~~~~
Cred ca toata noaptea n-am inchis un ochii gandindu-ma cum pot s-o aduc pe Alexis unde vrea eu, in patul meu. Sunt intrerupt din ganduri de melodia enervanta a telefonului meu, ma uit la ceasul de pe perete care indica ora 4 jumatate. Ridic telefonul de pe masa si ma uit la numarul care ma suna si raman uimit,insa raspund.
"-Dormeai?intreaba ea cu jumatate de gura.''
"-Nu, nu am somn. Ia zi."
"-Uite, in legatura cu toata faza de azi, nu stiu... Poate o convingi pe prietena ta sa nu ma zica directorului. Nu de alta dar sunt obligata sa termin clasa aceasta si sa schimb iar liceul, ar fi prea..."
-"Alexis, Alexis, de ce oare nu cred lucrurile astea? Stim amandoi la fel de bine ca nu-ti pasa daca afla directorul. Stim si ca m-ai sunat pentru ca vroiai sa-mi auzi vocea. Poate sa afli daca sunt suparat pe tine."
"-James?"
"-Da blondo?"
"-NU MAI VISA, tipa ea in telefon. Off! Nici nu stiu de ce te-am sunat. Vorbim maine la scoala."
"-Maine sunt la tine, te duc la scoala. Noapte buna."zic eu repede insa pana sa obiecteze ceva.
Alexis POV:
Lasasem telefonul pe piept si un zambet tamp mi-a aparut pe fata, zambeam ca proasta la vorbele lui James. Mi-am tras o palma mintala si am incercat sa dorm, totusi mai aveam 2 ore jumatate pana sa plec la scoala.
Degeaba, am stat si m-am uitat pe pereti si pe tavan, numaram florile desenate de mine de pe perete, cand ma uit la ceas vad deja se facuse ora 7 si 15. Ma ridic din pat imi fac repede un dus si apoi imi aleg hainele de azi, o pereche de pantaloni de piele negrii, o bluzita de un albastru inchis geaca de piele iar in picioare cizmele negre. M-am machiat simplu mi-am luat telefonul si am coborat jos in bucatarie unde bunicii mei luau micul dejun.
-Buna dimineata Alexis.
-Neata, stiti la ce m-am gandit zilele astea? Din banii pe care parintii mei i-au lasat vreau sa imi iau o masina.
-Ce bani? Singuri bani sunt cei au nostri. Daca vrei masina pune mana si munceste, tipa bunica mea la mine.
-Bine,tip si eu inapoi si ies pe usa. James ma astepta deja in fata casei.
-Hai sa mergem, zic eu nervoasa. Unde ai motorul?
-De data asta sunt cu masina, zice el fluturand cheile masinii in aer, apoi face semn spre un Audi A7 parcat mai in fata. Hai urca, zice deschizandu-mi usa.
-Multumesc.
-Acum ce ai zice daca mi-ai povestii de ce esti nervoasa asa de dimineata?
-Nu vreau sa vorbesc despre asta, zic evintandu-i privirea. Ai putea sa te grabesti putin? Nu de alta dar sa fiu acolo cand o sa se anunte exmatricularea mea. N-am facut bine ca i-am zis pentru ca in momentul urmator piciorul lui apasa de acceleratia aia parca vrand sa o rupa.
-Am ajuns, se intoarce la mine zambind ca un copil.
-Cand am zis sa mergi mai repede nu ma refeream viteza luminii, si incepem sa radem. Acum daca ma scuzi , ma duc sa ma bucur de ultima zi in liceu.
Am coborat din masina si am pasit spre locul unde stiam sigur ca le voi gasi pe Georgia si pe Clara si asa a fost.
-Buna fetelor.
-Buna si tie, dar ce a fost cu faza de adineauri? Mai nou te aduce la scoala Kev? Zice Clara razand.
-Bai nu stiu ce l-a apucat dar am de gand sa profit de fazele astea si poate cine stie, sa o las pe Bella fara iubit, zic amuzata de situatie.
-Ai grija cu el, stim la fel de bine ce vrea de la tine. Si altceva inafara de a ti-o trage si de a te adauga pe lista lui nu vrea.
-Nu o sa ii mearga cu mine, vreau sa o vad pe fufa aia distrusa. Nimeni, dar nimeni nu se ia de parul meu si de mine si scapa nepedepsita. Oricum uite ca vine incoace.
-Fato, ce i-ai facut la par? Intreaba Clara razand cu lacrimi.
-Barbie, iti sta bine tunsa asa.
-Alexis, m-am decis si nu ii voi zice nimic directorului, daca iti era frica ca ii voi zice ceva.
-Poftim? Stai linistita, nu imi faceam probleme.
-Prietene?intreaba ea intizand mana.
-Nu ca tu ai inebunit! Ti-a fost stearsa memoria?
-Nu, am fost convinsa de o persoana sa-mi cer scuze, zice ea dandu-su parul de pe fata vazandu-se vanataia de pe fata pe care eu sigur nu i-am facut-o.
Am realizat cine i-a facut-o si am pornit in speranta ca voi gasii acea persoana inca in scoala. Ii auzeam vocea de dupa colt. Era acolo, cu inca 3 baieti, probabil prieteni de ai lui. Insa asta nu m-a oprit, m-am apropriat de el si cu toata forta mi-am lipit palma de fata lui.
-Cine te crezi sa dai asa intr-o fata? Cine iti da tie puterea sa te bagi? Puteam sa rezolv si singura problema.
-James noi plecam, ne gasesti la bar, zice unul dintre baieti plecand cu cei doi.
-Bun, acum zi-mi ce ai patit?intreaba aprizandu-si o tigar1.
-De ai lovit-o pe Bella? Nu ca m-ar interesa pe mine de ea dar nimic nu-ti da dreptul sa dai intr-o fata. Puteam sa rezolv si singura problema asta.
James POV:
O vedean cum tipa la mine, nu auzeam nimic din ce zice , dar e a naibi de sexy cand e nervoasa.
-Tu macar ma asculti?tipa ea la mine.
-Aham!
-James, nu te juca cu nervii mei.
Am prins-o de mana si am tras-o la mine in brate, fetele noastre se afla la cativa centimentri distanta, ii aud respiratia accelerata.
-James...lasa-ma...
-De ce? Stiu ca si tu vrei. Uite-te in ochii mei si zi-mi ca nu vrei sa ma saruti la fel de mult pe cat vreau eu.
-James... eu
CITEȘTI
Dangerous atractions
Teen FictionAnd I started to be the person I swore that I will not be. He changed me. When we believe to know all the answers,then the questions change. Cate se pot schimba in viata Alexei odata cu schimbare scolii? Cat de greu ar putea fi sa locuiesti cu bunic...