Capitolul 23

5.8K 379 1
                                    

-Despre ce vorbesti?intreb facand pe proasta.

-Despre ce ai zis adineauri, cum ca as afla adevarul, spune enervat Caden.

-Aaa, pai vezi tu... Camera ta, dupa cum vezi, a devenit camera Alexei si a lui Aaron, iar tu nu poti dormii aici,asa ca o sa dormi in camera de oaspeti.

-Asta era, am crezut ca-mi ascundeti ceva.

-Ave, Caden, Alexis veniti la cina, zice Anne intrand timida.

-Duceti-va, eu il alaptez pe Aaron apoi il culc, apoi vin si eu.

-Bine Ale,zic ei iesind din camera.

-Off puiule, ce putem face in situatia asta?zic eu uitandu-ma la printul care zambea. Hai la nani printule,zic sarutandu-l pe obraz asezandu-l in patut, coborand apoi in sufragerie pentru a cina.

-Sa aveti pofta, zic eu asezandu-ma langa ei.

-Multumim, zic ei in timp ce ma asez la masa.

-Si Ale cand vrei sa ii faci botezul printului?intreaba tata.

-Sincer? Nici nu m-am gandit, cat de curand posibil.

-Fetita ta ce face Caden?intreaba tata.

-E bine, sanatoasa si mancacioasa. Vroiam sa le aduc si pe ele cu mine cand am venit, la auzul vorbelor lor Ave si cu mine ne-am inecat.

-Sunteti bine?intreaba Simon surprins iar noi dam din cap in semn de da.

-Caden, esti baiatul meu, poate Claire este logodnica ta si aveti o fetita dar ele nu reprezinta o parte din familia mea. Locul ei este si va fi ocupat de Alexis si de Aaron, ea este ca si copilul meu. Am luat-o sub aripa noastra. Dar Claire, nu este genul de persoana care sa-si respecte familia, iar fetita aceea nici nu se stie daca este a ta.

-Ah da? Alexis este o femeie cinstita nu? O femei cu un copil facut din flori, ar putea sa fie al oricui. Pana la urma de asta a plecat, nici nu ne-am despartit bine ca se afla in bratele altui barbat.

-Caden, striga tata la el.

-Nu tata, zic ridicandu-ma de la masa sprijinita cu mainile de masa. Sti ceva Caden?Poftim!zic eu aruncand paharul cu suc drept in fata lui.

-De ce ai facut asta?ma intreaba el.

-Unu la mana, cand eu ma zbateam intre viata si moarte tu erai in patul femeii aleia, cand eu te asteptam acasa ore intregi cu cina pregatita, ma sunai cu scenariul pregatit. Cat a durat relatia ta cu Claire nu cred ca cineva te-a judecat cum ma judeci tu. Iar doi la mana, de mine poti sa zici ce vrei tu, poti sa ai ce parere vrei, dar de fiul meu nu te legi. In tot intunericul vietii mele a aparut si o raza de lumina, care acum imi tine sufletul aprins. O leoaica face orice pentru a putea sa-si apere puiul. Iar cat despre tine si eu am o parere, esti cel mai prost om, nu-ti dai seama de adevar, parca ai fi orb. Eu poate am un copil din flori , dar imi cresc copilul,nu ca tine,cresti copilul altuia.

M-am ridicat nervoasa de la masa si am pornit spre camera mea, am trantit usa, lucru nu prea bun. Printul meu s-a trezit plangand,asa ca l-am luat in brate si-l leganam.

-Gata puiule. Shh! Shh! Shh! Asa printule adormi, mami va avea putina treaba, zic punandu-l inapoi in patut apoi ies din camera usor.

-Tata, eu ma duc sa mai cumpar cate ceva pentru Aaron cat mai e deschis magazinul. Puteti avea grija de Aaron daca se trezeste?

-Sigur Alexis,du-te, zice tata sarutandu-ma parinteste pe frunte.

Caden POV:

Doamne, nu puteam sa cred ce tocmai iesise pe gura mea, am jignit-o, mi-am meritat sucul acela. Poate si mai mult.

-Caden, ai face bine sa-ti ceri scuze cand va venii, zice tata din pragul usii. Fata asta si cu baiatul ei, ne-au unit foarte mult familia. Daca inainte mancan separati, iar eu eram mai mereu la birou, uite-te acum. In fiecare seara cina in familie, mici distractii in familie. De cand n-am mai fost in familie intr-o mini excursie? De cand a murit mama ta, toti 3 am trecut prin o pierdere grea. Dar uite-te, asa cum e ea, are mereu zambetul pe fata, fata asta a luminat zilele familiei noastre.

-Ai dreptate, tata, eu ma duc sa-mi iau din camera mea cateva lucruri.

-Vezi usor ca doarme Aaron.

Am deschis usa usor iar baiatul Alexei, Aaron, dormea atat de linistit in patutul lui. Tata avea dreptate, Aaron lumineaza viata oricui, pana ca si atunci cand doarme zambesti involuntar.

Am luat cele necesare iar cand am vrut sa parasesc camera, Aaron s-a trezit si a inceput sa planga vazand ca Alexis nu este acolo, am vrut s-o chem pe Ave sa aiba grija de el, insa ceva din mine dorea ca eu sa am. L-am luat in brate si il leganam usor.

-Daca erai baiatul meu poate acum nu se mai ajungea aici. De ce nu ai aparut cand era nevoie de tine sa unifici relatia mea cu mami? Eu sa am filmata nasterea ta, sa fiu acolo cand iti da primul dintisor, zic asezandu-l in pat iar eu langa el jucandu-ma cu manutele si piciorusele lui.

Alexis POV:

Din dorinta mai mult de a ma linistii am plecat la magazin pentru a cumpara cate ceva. Am parcat masina in fata casei si am coborat avand un sentiment ca puiule meu se trezise si plangea. Imediat ce am intrat in casa am fost oprita de Ave.

-Shh, imi face ea semn sa vorbesc incet. Vino incoace, trebuie sa vezi ceva, zice pornind spre camera mea.

A deschis usa usor si m-a lasat sa intru prima, nu stiam daca sa fiu trista sau fericita la ceea ce vedeam. Aaron se afla pe pieptul lui Caden, amandoi dormind, o imagine de familie daca n-ar fi avut deja una. Iau baiatul in brate si-l pun in patutul lui apoi incerc sa-l trezesc.

-Caden, trezeste-te. Caden, trebuie sa te duci in camera ta.

-Iubita, dormi, l-am culcat eu printul ala mic, zice el somnoros, probabil nu realiza ce spune.

-Ce se poate intampla?ma intreb eu ridicand din umeri.

M-am schimbat repede intr-o pereche de pantaloni scurti si un maieu chiar foarte decoltat si m-am bagat la somn langa el. Imi era dor sa dorm in bratele lui, sa ii simt parfumul diminetile cand ma trezesc. As fi vrut sa putem forma o familie,alaturi de copilul nostru, insa nu se poate. Chiar si dupa atata timp inca il iubesc.

-Noapte buna Caden,zic sarutandu-l pe buze.

-Noapte buna micuto,zice strangandu-ma la pieptul sau.

Caden POV:

In miezul noptii m-am trezit din cauza blugilor care inca ii aveam pe mine, ma ridic din pat si ii arunc pe scaun apoi ma bag inapoi in pat langa Alexis. Stai! Sunt in camera ei, aaa da, am adormit aici. Ma uit in patutul baiatului iar Aaron nu dormea,intindea  mainile  catre jucariile care atarnau deasupra patului. L-am luat in brate si l-am asezat intre mine si Alexis, in speranta ca poate va adormii mai repede. Ma uitam la Alexis care dormea atat de linistita si nu puteam sa cred ca dupa atatea luni o vad iar, cert este faptul ca este foarte schimbata. Intr-un final somnul ne-a cuprins pe amandoi.

Zorii zilei isi faceau loc prin draperiile care atarnau la geam, de jos se auzeau niste voci insa nu le-am luat in considerare, crezand ca sunt Anne si Ave care se certau pe vreun subiect, insa teoria asta mi-a fost negata in momentul in care  usa dormitorului a fost trantita cu brutalitate de perete, astfel trezindu-ne pe toti trei.

-Nu pot sa cred ce dragut va sta asa, zice Ave facandu-ne mie, Alexei si lu Aaron o poza.

-Claire?intreb eu mirat de sosirea ei aici.

Dangerous atractionsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum