Epilog

91 9 2
                                    

Po ulicích panoval po dlouhé době příjemný klid. Krásné letní počasí přímo hrálo všemožnými barvami a směsicí těch nejrůznějších zvuků. Pro Parkera to byl ideální čas si užívat své volné chvíle se svou dívkou.

„Petere, já chápu, že chceš chránit svět, ale nechtěl bys už s tím přestat? Jestli nechceš pro sebe, mohl bys aspoň pro svou tetu, nebo kvůli mně."

Parker si povzdechl. „MJ, já bych rád, ale... já se bojím, že kdybych skončil, že bych tak akorát zklamal lidi, kteří by potřebovali pomoc. Co když-"

Najednou k nim zničehonic přiběhl jakýsi muž. Obličej měl celý rudý a čelo propocené. Funěl jako rozzuřený býk a každou chvíli to vypadalo, že se asi zhroutí k zemi.

Na Petera se nalepil tak blízko, že dotyčný málem upadl na záda. „To jsi ty! Ty jsi Spider-man! Patříš k Avengers! Potřebuji vaši pomoc," chyl ho pevně za ramena.

Mladý hrdina nějak nechápal, co se děje, takže místo něj raději promluvila MJ. „Pane, měl byste se nejdříve uklidit, ano? Co se stalo?"

„Utekl. Je na svobodě! Všem teď hrozí obrovské nebezpečí!"

„Kdo?"

Eddie se nejdříve pokusil nalézt ta správná slova, ale ať se snažil sebevíc, v hlavě mu naskakovalo jen jediné. „Venom."

"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Takže, je to tu. Konec. A nyní je jen na vás, jestli bude pokračování. S možným námětem možného dalšího dílu jste se mohli seznámit u této části. No, ať se má věc jakkoliv, moc bych vám chtěla poděkovat za Vaši pozornost. Děkuji všem, co mě podporovali v komentářích a svými hlasy. Opravdu moc si toho vážím.

Tak snad se ještě někdy uvidíme.;)

The New Avengers: První mise [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat