-Omule tu nu vezi ca e trecere de pietoni? Vrei niste ochelari? Erai sa ma omori!tip eu la tipul de pe motor. Tu ma auzi macar?
Ma uitam insistent pe tipul care era sa ma accidenteze cand vad ca isi da casca jos, lucru care mai bine nu l-ar fi facut.
-Trebuia sa ma astept ca esti tu, numai tu ai avea motiv sa ma omori pentru scumpa si pretioasa ta prietena. Nu stiu de ce nu ma mir.
-Eh! Hai nu fi artagoasa, daca vroiam sa te lovesc puteam dar nu am vrut.
-Aham, nu-i asa? zic eu in scarba.
-Hai blondo, te duc acasa?
-Ce face? Nu mersi, du-o pe Bella.
-Deci ai aflat pana la urma cum o cheama.
-Vezi-ti de drumul tau.
-Am sa ma tin dupa tine pana acasa daca e nevoie. Hai urca, te duc eu. Si asa s-ar putea sa inceapa ploaia.
-Am zis NU, ma rastesc eu la el.
-Bine, cum vrei tu pitico, zice pornind din nou motorul.
-Auzi tu, incepe ploaia. Dar ce e el? Meteorolog? zic eu nervoasa, moment in care simt ceva umed pe mana, apoi pe fata. Ploua. Avea dreptate. Incep sa fug din cauza puterii cu care a inceput sa ploua. Spre mirarea mea dupa colt era el, astepta rezemat de motor cu casca lui inca pe cap iar cu o alta in mana.
-Bine, doar de data asta, zic eu lundu-i casca din mana.
-Pui picioarele pe...
-Da,da, stiu deja rutina, zic urcand. Hai, mergem azi?
Nu imi era frica dar ceva ma impingea sa-l strang in brate puternic, sa stau cu capul lipit de spatele lui, sa ii simt mirosul parfumului.
-Am ajuns, zice el oprind motorul.
-Mersi, zic dandu-mi casca jos. Pa.
-Stai asa, nu merit si eu un premiu ca te-am adus acasa blondo?
-Faptul ca m-ai adus acasa e recompensa mea ca erai cat pe aci sa ma OMORI dragule, ai grija cum mai conduci, zic eu mergand spre curte.
James POV:
Am lasat-o sa plece si am plecat si eu spre locul unde trebuia sa ma intalnesc cu baietii, ce tupeu pe blonda aia mica.
-James, frate, bine ca ai venit, zice amicul meu Luca ridicandu-se de la masa.
-Ce s-a mai intamplat?
-Pai cine se mai ocupa de transport daca tu nu esti aici?
-Pai Simon unde e?
-E plecat cu Adam in legatura cu fetele alea care vor intra in seara asta in tara.
-Imi aduci si mie o bere?Si nu-ti mai face atatea probleme, zic trantindu-ma pe canapeaua mult prea moale pentru mine.
~~~~
Inchid ochii si in fata ochiilor imi apare doar blonda aia impielitata, numai vocea ei imi rasuna in timpane, inca o simt cum ma strange in brate, cum isi sprijina capul de mine...
-James, alooo, zice Luca facandu-mi semn cu mana.
-Da?
-James ce ai patit?Vorbim de 10 minute cu tine si tot ce auzim de la tine "aha", "aham", "cred", "mda". La ce iti e gandu?
-Sincer? La fata cea noua.
-Blonda aia care i-a facut-o Bellei si cred ca ti-a dat peste nas si tie, zice Chris razand.
-Nu mai radeti ma! E a naibi de impielitata si se lasa greu, dar nu este nicio problema. Nu degeaba ma cheama James Hunt. Nici o fata nu-mi rezista mai mult de 1 luna.
-Nu prea cred ca o sa-ti pice in plasa, nu stiu de ce am impresia asta.
-Mie imi suna a pariu. Ce zici?
-Sigur, de ce nu? Ai timp la dispozitie 1 luna de zile ca s-o bagi in patul tau, s-o faci sa se indragosteasca de tine. Daca pierzi motorul tau e al meu plus 1 000 de dolari. Daca eu pierd iti dau Range Rover-ul meu.
-S-a facut. Sa pregatesti cheile masinii.
-Nu prea cred, dar o sa vedem.
~~~~
Alexis POV:
Aveam mare nevoie de dusul asta, ies din cabina de dus si imi infasor corpul intr-un prosop si ies din baie pentru a lua o pereche de pantaloni scurti si un tricou mai larg pe mine. E deja ora 11 si simt ca ziua asta nu se mai sfarseste. Nici macar somn nu am dupa mica plimbare de azi, asa ca ma asez la pian si incep sa cant melodia care ma hipnotizeaza mereu
Seems like it was yesterday when I saw your face
You told me how proud you were, but I walked away
If only I knew what I did today, ooh, ooh!
I would hold you in my arms, I would take the pain away
Thank you for all you've done, forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do to hear your voice again
Sometimes I wanna call you but I know you won't be there
Oh, I'm so sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you
Some days I feel broke inside but I won't admit
Sometimes I just wanna hide 'cause it's you I miss
And it's so hard to say goodbye when it comes to this, ooh
Would you tell me I was wrong? Would you help me understand?
Insa sunt intrerupta de niste pietricele in geam.
-Stai ce?! zic ridicandu-ma de pe scaun si deschizand fereastra.
-Hey blondino, ce faci? Dormeai?
-Ce vrei James? Poate imi trezeai bunicii, de unde stiai ca asta e fereastra mea?
-Nu stiam, am nimerit.
-Doamne! Ce vrei la ora asta?
-Pai treceam pe aici si am auzit pe cineva cantand si am zis ca esti tu. Tu cantai?
-Nu, ascultam muzica. Acum zi ce vrei cu adevarat la ora asta?
-Nu vrei mai bine sa cobori sa vorbim de la acelasi nivel Julieta?
-Noapte buna James, zic eu inchizand geamul.
CITEȘTI
Dangerous atractions
Fiksi RemajaAnd I started to be the person I swore that I will not be. He changed me. When we believe to know all the answers,then the questions change. Cate se pot schimba in viata Alexei odata cu schimbare scolii? Cat de greu ar putea fi sa locuiesti cu bunic...