Capitolul 28

6.1K 384 1
                                    

-Ce cauti aici? Daniel este plecat, zic eu incercand sa inchid usa insa o blocheaza cu piciorul.

-Am venit la tine. O sa ma tii afara?

-Fie, intra. Ai 2 minute la dispozitie apoi te dau afara,zic uitandu-ma la ceas

-Am niste vagi amintiri cu tine, cu noi, vreau doar sa le confirm.

-Am crezut ca am terminat cu amintirile in seara aceea. Sti ce vreau acum?

-Ce?

-Sa pleci, sa pleci definitiv din viata mea. Sa ma lasi in pace si sa nu mai ma cauti, noi doi am fost doar 2 prieteni cu beneficii. Ce conta ce eram atata timp cat ne-am simtit bine? De ce vrei sa dezgropi trecutul?aproape ca tip eu la el.

-Alexis...insa fu intrerupt de un mic strigat.

-Mami, zice puiul meu venind la mine ca sa-l iau in brate.

Caden POV:

Micutul tocmai o strigase pe Alexis, mami, inseamna ca el este baiatul din poze. O durere imensa imi strabatu tot corpul iar in fata ochilor, imi aparea ea si Aaron. Baiatul meu. Mi-am amintit.

-Aaron, zic eu incercand sa-l iau in brate insa Alexis se da un pas in spate.

-Te rog frumos sa pastrezi distanta intre tine si fiul meu.

-Fiul nostru, vrei sa zici Alexis.

-Acum iti amintesti de el? Cand iti simtea lipsa nu-ti mai aminteai de el. Te rog sa parasesti aceasta casa sau nu voi raspunde de faptele mele. Te rog du-te la Claire, te rog pleaca.

-Ce se intampla aici?zice Daniel intrand pe usa.

-Nimic, el a venit la tine. Dar tocmai pleca,zice ea parasind incaperea

-Caden, ce s-a intamplat?

-Nimic, zic plecand din casa lor.

Nu-mi aduc aminte cand a mai nins asa frumos ca acum, imi asez mai bine geaca pe mine si pornesc spre casa.

-Iubitule, ce bine ca ai venit,zice Claire incercand sa ma sarute insa o resping.

-Ai la dispozitie 1 ora sa-ti strangi toate lucrurile si sa pleci din casa mea cu tot cu fiica ta.

-Iubitule, ce ai patit? Este fata noastra.

-Mi-am amintit tot Claire, tot.

-Adica...

-Da, imi amintesc de tine, de Alexis, de adevaratul meu copil. Iti iei bagajele si pleci din casa mea, acum , tip eu la ea.

-Nici n-ai idee cat ma bucur ca ai avut accidentul acela, ca ti-ai uitat definitiv familia, ca Alexis a suferit dupa tine pe cand eu te aveam mereu.

-Sa nu crezi ca am uitat ca accidentul l-am avut din cauza ta.

-Da, da cum zici tu, zice ea plecand pentru a-si strange lucrurile.

Imi iau telefonul pentru a trimite un mesaj persoanei careia i-am distrus mai bine de un an de zile viata.

"Te astept la mine acasa, te rog sa nu ma refuzi, am mare nevoie de tine acum. Am nevoie de micuta mea, te rog. Am sa te astept cat va fi nevoie."

Dangerous atractionsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum