12. Část

80 9 0
                                    

Slunce už pomalu zapadlo, čas se krátil, to ale bohužel nikdo z hrdinů nevěděl.

Falcon opatrně s Danversovou procházel základnou. Snažili se chovat co nejméně nápadněji.Večer byl u S.H.I.E.L.D.u vždycky největší rozruch, což jim jejich úkol zrovna nijak neulehčovalo.

„Už máte nějakou přezdívku?" prohodil nepřítomně Sam.

„Každou chvíli na nás můžou skrullové přijít, a vy se teď chcete bavit o tom, jestli už mám přezdívku?"

„Každej superhrdina nějakou má. Vážně žádnou nemáte?"

Vtom se přímo naproti nim vynořila menší skupinka agentů. Ve tvářích měli zcela neutrální výrazy. Oba hrdinové hned zmlkli, snažíc se působit stejným dojmem.

„Všichni mi říkají jen Danversová."

„Dobře. Ale co svět?"

„Jen zachránkyně z vesmíru. A u nás občas ze srandy Marvelová. - Ale proč bych nějakou měla mít? Vždyť Strange taky žádnou nemá."

„Strange žádnou nemá, protože je prostě divnej. - Víš co? Zatím to necháme být, ale až bude po všem, něco ti musíme vymyslet. S tou Marvelovou by se dalo pracovat."

Carol si jenom unaveně povzdechla.

Najednou se naproti nim zjevila Wanda. Přinejmenším na pohled vypadala už mnohem lépe. Jak se cítila, to bylo daleko horší.

Wilson s Danversovou znejistěli.

„Wando, vypadáš už mnohem líp. Jak ti je?"

Hnědovláska k nim zvedla svou ztrápenou tvář. „Já vlastně ani nevím. Spíš mám jen obrovský vztek."

„Ty skrully porazíme."

„Ne, vy mi nerozumíte. Já mám vztek na Strange."

„Cože? Proč?"

Jen co Wanda zabloudila ve svých myšlenkách k její poslední misi, nedokázala již nadále v sobě dusit tu bombu negativních pocitů.

Všechna světla v dosahu deseti metrů doslova explodovala. „On za to může!! Za všechno!" Ani si neuvědomovala, jakou hrůzu svým kolegům naháněla.

„Wando, prosím. Teď se musíš uklidnit. Chápu, že... Jak jsi vlastně na něco takovýho přišla?" To byla Samova veliká chyba. Podlaha, na níž stáli, začala vydávat neobvyklé vibrace.

„Nejraději bych byla, kdyby mi žádné vzpomínky nevracel!" procedila zuřivě skrze zaťaté zuby. Než stačila znovu způsobit na základně jakékoliv další škody, Carol ji v mžiku co nejjemněji omráčila.

Naštěstí měl Falcon dostatečně rychlé reflexy na to, aby svou přítelkyni klesající k zemi, stihl včas zachytit. „Zbláznila si se?!" vyjekl rozrušeně.

„Já? Viděl si snad, jak na tom byla, ne? Kdybych to neudělala, kdoví, jestli bychom tu ještě stáli celý!"

„Co teď? Jestli nás tady takhle někdo uvidí, jen tak z toho asi už nevyklouzneme." narovnal se Wilson i s Maximoffovou zavěšenou kolem ramen.

Pak si uvědomili jednu zásadní věc.

„Kdo všechno je z týmu skrull?"

Sam začal počítat. „Bucky, Hope se od poslední mise chovala taky dost divně, a dlouho jsem neviděl Parkera." Vtom zaslechly čísi kroky.

Bleskurychle zaběhli do nejbližší volné místnosti.

„Tak kde jsou? Jestli je nenajdeme, bude to pro nás sakra velkej problém!" zazněl mužský hlas, a zněl dost uspěchaně.

„Teď jenom můžeme doufat, že nemluvili o nás."

Sam si Wandu v náruči opatrně přisunul víc k sobě. „Takže S.H.I.E.L.D. můžeme vyřadit asi celej."

Carol se na něho ihned otočila. „No neříkej."

Takhle tam tiše čekali téměř celou hodinu. Přitom se marně snažili vymyslet nějaký plán, ale ať je napadalo cokoliv, nic z toho nebylo prakticky skoro vůbec použitelné.

„Ty jo. Ta má teda tvrdý spaní. Určitě se někdy probere?"

Wanda spala tak tvrdě, až Wilsona zachvátily obavy, jestli se vůbec někdy probudí.

„Ano. Slaběji jsem to ani udělat nemohla. Navíc v sobě má dostatečně síly na to, aby se brzy probrala sama."

Sam se zahleděl na svůj nedaleko odložený štít. „Vím, že je to asi blbej nápad, a ani bych se nedivil, kdybyste to hned zavrhla, ale.. Co kdybychom zkusili zajít za Strangem?"

Carol však na místo očekávaného vyšilování jen zmateně odpověděla: „Asi nám toho stejně moc nezbývá. Ale nechápu, proč bych něco takového měla ignorovat."

„Tak to není dobrý," uvědomil si náhle Falcon onu nemilou skutečnost.

„Uniklo mi něco?"

„Víte, vaše dvojnice tu svou roli asi brala trochu moc vážně, a... tak nějak... se se Strangem pustila do takovýho menšího, ne zrovna hezkýho - rozhovoru."

„Cože udělala?! Vždyť jsem jí jasně vysvětlovala, aby nedělala žádný blbosti!" Carol čekala od Sama ještě nějakou připomínku, ale ničeho takového se nedočkala.

Falcon pouze nasucho polkl, když do místnosti vešel Rodhey.

„No to je dost, že jsem konečně někoho našel. Může mi do háje někdo z vás vysvětlit, co se stalo Parkerovi s Barnesem?! Ministr mi jenom za dnešek volal už desetkrát a CIA, FBI, dokonce i Interpol, neřeší nic jinýho."

Avengerové na něho zírali jako na nějaký přízrak.

„Tak jinak." Nově příchozí vytáhl svůj tablet, načež na monitoru spustil spoustu kamerových nahrávek, kde Spider-man s Winter Soldierem terorizovali New York.

„To není vůbec dobrý," promluvila zaskočeně Danversová.

Wanda naštěstí stále spala. Vzhledem k náhlé ráně, jež otřásla celou základnou, to bylo celkem překvapivé, jelikož ji jistě slyšel snad každý pracovník S.H.I.E.L.D.u i nezvaní skrullští narušitelé.

The New Avengers: První mise [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat