Capitolul 18

10.3K 398 11
                                    

-Bun, nu stiu ce fel gluma e asta, dar eu nu am nicio matusa nici din partea tatei nici a mamei. Asa ca incearca pe altcineva glumele astea. La revedere.

-Alexis, asteapta. Sunt sora mamei tale, am dovezi. Ne putem intalnii pentru a vorbii?

-Cafeneaua Lights, ultima masa pe dreapta.

-Perfect, o sa ajung repede."

-Cine era iubito?

-O nebuna care se da drept matusa mea, pe care nu o am. A zis ca vine sa vorbim, chiar as vrea sa vad ce nebuna mai vine.

-Voi vedeti ce vad si eu?intreaba Ave uitandu-se in parcarea cafenelei.

-Ce anume? O femeie isi parcheaza masina.

-E impresarea aceea, Caroline Adams, compozitoare, a castigat nu stiu cate premii cu melodiile ei.

-Si uite ca intra inautru, nu-mi ofera si mie un contract?zic eu si incepem sa radem.

-Alexis Parker?intreaba acea femeie.

-Ăăă, da. Ne cunoastem?intreb si sorb o gura de cafea.

-Am vorbit mai devreme la telefon. Caroline Adams, zice ea intinzand mana lucru care ma face sa ma inec cu cafea. Am putea vorbii?

-Sigur, zic ridicandu-ma de la masa si mergand cu ea la alta masa. Ziceati ca aveti dovezi, vreau sa vad acele dovezi.

-Isabelle intreaga,zice ea cautand prin geanta. Poftim, sper sa te convinga, spune ea punand pe masa fotografii cu ea si mama, cu ea, mama si tata, poze cu mine in bratele ei si o scrioare de la mama catre ea in care o numea "sora ei".

-Ok, iar eu de ce nu stiu nimic despre tine?

-Cand aveai un an, eu cu mama ta am avut o cearta mai puternica iar eu am parasit tara natala. Nu am mai vorbit cu ea pana...in ziua in care a murit. Ma sunase sa-mi zica ca isi cere scuze pentru cearta aceea, ca vrea sa ma intorc, insa incapatanarea mea fu prea mare, iar la 3 zile dupa m-a sunat bunica ta sa-mi zica ca sora mea a murit. Apoi sa aud ca si tatal tau a murit.

-De ce?

-Ce?

-De ce n-ai venit sa ai grija tu de mine atunci cand cei de la protectia copilului imi cauta familia?

-Alexis..

-Cum de acum te-ai gandit sa ma cauti?

-Am vrut sa indrept raul facut, te-am vazut la acel concurs. Am venit ca sa-ti ofer un contract cu casa mea de inregistrari. Un contract sigur.

-Ei bine, iti multumesc insa nu am nevoie de nimic. Daca o sa am nevoie te voi anunta, acum daca ma scuzi trebuie sa ma reintorc la prietenii mei.

-Desigur, dar te rog sa te mai gandesti, este spre binele tau.

-O sa ma gandesc,zic plecand de acolo.

-Deci...zice Caden.

-Deci ce?intreb eu nepasatoare.

-Ce ati vorbit?intreaba Ave.

-Aaa, asta. Este sora mamei mele, vroiam sa-mi ofere un contract cu ea.

-Spune-mi ca ai acceptat.

Dangerous atractionsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum