17. Část

74 8 0
                                    

„Prosím, nech ho být." Všichni svůj zaskočený pohled přesunuli ke skupince neznámých dětí s Black Panterem.

„Billy?" hlesla nevěřícně Wanda.

„Cassie?" Jen co si zmíněná všimla, kdo ji oslovil, raději zacouvala o krok zpět přímo za Kamalu.Černovlásek začal přistupovat lehkými kroky blíže k rozhněvané čarodějce. ,,Vím, čím si teď procházíš, ale on za to opravdu nemůže."

„Chlapče, sice si cením tvé odvahy, ale slečna Maximoffová má plné právo mi jakkoliv ublížit. V minulosti jsem udělal spoustu hrozných chyb, které už nemohu zvrátit. Tony Stark tu už není, a to jen mou vinou."

Většina přítomných nevěřila tomu, co právě slyšela. O čarodějovi toho slyšeli hodně, ale to, že mohl za smrt Ironmana, byla pro ně velká novinka.

„Cože?" vydechla znovu Wanda.

Strange se lehce zachytil o blízkou stěnu. „Proto jsem se na delší dobu stáhl do ústraní. Vím, že jste mě někteří sháněli, a já vás pokaždé jen ignoroval. Nežádám vás o odpuštění, jen nechci už nadále žít uprostřed těchto nejasností." Ke konci Strangovy řeči se jeho hlas o několik oktáv ztišil. V této chvíli by se mu své emoce nepodařilo skrýt, ať by se o to sebevíc snažil. Raněnou nohu měl v jednom velkém ohni trýznění, jeho ego nyní mělo velikost malé pecičky od třešně, a přesto vše si stejně konečně mohl ulevit od doposud potlačovaných strastí a pocitů, které v sobě držel mnohem déle, než bylo zdrávo.

Wanda čaroděje probodávala svým nenávistným zrakem, když tu náhle vtrhli do haly skrullové. „Všichni se vzdejte, nejlépe hned. Nechceme přeci, aby se někomu něco vážného stalo." Než agent stihl větu doříct, byl z něho další skrull.

Scott v rychlosti přiskočil k na místě malátně kolébajícímu se čaroději s ochotou mu jakkoliv pomoci.

„Pane Langu, jestli vám záleží na záchraně světa i vašich blízkých, běžte ke svému týmu, a mě nechte být," odmítl ho Doktor s vážným výrazem ve tváři.

„Promiňte Doktore, ale tohle neudělám." Následně jej Ant-man opatrně podepřel, jenže čaroděj dokázal jen stěží udělat první krok. Poté, co bolestně sykl několik nepřátel si posměšně uchechtlo.

„Je tu snad něco k smíchu?!" okřikla je naštvaným tónem Danversová.

Wandu začala opět přemáhat menší úzkost, čehož si Billy okamžitě všiml. Další emoční výbuch by nemuseli tentokrát přežít, takže musel využít svých schopností.

Strange ještě z poslední své dobré vůle vytvořil portál pro Hanka a jeho asistentku. „Běžte, je to pro vaše bezpečí."

„Ale, moje dcera..."

„Hanku, poslechni ho," řekl prosebným hlasem Scott. „Já Hope přivedu zpět, slibuju."

„Tak jim jdeme nakopat zadky, ne?"

„Cassie," ohlédl se Lang na svou dceru, „můžeš mi vysvětlit, co tady k sakru děláš?! A co to máš na sobě??"

„Na vysvětlování teď není čas. A navíc byste měli bejt rádi, že vám."

Skrullové už však nevydrželi nadále stát jentak na místě a přemýšlet o následujícím boji. Přišli porazit Avengers, a to hodlali také splnit.

V sekundě rychlého pohybu, všichni, ať už na sobě jako svou součást nebo s nějakou vylepšenou zbraní bojovali vší silou jen mohli.

Tohle znamenalo jen jediné a Avengers moc dobře věděli, že pouhým vyjednáváním by jistojistě nic nevyřešili, museli jednat za cenu života - života svých dětí, přátel, rodin i zesnulých.

Skrullové jim možná vzali polovinu týmu, ale tím si akorát přihoršili. Noví Avengers se tak aspoň měli možnost se konečně mstít za správnou věc.

~~

Newyorské ulice byly vždy tím nejrušnějším místem, ale pokud přišlo na útok nepřátelských vesmírných skřetů s technologicky pokročilými zbraněmi, to byla už složitější záležitost.

Už od prvních chvil šlo na skrullech poznat, že příchod Fantastické čtyřky je opravdu zaskočil.

„Hej! Lidi! Našel jsem tu loď!" křikl do komunikátoru Johnny.

Susan nejdříve dopomohla pomohla několika nevinným občanům dostat se do bezpečí. „Fury říkal, že zajali několik Avengerů a agentů. Musíš je najít. Doufám, že to zvládneš bez problémů."

„Klid ségra. Znáš mě, ne?"

„No právě." To už Human Torch vstupoval do tajemné chodby mimozemské lodi.

Najednou všemi otřásl silný výboj energie. Skrullům bylo úplně jedno, že si tím ublíží, hlavně že tak zraní hrdiny, kteří jejich mírumilovnou nabídku zavrhli.

„Kapitáne, ani nevíte jak rád vás konečně poznávám." Reed se jen taktak vyhl rychlému prosvištění obrovského kovového štítu namísto hvězdy, s velkým černým křížem. „Vy to ale zřejmě vnímáte trochu jinak." Svými dlouhými pažemi omotal nepřítelovy kotníky, načež s ním prudce praštil o zem. Skrull s tváří Steva Rogerse se však nehodlal vzdát. Chtěl protivníka zničit za každou cenu.

~~

„Haló?! Ať je tu kdokoliv, měl by se bát! Lidé mi říkají lidská pochodeň!" Takovéto i jiné blbosti vyřvával Johnny po celém vesmírném plavidlu. Už procházel chodbami nejméně půl hodiny, a přesto stále nenarazil ani na jednoho nepřítele nebo hrdinu.

Zdálo se, že se to taky snad ani nezmění, když konečně spatřil první osobu - muže. Byl uvězněný v jakési zvláštní komoře. Hrdina si všiml zavřených očí. To ho ještě více popohnalo na přidání svého, už tak rychlého tempa zachraňování.

Žádná tlačítka nebo páčky, zkrátka nic nijak zvlášť nápomocného.

Nakonec pochopil, že jiná možnost mu nezbývá. „Tak jinak." Celou komoru pohltily plameny. Pak kovový poklop konečně povolil a Johnny neznámého muže mohl vytáhnout ven. Trochu ho zarazil jeho oděv. Vypadal jako nějaký mnich.

Netrvalo dlouho, a brzy dotyčný začal nabírat vědomí.

„Ehm... Kde to jsem?"

Johnny ho opatrně přidržel. „Věřte mi, že to teď není podstatný, musíte mi hlavně pomoc ostatní dostat odsud pryč. Prosím, řekněte mi, že máte nějaký užitečný superschopnosti, protože by se nám teď fakt hodily."

Wong si ho letmo změřil od hlavy až po paty. „Už jsi někdy zachraňoval svět?"

„Tak trochu. Proč?" odvětil nejistě blondýn.

„Máš se ještě hodně co učit." Následně čaroděj začal provádět věci, které předčily veškerá Johnnyho očekávání.

The New Avengers: První mise [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat