Capitolul 8

7.8K 484 18
                                    

Bine, deci asta a fost ciudat. E a doua oara cand ma saruta si parca trezeste ceva in mine, la fiecare atingere.

-Scuze...Nu am putut sa ma abtin...

-Ăăă... Las-o asa... Ma poti ajuta sa mut putin prin apartament?schimb eu rapid subiectu.

-Sigur, cu ce incepem?

-Pai eu zic sa mutam putin canapeaua.

~~~~~

James POV:

-Insfarsit!rasuflu usurat cand am terminat.

-Multumesc frumos, acum poti raspunde pentru ca ti-a sunat telefonul de 6 ori in ultima jumatate de ora.

-Alo, da Luca. Acum? Sigur. Cine mai e? Bine frate. Vorbim.

-Daca vrei poti sa te duci la prietenii tai,zice ea arajand pernele de pe canapea.

-Invitatia e valabila si pentru tine.

-Eu? Eu sa ies cu tine si cu prietenii tai? Nu prea cred.

-Ai ma Alexis. Merit o recompensa pentru ca te-am ajutat cu mobila. Nu accept niciun raspuns negativ.

-Off, bine. Asteapta-ma sa ma schimb, vin repede,zice ea ducandu-se in dormitor.

-Alexis mai repede nu poti?strig eu dupa ea.

-Gata, zice ea venind spre mine.

Ochii mei mi-au fugit pe ea instantaneu, topul acela alb statea atat de bine pe e, blugii aceia stau fix pe fesele ei.

-Aloo, Pamantul catre James.

-Ăă...da. Hai sa mergem.

In 10 minute am ajuns la barul unde Luca si prietenii mei ne asteptau.

-Salut baieti.

-Buna James si...

-Alexis, raspund eu in locul ei.

-Deci, Alexis ei sunt Luca, Valentino, Marco si...

-Simon, zice Alexis luandu-l in brate.

-Ce vrei sa bei?o intreb eu.

-Doar un suc.

-Alexis, ce am auzit, ca i-ai facut-o  Bellei.

-Mda, o poveste mai lunga, zice ea razand.

-Domnul, aici prezent, a fost motivul geloziei?

-Ce face? Nu,nu, si inca odata, NU. Ma cunosti destul de bine si sti ca niciodata n-am avut subiecte serioase, dar saream mereu la bataie.

-Deci, pentru cine nu stie, ea a fost iubita mea inca din clasa a 8 a pana in a 10 a, zice Simon plin de mandrie.

-Si de ce v-ati despartit, intreb eu tafnos.

-Poveste lunga, insa am ramas prieteni buni. Si inca o iubesc, zice el luand-o de gat si sarutand-o parinteste.

Nu stiu de ce dar simteam ca imi fierbe sangele in vene cand ii vedeam asa fericiti.

-Nu-l luati in seama, suntem ca doi frati. El are acum o relatie cu verisoara mea. Acum daca ma scuzati, ma duc pana la baie.

Parca imi luase o piatra de pe suflet cand am auzit ca nu e nimic intre ei, ca nu o sa mai fie nimic intre ei.

-Si...zice Luca cu subinteles.

-Si ce?intreb eu uitandu-ma la fundul ei cum se misca in blugii aia.

-V-ati tras-o? Ai inaintat cu ceva in pariu?

-Ce pariu? Intreaba Simon.

-Pai fratele nostru a facut pariu ca intr-o luna, o face sa se indragosteasca de el si sa se culce cu ea.

-Inseamna ca esti nebun. Mie mi-a trebuit 1 an si 8 luni ca s-o am.

Gata, simteam ca o sa explodez, la gandu ca el a atins-o.

-James, esti rosu la fata, ce ai patit?

-Nimic.

-Parca te-ar fi deranjat vorbele... James, tu nu cumva te indragostesti de ea?

-Nu frate, ce ai? Nu ma simt bine. Cred ca am sa plec, zic eu ridicandu-ma de pe scaun.

-Plecam deja?intreaba Alexis care tocmai venea.

-Da, eu cel putin nu mai pot sa stau.

-Merg si eu cu tine. Doar am venit cu tine. Pa baieti, mi-a parut bine.

-Si noua.

-Il mai iubesti pe Simon?

-Ce? Da, dar il iubesc ca pe un frate. Imi este mereu alaturi, imi da sfaturi, ma ajuta. Dar n-am sa mai vad niciodata ca pe un iubit. Ce a fost a fost. De ce ma intrebi?

-Nu stiu, mi-a venit asa.
~~~~

Alexis POV:

E deja ora 11 si stau in patul asta si parca somnul se razbuna pe mine si numai vine. Sunt trezita din gandire de soneria usii. Deja stiam cine e, nu are decat el adresa mea.

-Vin acum James, strig luandu-mi halatul pufos pe mine pornind spre usa. James lasa soneria aia in pace,strig iar la el.

Am deschis usa si am ramas surprinsa de ceea ce vedeam, in fata mea se afla James, mai mult ca sigur beat crita.

-James, ce s-a intamplat si ce cauti aici asa?

-Alexis, m-am indragostit, striga el.

-Intra inauntru pana nu trezesti tot blocul, zic eu tragandu-l de bluza inauntru. Acum zi, ce s-a intamplat?

-M-am indragostit de cine nu trebuia, m-am indragostit ca un prost.

-Si din cauza asta ai baut? Dar e un lucru bun daca te-ai indragostit.

-Ba nu, o vad mereu cand inchid ochii, ii simt mereu parfumul cand respir, ii simt buzele peste ale mele mereu cand vorbeste. M-am indragostit de felul ei de a fi, de ochii ei, de parul ei, de mirosul ei, pana ca si de firea ei artagoasa. Nu trebuia sa fac asta, daca afla adevarul ma v-a ura toata viata ei.

-James...

-Nu pot sta fara ea, a devenit viciul de care nu pot scapa... Spune-mi ce sa fac?

-Chiar nu stiu James, chiar nu stiu...

-A fost o greseala ca am venit pana aici, zice el cautand cheile de la masina.

-Ba nu, ar fi o prostie sa te las sa pleci in halul asta, zic eu inchizand usa cu cheia. Hai, trebuie sa te intinzi, zic eu impinzandu-l pana in dormitor.

-Multumesc Alexis, zice el luandu-ma in brate.

-Gata cu romantismul, zic impingandu-l in pat. Jos cu pantofii, zic eu scotandu-i pantofii, acum si geaca. E mai bine?

-Da, mult mai bine, acum hai aici, zice tragandu-ma de mana in bratele sale. Nu stiu de ce, dar imi placea.

-Noapte buna James.

-Noapte buna iubita, zice el sarutandu-ma parinteste. Am adormit in bratele lui, inhalindu-i parfumul barbatesc.

Dangerous atractionsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum