Prolog

14.6K 619 5
                                    

"-Tati, unde o duc pe mami? Si de ce are un cearsaf care ii acopera chipul?

-Mami trebuie sa plece Alexis, iar de acolo nu v-a mai putea venii sa ne viziteze.

-De ce? Mami  era iar bolnavioara? Dar eu o vreau pe mami.

-Da puiule, mami era iar... Voi merge in vizita pe la ea cat de curand si ii voi zice ca iti e dor de ea."

Ei bine acestea au fost ultimele cuvinte care tatal meu mi lea adresat inainte de a se sinucide si sa lase o copila de 5 ani singura pe lume. Doar cu niste bunici pentru care nu prea exist. Cat despre mama nu prea imi aduc aminte nimic, decat parfumul ei,  acel parfum dulce care iti invadeaza narile din prima secunda. Dar ei bine asta a fost in urma cu 13 ani, acum am 18 ani si nu mai sunt o copila, sunt ultima clasa la liceul Seaford, de fapt am fost. De maine ma voi afla intr-un alt liceu, liceul Sharks.

Sunt trezita atat de devreme de alarma aceea nenorocita, care nici nu a sunat bine si deja imi vine s-o sparg, ma ridic cu greu din pat lundu-mi in picioare papuceii pufosi pornind spre baie unde imi fac repede un dus revigorant. Imi invalui corpul intr-un prosop mare alb si pornesc spre sifonier pentru a alege hainele potrivite. Intr-un final imi iau lenjerie intima din dantela neagra, o pereche de blugi stramti negri, un tricou largut alb, geaca de piele iar in piciaore botinele negre. Parul mi-l prind intr-o coada de cal si cobor scarile pentru a pleca.

-Pa bunico, pa bunicule.

-Pa Alexis.

Am pornit spre scoala putin speriata din cauza faptului ca nu cunosteam pe nimeni si pentru faptul ca m-am transferat pe ultima suta de metrii. Intr-un final ajung la liceu, unde parca asteptam ca o minune sa ma loveasca si sa-mi arate drumul spre director si chiar asa a fost. M-am ciocnit sau mai bine zis o fata roscata s-a lovit de mine.

-Scuze,scuze,   zice ea zambind. Nu ma uitam pe unde merg si ma cam grabeam. Hey, pe tine nu te-am mai vazut prin liceu.

-Mda, sunt un pic cam noua. Mai putea ajuta? Caut biroul directorului.

-Sigur, apropo, Georgia Collins, zice roscata intinzand mana.

-Alexis Parker.

-Georgia, striga o fata la fel de blonda ca mine venind repede. Iar ai facut-o lata?

-De data asta nu Clara, zice ea si amandoua incep sa rada. Ea este Alexis Parker, eleva noua, in a 12 a presupun , nu?

-Da, asa e. Imi pare bine.

-Bine ai venit la liceul Sharks, zice ea oferindu-mi o imbratisare calduroasa.

-Deci, hai sa te duc la director si asa aveam drum incolo.

-Ai ma Georgia, nici nu a inceput scoala bine si tu deja ajungi la director?

-Clara, Clara, cine a zis ceva de director? Eu am drum pe la bunicelul ala de prof nou de sport. Acum dupa cum vezi, noi plecam. Hai Alexis las-o pe Clara sa-si planga viata ei amara, zice ea si incepem sa radem cu toatele.

Cred ca ne-am plimbat pe holurile alea vreo 10 minute, deja ma apucasera ametelile de la atatea cotituri si de la atatea usi gresite.

-Tu sigur sti unde e biroul? intreb eu intr-un final.

-Cum naibi sa nu stiu? Cel putin de 3 ori pe saptamana aici ma gasesti plus in sala de detentii, ma uitam sa vad daca au mai schimbat cate ceva pe aici. Sper ca nu te superi..

-Neah, stai linistita.

Intr-un final am ajuns in biroul directorului care mi-a predat manualele, orarul si ma anunta ca sunt in clasa chiar cu fata care m-a condus pana aici, Georgia. Iau cartile si ies, pe hol o zaresc pe Georgia care vorbea cu un tip la vreo 20 si ceva pe ani, pe semne fiind "proful cel nou de sport"

-Hey Georgia ce zici ca imi faci turul scolii? intervin eu intre cei doi.

-Sigur Alexis, ma scuzati domnule profesor, zice ea ridicand sprancenele cu subinteles. Si ai aflat ce clasa ai?

-Da, cam sunt in clasa cu tine, zic eu zambind.

-Super, o sa ne intelegem perfect. O sa copiem una de la alta, o sa radem de Nicole, Nicole fiind tarfa liceului si chestii din astea, zice ea razand. Hai sa iti prezint gasca, si ma trage dupa ea in sala unde trebuia sa se tina un mic discursc din partea directorului.

-Hey baieti, Alexis el este Mark, zice aratand spre un baiat inalt, blond, bine facut si chiar dragut, Ben, un tip brunet si la fel de dragut, pe Clara deja o sti, iar el este Brian, zice spre un tip care tot sorbea dintr-o sticla de suc.

-Hey, imi pare bine sa va cunosc, zic eu zambind, vrand sa ma alatur grupei sunt impinsa "accidental" de o fata care nu mai la scoala nu a venit in hainele alea, o fusta scurta rau de tot, iar tricoul nu prea acopera cine stie ce.

-Ai grija pe unde mergi oarbo, se rasteste ea la mine.

-Pentru inceput tu ai intrat in mine deci in cosecinta tu esti oarba. In al doilea rand nu suport sa tipe o papusa Chucky la mine.

-Ce ai spus?

-Acum esti si surda?Incep si rad mai mult in batjocura.

-Cred ca nu sti cu cine te pui.

-Pai ok atunci, greseala mea papusa. Imi cer scuze, zic eu intorcandu-ma spre sticla de suc a lui Brian.

-Pai asa mai vi de acasa, zice ea victorioasa.

-Alexis Parker ma numesc, zic eu turnandu-i sucul in cap. Imi pare bine de cunostinta papusa.

Zic eu intr-un final, toata sala incepand sa rada de faza de adineauri si aplaudand.

-Nu esti sanatoasa, zice Clara razand cu pofta.

-Asta sunt  eu.

-Bine i-ai facut, zice unul dintre baieti.

-Cam o sa ai probleme cu prietenul ei, cine ii face probleme ei primeste probleme de la prietenul ei.

-N-are decat sa vina si "prietenul ei", nu are de ce sa imi fie teama.

-Chiar asa frumoasa? zice o voce din spatele meu

Dangerous atractionsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum