Carol stále nervózně chodila po místnosti sem a tam. Když se rozhodla na poslední chvíli spojit s S.H.I.E.L.D.em, čekala, že jejich pracovní výkon bude aspoň o něco lepší, než před těmi třiceti lety. Bohužel její očekávání byly ale příliš vysoké.
,,Tak kde jsou?! Kolikrát ještě budu muset opakovat, že každou zbytečně promrhanou minutou se Země blíží akorát ke zkáze?!"
Mladý agent, co byl jako jediný přítomný, se snažil na sobě nejevit žádnou známku strachu, který mu mladá hrdinka naháněla. Naštěstí tyto nepříjemné pocity rychle vymizely.
Do místnosti náhle vběhla jeho kolegyně. ,,Všechno už je zařízené. Měli by tu být každou chvíli."
Carol bez váhání ihned odešla pryč na chodbu. Ještě pár minut, a nejspíš by tam z toho zešílela.Wandu mezitím už vezl ve svém vypůjčeném quinjetu Clint.
,,Slyšel jsem, že jsi se prý vůbec nenudila," prohodil po nějaké době letu.
,,Jo. Těsně po... No, však víš, jsem byla úplně zničená, a mé schopnosti se tak trochu vymkly kontrole. Potom se mě Strange ujmul, a ukázal mi způsob, jak všechno zvládnou. Zpočátku jsem mu moc nevěřila, ale pak se ukázalo, že vlastně není tak špatný, jak si ostatní myslí."
Barton se snažil věnovat pilotování, ale mlčení nebyla zrovna jeho silná stránka.
,,Doktor Strange. - Vzpomínám si, že co jsem tak o něm slyšel, je to prej akorát další Tony Stark, jestli mi teda rozumíš."
Wanda stočila pohled k nedalekému okénku s výhledem na proplouvající mraky. ,,Jo. No, tvrdohlavost ani ego mu rozhodně neschybí," dodala s úsměvem.
Letoun už pomalu začal klesat k zemi.
,,Hele, mám jenom ještě takový dotaz: jak moc mě budeš nenávidět, kdybych ti teď řekl, že mi tě S.H.I.E.L.D. dal za úkol k nim přivést?"
Maximoffová svraštila zmateně obočí. ,,Cože?"
Vtom se pomalu začal otevírat hlavní vstup.
Na rozdíl od Wandy byl za to však Peter docela rád.
Už letěli pár minut, přičemž z něho agent Ross ani na vteřinu nespouštěl oči. Parkerovi to nahánělo husí kůži po celém těle.
,,Na to, že ti je teprve dvacet, tak máš můj respekt chlapče," prohodil muž v obleku.
,,Prosím?" nechápal.
,,No, prý jsi bojoval po boku Ironmana ve vesmíru. To jsi musel mít vážně velkou kuráž. Já tuhle práci dělám už od chvíle, co jsem odmaturoval. A kam jsem se posunul? Akorát dělám Furymu donašeče." Mladík to delší dobu zpracovával v hlavě, než mu došlo, co právě slyšel.
,,Vy pracujete pro Furyho??"
Agent se krátce zasmál jeho otázce. ,,Říkali mi, že toho hodně nevíš. Ale neboj. Jsem si jistý, že ti to všechno někdo určitě brzy vysvětlí."
V tu chvíli začal vrtulník klesat. Parker dole zahlédl několik podivně oblečených postav. Na strachu mu to nijak zvlášť neubralo, ale aspoň konečně nemusel mít codočinění se zákonem.Danversová vyběhla ven před základnu, kde již přistával wakandský letoun, z něhož vystoupil Black Panter a Falcon přistál jen o pár metrů dál. ,,No konečně."
,,Omlouvám se za zpoždění, ale Wakanda odsud není zrovna nějaký ten kousek," potřásl si Sam s Carol rukou, která mu věnovala chápavé pokynutí hlavou.
,,Slečna Danversová. Vzpomínám si na vás. V té bitvě jste nám ohromně pomohla," vmísil se mezi ně T'Challa.
,,To už bylo ale dávno. V tuto chvíli je důležitější přítomnost."
Než stačil padnout jakýkoliv další dotaz ohledně jejich aktuální sestavě, přilétla stovka mravenců, a další kus od nich se zjevil Ant-man i se svou parťačkou Wasp.
Hrdina si hned sklopil masku. ,,Tak tohle nebylo ani trochu vtipný! Proč mě vždycky musíte omráčit?! Minule jsem to celkem skousnul, ale tohle už bylo na mě vážně moc!" začal si stěžovat, dokud si nevšiml osob stojících před nimi. ,,Nazdar. Já - jsem..."
,,Kdybych nevěděla kdo jste, nebyl byste tady," přerušila ho Danversová.
,,Ahoj Hope," pozdravila ženu vedle.
,,Uniklo mi něco?" zeptal se zmateně Scott. Pak ovšem nedaleko na volné ploše přistál vrtulník, a o další kus vedle shieldský quinjet.
,,Teď už jsme všichni?" nadhodil Sam zvídavě.
Déle Carol opravdu čekat nehodlala. ,,Vypadá to tak."
Do zasedací místnosti k nim ještě přibyl Winter Soldier, který vypadal, že tam nikdy nechtěl být.
,,Takže, důvod, proč jsem S.H.I.E.L.D. a hlavně vás požádala o pomoc je takový, že Země byla opět napadena Skrully."
Všichni hrdinové mlčeli. Pak se však Scott odvážil promluvit. ,,Mám takový dotaz. Co jsou Skrullové?"
,,Mimozemšťané se schopnostmi změnit svou podobu na jakoukoliv živou bytost," upoutal na sebe pozornost právě příchozí muž s černou páskou přes levé oko.
,,Vy jste...?"
,,Ředitel Nicholas Fury. Většina z vás se se mnou již setkala. Jiní by si mě minimálně mohli pamatovat z pohřbu," upřel svůj přísný pohled na Ant-mana. ,,Vzhledem k tomu, že svět přišel o několik svých nejlepších hrdinů, byli jsme nuceni sjednotit další, kteří by jejich volné pozice mohli zaplnit." Fury si pozorně prohlédl každého z přítomných. Jedna osoba chyběla. Jen si povzdechl. Zrovna ten, koho opravdu potřebovali, se na ně vykašlal. Co mohl ale také čekat od někoho, kdo ignoruje každý dopis, který mu S.H.I.E.L.D. pošle, a vychytrale se vyhýbá každému agentovi, jenž ho sleduje.
Prozatím to nechal být, načež radši zapnul holografický projektor. ,,Několik neobvyklých situací bylo zaznamenáno ve Washingtonu, Nevadě, a naši agenti jsou přesvědčeni, že brzy k něčemu dojde i zde poblíž Central Parku."
,,A jak jste to zjistila Vy?" ukázala Wanda na Carol.
,,Skrullové jsou mí přátelé. Znám se s jejich vůdcem Talosem, a ten mi před pár dny sdělil, že několik jejich problematických vězňů údajně uprchlo sem na Zemi. Nejdříve jsem to chtěla řešit sama, ale když už má svět nějaké ochránce, proč toho nevyužít?"
,,Takže to znamená, že..."
,,Jste teď Noví Avengers."
ČTEŠ
The New Avengers: První mise [DOKONČENO]
FanfictionOd Ironmanovy smrti uběhlo již pět let. Svět už nefunguje tak jako dříve. Z mocného týmu největších hrdinů světa se stala pouhá vzpomínka. Nyní se však Země ocitá ve velkém nebezpečí. Je proto na místě jednat rychle. Kdo všechno bude chtít znovu ris...