Capitolul 4

10K 548 10
                                    

~~~~

Ceasul acum suna iar eu sunt treaza de la ora 6,  deja m-am imbracat cu un top gri, o fusta  albastra cu o curea la mijloc iar in picioare o pereche de sandale cu platforma albastre. Am coborat jos in bucatarie si mi-am facut repede sa mananc cate ceva, cand sa plec aud din fata casei un sunet puternic.

-Te rog zi ca nu e ce cred eu, zic eu deschizand usa usor.

-Buna dimineata blondo.

-Era buna pana sa apari tu, zic trecand usor pe langa motorul lui.

-Nu vrei sa te duc la scoala?intreaba mergand usor cu motorul pe langa mine.

-Nu multumesc, ai gresit adresa. Bella sta in alta parte.

-De unde sti ca poate am nu lasat-o pe Bella pentru tine? Poate m-am indragostit de tine.

-Ha, ha, ha, hai ca mai facut sa rad. Mi-a placut asta. N-ai cum s-o lasi pe Bella. Javra la javra trage.

-Sti ca am sa ma tin dupa tine pana la liceu si tot nu scapi.

-Daca te las sa ma duci acum la scoala, termini sa imi mai vorbesti si sa mai ma bagi in seama?zic eu intorcandu-ma la el.

-Fie, acum urcate.

Am urcat sus cu grija si mi-am asezat fustita pentru a nu zbura in sus, in toata graba asta am uitat sa-mi pun casca, insa imi place. Vantul imi atinge fata cu atata putere, incerc sa stau cat mai departe de el insa faptul ca trebuie sa-l strang in brate ma impiedica.

-Am ajuns, zice el oprind motorul.

-Bine, acum am sa cobor si asta nu s-a intamplat niciodata, zic eu repede.

-Bine blondo, desi sunt foarte sigur ca deja te-au vazut mai mult de 50 la suta din elevi, zice el aratandu-mi toti elevii care se uitau la noi ca la o minune nepamanteana.

-Am sa te omor. Asa cum ai zis si tu aici ia sfarsit conversatia noastra. Sper ca ai sa te ti de cuvant,zic eu plecand de langa el, lasandu-l singur in parcare.

~~~~

-Alexis, e adevarat ce se aude? intreaba Georgia imediat ce ma vede.

-Ce anume?intreb nepasatoare desenand pe caiet.

-Ca ai venit cu Hunt si ca v-ati sarutat in parcarea elevilor.

-Ce face? Nu m-am sarutat cu el. Doar m-a adus la scoala, atat. Clara unde e? intreb eu incercand sa schimb subiectu.

-Este cu Mark, nu v-or venii la ore azi, daca intelegi ce vreau sa zic, zice ea ridicand din sprancene, lucru ce ma face sa rad.

-Doamne! Georgia nu esti intreaga la... insa sunt intrerupta de o mana care se infige in parul meu lundu-ma prin surprindere.

-Catea ce esti, acum ai ajuns sa te dai la iubitul meu, zice Bella tragandu-ma de par.

-Daca tot esti atat de tare, da-mi drumul la par si mai vedem noi cine pe cine bate.

Nevrand sa-mi dea drumul la par Georgia a tras-o cat sa slabeasca mana si sa scap de ghearele ei.

-Ei bine acum parca e mai bine, zic eu strangandu-mi parul intr-un coc, in speranta ca o sa am ce bate azi, insa sunt intrerupta de o voce groasa.

Dangerous atractionsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum