíněná se nad oním oslovením musela lehce pousmát, ,,vypadá to, že ti mimozemšťané mají nějaké zbraně. O tom jste nám nic neříkala," řekl podrážděně Sam. Všechna pozornost náhle přešla jen a pouze na Carol.

,,Jaké zbraně?" nechápala blondýnka.

Zločinec v jejím sevření si uchechtl.

,,Odkud je máte?!" otočila ho čelem k sobě, avšak odpovědi se jí nedostalo.

,,Zadržte, něco bych možná mohla zkusit," přistoupila blíž Wanda, načež okolo sebe začala podivně pohybovat rukama.

,,To je zvláštní," promluvila po chvíli.

,,Co?"

,,Jeho mysl je nedobytná. To se mi běžně nestává. Ani Thor mi nedokázal vzdorovat, jaktože on ano?"

Carol si povzdechla. Věděla, že sama by na tenhle těžký úkol rozhodně nestačila, ale ani tým těchto zkušených superhrdinů, který jí S.H.I.E.L.D. poskytl tomu moc nepomáhal. Pak si však vzpomněla ještě na jednu osobu, která by jim dozajista pomoct dokázala. Fury sice říkal, že o jeho spolupráci se snaží už řadu let, ale ona věřila, že na to možná jen nechodí tou správnou cestou. A na rozdíl od ní, oni neuměli plně využít svých možností.

The New Avengers: První mise [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat