James POV:
-Deci, am ajuns, zic eu accentuand cuvantul "deci".
-Mda, am ajuns.
Linistea se lasase peste noi doi, mai puteai auzii doar vantul care adia.
-Fie ce o fi, zice Alexis sarutandu-ma.
-Urcam?intreb eu printre saruturi.
Rupem sarutul si ne abtinem pana in momentul in care ajungem in apartament. Imediat ce a inchis usa buzele noastre s-au unit intr-un sarut pasional, limbile noastre jucandu-se impreuna. Am ridicat-o in sus obligand-o sa isi infasoare picioarele in jurul meu. Camasa mea si pantofii ei se aflau aruncate prin incapere. Tot ce se mai auzea erau gafaielile noastre. Mana mea ii strangea fesele, iar cu cealalta o mangaiam pe spate. Cand am ajuns in dormitorul ei, rochita de pe ea era de mult aruncata prin apartament, acum aflandu-se doar in lenjeria intima care stiam ca nu se va mai afla acolo in urmatoarele minute.
M-am asezat in pat punand-o deasupra mea, ii sarutam gatul care inca ii purta parfumul iar cu o mana ma jucam cu sanul ei.-Alexis...te vreau.
-Si eu James, si eu.
Alexis POV:
Nu pot sa cred ce urmeaza sa fac, sa devin a lui. Pantalonii lui si sutienul meu se aflau acum pe jos, ii puteam simtii erectia si ma frec pe ea, il auzeam cum geme moment in care ma apuca puternic fesa. Cu limba lui se juca la sfarcul meu care deja era atat de tare iar cu o mana imi masa feminitatea.
-Esti perfecta, imi zice el sarutandu-mi gatul.
-Si sunt a ta.
-Atat am vrut sa aud, zice intorcandu-se peste mine. Ce zici scapam de astia?intreaba jucandu-se cu marginea la lenjerie, clatin capul in semn de da.
Ii puteam simtii membrul la intrare, insa se opreste brusc in semn ca uitase ceva.-Ce s-a intamplat?
-N-am prezervativ la mine.
-Nu-ti face probleme, sunt pe pastile.
Atat a asteptat sa auda ca a si intrat in mine, facea miscari dute vino care imi ofereau o placere maxima.
~~~~
Intr-un final am cazuti amandoi extenuati.
-Mersi, zic eu asezandu-mi capul pe el.
-Pentru ce?
-Pentru seara asta. Trebuie sa-ti spun ceva, dar nu vreau niciun raspuns din partea ta.
-Ok, zice el accentuand prima litera.
-Cred ca m-am indragostit de tine.
N-a zis nimic doar m-a strans jn brate si mi-a sarutat crestetul capului.-Noapte buna blondo.
-Noapte buna James.
~~~
James POV:
Bine, deci, toata noaptea n-am putut inchide un ochii din cauza gandurilor. Ea s-a indragostit de mine, iar eu... Dar aseara de ce am facut dragoate cu ea? Pentru a-mi dovedi barbatia sau pentru ca imi doream sa o fac a mea? Mii si mii de intrebari imi umblau prin cap.
-Buna dimineata, zice ea ridicandu-se usor pe marginea patului.
-Neata Alexis. Dar ce e cu tine?
CITEȘTI
Dangerous atractions
Teen FictionAnd I started to be the person I swore that I will not be. He changed me. When we believe to know all the answers,then the questions change. Cate se pot schimba in viata Alexei odata cu schimbare scolii? Cat de greu ar putea fi sa locuiesti cu bunic...