Capitolul 24

5.9K 385 3
                                    

Alexis POV:

-Ce cauti tu in acelasi pat cu ea si cu plodul ei?tipa Claire la Caden.

-Te rog vorbeste mai incet, nu vreau sa-mi trezesti baiatul cu mugetul tau!

-Tu tocmai m-ai facut vaca?

-Neah, erai deja.

-Iubitule tu ii permiti sa ma jigneasca? Te-a imbrobodit deja si ti-a bagat copilul pe gat?

-Sa nu te legi de copilul meu!zic eu pornind spre ea insa sunt oprita de Ave.

-Las-o in pace, nu te pune la mintea ei, imi zice Ave in soapta. Caden, te rog frumos sa-ti iei parasuta si sa plecati din casa mea.

-Ave , tin sa-ti readuc aminte ca este si casa logodnicului meu, zice tantosa Claire.

-Iesiti din camera mea, mi-ati trezit baiatul, zic impingandu-i afara pe Claire si Caden. Cea mai mare suferinta a unei femeii este faptul ca se daruieste trup si suflet unui barbat care nu merita, ii spun eu Avei.

-Crede-ma ca ma doare pe mine cand te vad cat poti sa induri. Eu nu as fi rezistat, nu as fi putut sa tin atata in mine.

-Nici eu nu mai pot,zic dand frau liber lacrimilor acumulate in atatea luni.

-Off surioara, zice Ave luandu-ma in brate. O sa am grija sa plece cu tot cu curva lui.

-Lasa-i, poate tatal vostru ii va accepta, de dragul fiului sau. Oricum nu m-am razgandit, am sa plec din casa aceasta. Am realizat ca locul meu nu mai este aici. O sa plec, o sa ma descurc cu banii pe care inca ii am pe card, poate imi continuii cariera...

-Cum sa plecati de aici?intreaba ea luandu-l pe Aaron in brate. O sa-mi fie atat de dor de tine si de nepotelul meu.

-Ave chiar nu mai stiu ce sa fac,imi e frica de viitor. Pentru prima data, imi este frica.

-Alexis, spune-i adevarul. Nu-l mai omora cu zilele. Zi ca adevaratul lui copil se afla aici, in bratele noastre.

-Nu pot,nu vreau sa-i distrug familia.

-Ce familie Ale? Ce familie? Fetita nici macar nu cred ca e a lui,insa fricosul nu vrea sa faca testul.

-Ave, Alexis,striga tata de jos.

-Ave, du-te tu, vin si eu acum, sa-l alaptez pe Aaron.

Ave POV:

-Da tata, zic coborand scarile.

-Alexis unde e?

-Are grija de baiat. De ce ai strigat?

-Vreau sa fi aici de fata pentru ce vreau sa spun. Caden, daca vei dorii sa stai impreuna cu logodnica ta aici, ai face bine sa-ti cauti un hotel. Deoarece tu nu mai esti baiatul meu pana nu-mi aduci rezultatele ADN, precum ca fetita aceasta este fata ta.

-Adica va lasati baiatul sa stea pe strazi pentru una care nici macar nu face parte din familia voastra. Lasa-ti o femeie sa strice o familie.

-Auzi, sti ceva? Tu sa taci! Tu esti cea care s-a bagat in relatia ei cu Caden. Poate ea era acum cea care era logodnica lui iar Aaron ar fi crescut cu un tata.

Dangerous atractionsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum