Alexis POV:
Mesajul lui m-a dat complet peste cap, imi era frica de ceea ce urmeaza. Un lucru bine facut a fost faptul ca nu i-am zis Avei niciodata unde m-am mutat.
Pe pariu Ave a avut un sentiment de vinovatie si i-a spus adevarul. Ma uit la printul meu iar el e tot un zambet si un raset.-Nu mai rade de mine, sti ca tatal tau nu e prost si o sa vina dupa noi. Acum, spune-mi tu ce putem face sa ne ascundem de mania lui ca te-am ascuns? Grozav, vorbesc cu puiul meu care rade si la cel mai mic lucru. Bravo Alexis, foloseste-ti creierul.
Caden POV:
Nici nu stiu de unde sa incep sa ii caut, prima idee care mi-a venit a fost faptul s-o sun pe matusa ei, in speranta ca poate se afla acolo. Insa, planurile au fost date peste cap,matusa ei nici macar nu stia ca a plecat din Franta.
-Bun, Caden. Daca as fi Alexis si m-as ascunde de mine, unde m-as ascunde? La vreo prietena? Nu avea la cine sa apeleze pe ultima suta de metri. La James? Nu, din cate am inteles s-a casatorit si este plecat cu sotia lui. Asta era, vechile noastre apartamente. Am pornit masina catre blocul in care pana acum cateva luni am stat impreuna cu Claire.
Cautam cheia sub pres, unde mereu se afla acolo, descui usa si intru in apartamentul ei. Totul era acaparat de un intuneric si de o liniste profunda, am cautat prin aproapre toate camerele. Pe sub usa dormitorului se vedea o lumina slaba, pun mana pe clanta si cu frica in suflet apas pe ea. Tot dormitorul era redecorat in stilul ei, amenajat pentru un copil,micuta veioza de pe birou lumina incaperea. Cand am aprins lumina atunci am vazut, Aaron dormea in patutul lui, insa Alexis nu era in apartament. Asa ca ma asez in pat langa patutul lui Aaron si o astept. In jur de 10 minute a durat pana usa de la intrare s-a auzit,iar vocea lui Alexis rasuna in apartament.
-Da James, pe pariu sora lui i-a spus adevarul, ca Aaron e fiul lui. Nu stiu James, stiu ca o sa ma caute si aici intr-un final. Nu imi e de mine, eu pot sa fug la infinit de el si de iubirea lui, dar Aaron? Ce o sa ii spun? "Aaa puiule sti, noi ne tot mutam din cauza tatalui tau? Pentru ca nu vreau sa-si lase familia din cauza noastra si pentru ca stiu ca daca il voi vedea ii voi cadea la picioare pentru ca iubirea mea pentru el arde si acum?" Da James, il iubesc cu toata fiinta mea, dupa atata timp inca este jumatate din inina mea. James,te las, se pare ca Aaron s-a trezit. Pa-pa,zice ea inchizand apelul, asa ca si eu sting veioza care lumina.
-Ce mama naibi, am uitat sa-ti aprind veioza printule? Daia te-ai trezit? Stai ca face mami acum lumina, zice aprizand din nou veioza stand aplecata la patutul lui Aaron. De ce razi acum iubitul lui mami? Te gandesti din nou la tati? Si eu ma gandesc la tati puiule.
Ma aproprii incet de ea si o cuprind in brate de la spate si imi adancesc fata in parul ei.
-Si tati s-a gandit la voi.
-Caden...zice Alexis lasand cateva lacrimi sa cada.
-Iubito sunt aici, zic intorcand-o cu fata spre mine, am ajuns acasa scumpo, zic eu zambind iar ei un suras ii scapa.
-Ai cam intarziat...
Alexis POV:
Nu mai vreau sa ii dau drumul din brate, parfumul lui imi inunda narile pe cand mainile lui ma strang la pieptul lui.
-De ce ai ascuns acest lucru de mine?intreaba el intr-un final.
-Pentru ca a iubi inseamna a ne pune fericirea in fericirea altuia. Intotdeauna am zambit dar pe dinauntru eram terminata. Am sa te las sa-ti vezi baiatul, dar vreau sa pleci din casa asta. Vreau sa te duci inapoi la familia ta...
-E clar ca ai ramas in urma cu stirile, s-a adeverit ceea ce spuneati cu totii. Fetita, nu era fetita mea. Am rupt orice legatura cu ea.
-Caden, nu vreau sa mai sufar, zic luandu-l in brate pe Aaron care incepuse sa planga.
-Micuto, acum sunt aici. Am sa stau alaturi de voi indiferent de situatie. Imi vreau viata alaturi de tine, de baiatul nostru, zice el mangaindu-l pe Aaron.
-As vrea sa cred asta, sa stiu ca nu ma vei mai insela.
-Iubito, voi doi reprezentati schimbarea mea in mai bine.
-Sa speram Caden,sa speram.
Si am trait fericiti pana la adanci batraneti. Mda, de unde atata noroc? Bunastarea relatiei noastre s-a terminat cand Caden a inceput sa consume alcool si sa lipseasca noptile de acasa. Astazi este ziua mea,fac 21 de ani iar Caden nu a mai dat pe acasa de vreo cateva zile, iar telefonul il are inchis. Deja eram obisnuita cu absenta lui.
-Iubita, te rog pune pistolul ala de o parte, zice el incercand sa se aproprie de mine.
-Stai acolo, nu pot sa ma cred. M-ai inselat! M-ai inselat tocmai cu ea, zic atintind arma spre ea.
-Lasa arma aia jos, tipa ea la mine.
-Prea tarziu, zic apasand tragaciu iar ea cazand la podea.
-Felicitari, aceasta a fost cea mai reusita scena, zice Daniel aplaudand.
-Multumim,zicem cu totii in cor.
-Acesta o sa fie cel mai tare film,o sa vedeti.
-Sa speram, zic luand o gura din sticla de apa.
-Felicitari Alexis, ai fost super, zice Daniel.
-Mersi, zic eu sarutandu-l.
-Ce pregatim diseara iubito?
-Nu stiu ce o sa faci tu, dar eu fac o prajitura.
-Bine iubito,pai atunci ne vedem acasa. Eu mai am nevoie sa filmez inca o scena.
-Bine, ne vedem, zic sarutandu-l apoi plecand acasa.
Daniel este iubitul meu, dupa ce Caden ne-a parasit pe mine si pe Aaron, am incercat sa-mi refac viata, mi-am continuat cariera, apoi am fost selectata sa joc rolul principal in cateva filme, aici l-am cunoscut pe Daniel. Daniel fiind regizorul acestor filme.
Relatia mea cu Caden s-a incheiat in urma cu un an de zile.Flashback:
Era ziua mea, implineam 21, asa ca m-am lasat convinsa de Clara sa mergem in mall sa facem cateva cumparaturi. Dupa o runda de shopping ne-am oprit la o cafenea, Clara se tot agita si incerca sa ma faca sa plec de acolo.
-Alexis, te rog hai sa mergem, nu ma simt bine.
-Clara, zi ce s-a intamplat?
-Off, bine, uite-te acolo,zice ea aratandu-mi spre un cuplu.
Ma ridic de la masa si pornesc spre ei, palma mea face contact cu fata lui, iar pe fata lui se citea confunzia.
-Misoginule, cum poti sa-mi faci asta?
-Pardon?! Ne cunoastem?
CITEȘTI
Dangerous atractions
Ficțiune adolescențiAnd I started to be the person I swore that I will not be. He changed me. When we believe to know all the answers,then the questions change. Cate se pot schimba in viata Alexei odata cu schimbare scolii? Cat de greu ar putea fi sa locuiesti cu bunic...