Letoun přistál na přistávací ploše hned nedaleko wakandského paláce. Výstupová rampa se vysunula, s čímž na světlo vyšel T'Challa a za ním ho následovalo pět mladších návštěvníků.
„Můžu teda konečně vědět, proč jste nás vzal sem? Myslel jsem, že vám máme pomoct v boji proti těm zelenejm skřetům," dohnal T'Challu rychle mladík v železném obleku Ironmana, Harley Keener.
Král Wakandy se na něho ani nepodíval. „To ano, ale s vaším vybavením by vás z boje vyřadili dřív, než byste stačili vůbec ukázat, co ve vás je."
Dívka s lukem na chvíli zastavila. „To jakože je můj luk na prd? Moje máma mi ho dala k patnáctinám!"
V laboratoři je již očekávala ta nejchytřejší vynálezkyně, kterou T'Challa znal.
„Bráško, tak co, nenudí tě už ta práce superhrdiny?"
Black Panter se na Shuri lehce zamračil. „Nevím, proč by mě měla nudit... Divila by ses, co všechno už se stačilo za těch pár dní stát."
V ten moment si dotyčná všimla pětice puberťáků postávajících v nedalekém vchodu. „Tohle je ten tvůj tým? Myslela jsem si, že budou trochu... starší."
„To jsou. Tohle je jen menší... posila. Ale potřebují vylepšit vybavení, proto jsem je vzal k tobě."
Shuri se samolibě usmála, načež se bez jakýchkoliv dalších okolků ihned pustila do práce.
Mezitím v nově postaveném mrakodrapu v centru New Yorku, v tom nejvyšším patře jen blondýn v pohodlí svého oblíbeného gauče díval na svůj oblíbený pořad. Při tom si ukusoval ze své pizzy, kterou si sotva pár minut nazpět sám pracně připravil.
Pak se ale najednou někdo postavil přímo před obrazovku televize. „Johnny... Johnny!"
„Ehm... Bene, prosím, nemohl bys trochu uhnout. Michelle zrovna zjistila, že jí John podvádí." V tu chvíli na něj někdo hodil jeho oblek. Ten modrý s velkou čtyřkou přes celou hruď.
„Hmm?"
Obrazovka běžící televize zničehonic zčernala. „Vstávej, máme práci," prošel okolo další z jeho spolubydlících, Reed Richards.
„Co? Teď? Je půl šestý večer," začal si blondýn stěžovat.
„No právě. - Před chvílí nám napsal známý ze S.H.I.E.L.D.u," objevila se v místnosti i jeho sestra, Susan.
„A co psal?"
„S.H.I.E.L.D. i Avengers jsou v nebezpečí. Potřebujeme vás."
Nic dalšího už vysvětlovat nebylo ani potřeba. Johnny bez dalších námitek vklouzl do svého obleku, který následně celý pokryl svými žhavými plameny.
~~
Scott se pomalu začal probouzet. Jakmile jeho zrak začal zaostřovat okolí, udeřila ho do hlavy silná bolest.
Vedle něho stála cizí černovlasá žena. „Říkali jsme, že nás neporazíte. Vy hrdinové jste ale tak neodbytní, že je to občas až otravné."
„Co jste udělali s Hope?"
„O tu je, na rozdíl od tebe, dobře postaráno. Teď... si konečně užiju tvoje mučení."
Ant-man by se býval zvedl a pokusil nějak bránit, ale spoutané ruce mu to jaksi znemožňovaly.Když pochopil, že to nemá cenu, přešel ke svým osvědčeném slovům. „Hele, vypadáte celkem férově. Co kdybyste mě pustila, a já vás pak nechal jít? Dobrá nabídka, ne?" S tímto amatérským vyjednáváním si všiml jen kousek od sebe ležící tašky, ve které měl svůj oblek. Kdyby se mu podařilo uvolnit aspoň jednu ruku...
„Můj otec tu před několika lety už byl. Mohl si vás podmanit. Moc měl na dosah, ale místo toho se s vámi jen spřátelil, a nechal vás být."
Lang ji zaujatě poslouchal. V tu chvíli to bylo to jediné, co mu zbývalo. Pak si ovšem všiml uvolněného šroubu u trubky, ke které byl připoutaný.
Lehkými pohyby rukou se pokoušel šroub vysunout, ale moc to nešlo, a navíc, jeho věznitelce všímavost rozhodně nechyběla.
„Hej! Co to-"
Třesoucí se podlaha náhle způsobila, že několik regálů s různými nedokončenými přístroji popadaly přímo, na již odmaskovaného skrulla, a zároveň také pomohla Scottovi utéct.
Rychle se vyvlékl, rozdrtil pouta a popadl tašku s oblekem. Než se skrull vzpamatoval, Scott už byl dávno pryč z dohledu.
~~
„Ne! Nechte mě být!!" křičela mladá žena, kterou vláčel skrull za paži. Za nimi další skrull nesl omráčeného Hanka.
Ant-man rychle zaběhl za nejbližší nehlídaný sloup.
„Určitě spí? Jestli ne, tak..."
„Jo, spí. Já nejsem zase tak neschopnej," začali se skrullové dohadovat. Při tom se podařilo mladé vědkyni vysmeknout ze sevření, jenomže nebyla ke své smůle dostatečně rychlá.
V mžiku ji skrull opět zdržel obě ruce za zády. „Hele, hele, hele. Ani to nezkoušej."Teď Scott jen doufal, že aspoň jeho Cassie je v bezpečí domova. A v bezpečí také byla, jen ne doma.
ČTEŠ
The New Avengers: První mise [DOKONČENO]
FanficOd Ironmanovy smrti uběhlo již pět let. Svět už nefunguje tak jako dříve. Z mocného týmu největších hrdinů světa se stala pouhá vzpomínka. Nyní se však Země ocitá ve velkém nebezpečí. Je proto na místě jednat rychle. Kdo všechno bude chtít znovu ris...