18. Část

77 7 0
                                    

Všude panoval jen zmatek. Nevinní lidé pobíhali po ulicích jako splašené stádo ovcí. Křičel na sebe a volali o pomoc. Stále jim totiž chyběla jejich jediná naděje - Avengers.

Od svých skrullských spojenců dostal zprávu, že vše jde přesně podle plánu, avšak kdyby to tak bylo, necítil by v tento moment takové zklamání.

Několik monitorů v jeho blízkosti začalo upozorňovat na neznámého narušitele, který vysvobozoval jejich vězně.

Muž v zeleném plášti naštvaně udeřil pěstí do ovládacích panelů před sebou. Už toho měl dost. Na další zádrhel neměl trpělivost. Chtěl konat, a to hned.

~~

Falcon svým štítem zrovna vyřídil hned dva protivníky naráz. Byl tak rozrušený, že vůbec nepostřehl dalšího přibližujícího se nepřítele za jeho zády. Naštěstí měli mladou a hlavně pozornost posilu.

Kate byla schovaná ve druhém patře, odkud střílela na každého skrulla, jenž upoutal její pozornost. Jakmile si všimla, že kolem Black Pantera je až nadměrné množství protivníků, uvědomila si však, že pouze luk a šíp tentokrát stačit nebude. „Na třetí hodině by to chtělo menší posily," promluvila spěšně do komunikátoru.

„Jdu na to!" dal se Billy alias Wiccan do pohybu.

T'Challa stihl vyřídit ještě aspoň jednoho, ale svému zachránci se nevyrovnal.

Mladý hrdina přiletěl rychlostí světla a zastavil se přímo nad nimi, načež všechny skrully vynesl do vzduchu, a praštil s nimi o protější stěny.

Najednou jej zezadu cosi tvrdě zasáhlo, kvůli čemuž skončil na zemi.

Nepřátelé byli blízko. To ovšem Nejvyšší čaroděj také. Kvůli své raněné noze se neustále musel vznášet, takže měl v souboji jako jeden z mála největší přehled.

Za pomoci jediného kouzla omotal magickým lanem přinejmenším pět nepřátel, které následně poslal rovnou do mezidimezionálního vězení k ostatním jejich kolegům.

„Tvá magie se od posledně docela zlepšila, chlapče, ale stále by to chtělo cvičit."

I Wanda byla velmi pozorná, a díky svým rychlým reflexům zastavila v pohybu několik letících střel ve vzduchu přímo na čaroděje, který by si jich možná ani nestihl všimnout.

„Pokud si dobře vzpomínám, tak nebyl jsi to právě ty, kdo mě učil, abych se během boje vyhýbala jakýmkoli diskuzním s ostatními?"

„Je vidět, že ti to pročištění vzpomínek jen prospělo," přitakal ji stejně sarkasticky. „Takže mi odpouštíš?"

Wanda si narovnala lehce pomuchlané oblečení. „Nebudeme předhánět, ano?"

„Pospícháte někam hoši?" zatarasil cestu prchajícím skrullům Harley.

Všichni se automaticky otočili na opačnou stranu, což se stalo jejich velkou chybou.

„Ahojky," usmála se nevinně Kamala.

Z objektivního hlediska by teď bylo docela jasné, kdo měl v takovou chvíli největší problém, překvapivá skutečnost ovšem tuto domněnku vyvracovala.

Kamala se roztáhla do výšky i do šířky, aby nepřátelé neměli kam utéct. Naneštěstí tím ze sebe jen udělala víc než dokonalý cíl.

Pavučiny nabité elektrickými výboji neprospěly ani Keenerovi.

„Kruci!" mladý Ironmanův nástupce, jakmile mu veškerý systém doslova vyhasl. Ale pořád byl v pořádku, zatímco Kamala takové štěstí bohužel neměla.

The New Avengers: První mise [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat