Ies intr-un final din cabina de dus si imi infasor un prosop in jurul taliei si pasesc spre dormitor, unde Alexis astepta.
-Acum ca ai facut baie imi spui si mie ce se intampla?
-Nu se intampla nimic,zic eu rece.
-Stiu ca ma minti Caden,pe mine nu ma minti. Vino incoace, zice ea tragandu-ma de prosop.
Imi desface prosopul si prima optiune a ei ar fi fost un mic oral, insa am respins-o. Ok, deci asta a fost ciudat,tu niciodata nu m-ai refuzat.-Dar mai lasa-ma dracului in pace, sunt obosit, o zguduii eu de umeri.
Isi ia fata in palme si iese din dormitor iar eu merg dupa ea. Alexis, iarta-ma, nu stiu ce e cu mine. Nu ma simt in apele mele, hai te rog sa ne bagam la somn, maine nu o sa mai fie asa.Alexis POV:
A doua zi de dimineata am plecat la Ave si la Simon. Simteam nevoia sa vorbesc cu cineva, iar Ave il cunoaste la perfectie.
-Ave, Simon, sunteti imbracati? Pentru ca deja am intrat, strig eu descaltandu-ma.
-Suntem in bucatarie, striga inapoi Ave.
-Hey lume, zic eu salutand, buna James.
-Buna si tie.
-Ce e cu fetele astea de inmormantare?intreb eu asezandu-ma pe un scaun.
-Alexis...
-Trebuie sa incetam sa mai facem asta, zice Simon.
-Sa faceti ce? Intreb eu insa nimeni nu raspunde. Sunteti cu totii niste ciudati,zic in gluma, mai intai fratele tau care nici macar nu-mi zice unde a umblat pana la ora aia, s-a rastit la mine. Inca putin si ma lovea, acum voi. Ce-mi ascundeti? Ave? Simon?
-Ave, gata! Hai sa nu mai incercam sa ascundem lucrurile facute de fratele tau.
-Ce se intampla aici?ma trezesc ca tip.
-Asta se intampla, zice James inmandu-mi un plic. Desfac plicul si scot pozele din plic. Nu stiam ce sa mai zic, singurul lucru care-l stiam era faptul ca plangeam, plangeam din cauza pozelor, poze in care Caden se afla in pat cu...Claire. Majoritatea pozelor sunt facute in perioada cand erai in coma, ultimele 6-7 sunt facute aseara, imi zice James.
-Stiai?o intreb pe Ave scuturand pozele.
-Alexis, intelege-o e sora lui...
-Dar tu? Tu esti prietenul meu, singurul in care aveam incredere. Iar tu James? De cand stii?
-De acum 20 de minute, pozele au fost lasate in pragul usii.
-Nu pot sa cred, m-ati tradat amandoi. Daca vreti sa indreptati macar jumatate din problema nu-l anuntati pe Caden ca stiu.
-Bine,zice Ave cu jumatate de gura.
-Iar pozele astea o sa le iau eu,zic stragandule.
-Alexis, te duc eu acasa,imi zice James ridicandu-se.
-Ok. Aveti grija de voi! Le zic celor doi.
-Alexis ce ai de gand sa faci?intreaba James neluandu-si ochii de la drum.
CITEȘTI
Dangerous atractions
Novela JuvenilAnd I started to be the person I swore that I will not be. He changed me. When we believe to know all the answers,then the questions change. Cate se pot schimba in viata Alexei odata cu schimbare scolii? Cat de greu ar putea fi sa locuiesti cu bunic...