Capitolul 9

7.6K 496 12
                                    

James POV

-Cat de tare poate sa ma doara capul,  zic eu incercand sa ma ridic, insa sunt oprit de o greutate ce ma apasa pe piept, ma uit si o vad pe Alexis cum doarme cu capul pe pieptul meu. Ce naibi cauta aici? Sau mai bine zis ce caut eu in apartamentul ei? Ma intreb in gand dandu-mi seama ca ma aflu in camera ei.

-Hmm! Neata si tie, zice ea uitandu-se cu ochii intredeschisi si apoi trantindu-se inapoi pe pieptul meu.

-Neata, dar cum am ajuns aici?

-Pai, aseara pe la vreo 11 si ceva, ai aparut la usa mea un pic cam baut, te-am bagat inauntru si ai inceput sa-mi povestesti de o fata de care te-ai indragostit, cum ca ea nu te iubeste si mai multe chestii, zice ea jucandu-se pe pieptul meu cu degetele ei micute si subtiri.

-Totusi, cum ai dormit?

-Bine, stiam ca esti tu aici sa ma protejezi  , monstruletule, zice ea scotand limba la mine. Ce zici de o cafea?

-Ai? Sau vrei sa ma duc la magazin sa iau?

-Nu, stai linistit. Ma duc eu si asa trebuie sa mai iau cate ceva, zice ea dandu-si halatul jos.

Pantalonii aia scurti stateau atat de bine pe fesele ei, iar maieul acela le permitea sanilor ei sa se miste in toate directiile si firar, am o erectie in pantaloni destul de vizibila.

-Nu te uita asa ca aseara m-ai luat prin surprindere si nu mi-am luat pijamalele pe mine, zice luandu-si o bluza de trening peste. Sper ca am sa te mai gasesc cand vin.

-Sigur, aici stau. Ia si ceva de mancare, mi-e foame, strig eu dupa ea.

Melodia telefonului meu incepe sa rasune in toata camera, intr-un final raspund la telefon.

"-James, unde ai fost? Aseara a avut loc transportul cu prostituatele acelea din Germania. Te-am asteptat sa vi."

Oh firar, am uitat.

-Luca, am avut o problema, una care m-a oprit din a putea venii acolo. Sti, eram in drum spre voi si a aparut o problema si..."

-James, am luat niste mancare chinezeasca, sper sa-ti placa, vezi ca ai sacoul pe biroul meu, striga ea de pe hol.

-Sigur Alexis.

"-Aha, o mica problema numita "Alexis.".

-Frate , m-am imbatat aseara in asa fel incat am ajuns la ea. Ma revansez in seara asta cu drogurile acelea.

-Sa speram ca asa vei face.

-Bine frate, hai ca sunt asteptat. Vorbim mai incolo despre transport.

-Bine James"

Alexis POV:

-Ce bine merge o cafea, asa de dimineata, zice el asezandu-se la masa langa mine.

-Stiu, imi place mirosul de cafea dimineata, chiar daca nu beau eu cine stie ce.

-Faci o cafea foarte buna blondo.

-Aprinde-ti o tigare , stiu ca vrei dar nu zici.

-Stai linistita, nu vreau sa-ti afum bucatarie si asa nu mai am tigari.

Ma ridic usor de la masa si scot dintr-un sertar un pachet de tigari si il arunc.

-Poftim si o bricheta.

-Fumezi?intreaba el uimit.

-Tu chiar credeai ca glumesc cand i-am zis iubitei tale ca am sa sting tigari pe fata ei?intreb eu razand.

-Nu stiu, poate doar putin.

~~~~~

Am stat pana la ora 7 seara cu James uitandu-ma la filme de comedie, nu-mi vine sa cred ca ne plac aceleasi filme.

-O cunosc?

-Poftim!? Pe cine?

-Pe fata de care esti indragostit...

-Da, o cunosti.

-Si simte la fel? Ii plac aceleasi filme? Te tine mereu in brate cum...

-Cum ce Alexis?

-Cum nimica, adu si tu tigarile din bucatarie, ma gasesti pe balcon.

Il trimisesem dupa tigari in intentia de a uita faza aia, dar cred ca ceva a mers gresit pentru ca sunt strigata puternic de el.

-Alexis!!

-Ce ai patit? A iesit soricelul?glumesc eu cu el, insa raman proasta cand vad ca incepe si clatina pliculetul cu un praf in fata mea.

-Ce sunt astea Alexis?

-Nu tipa, sunt droguri, ce pot sa fie?zic eu incercand sa ii iau pachetul din mana insa nu pot.

-Alexis, de cand consumi tu asa ceva?

-De cand vreau.

-Alexis , am sa rastorn continutul plicului in chiuveta daca nu raspunzi la intrebari.

-De 3 ani...

-Trei ani Alexis? Trei? Sti ce inseamna asta? Sti ce inseamna ca consumi porcariile astea?

-As putea sa te intreb acelasi lucru, pentru ca aseara pe langa baut erai si drogat, atunci cand vinzi nu-ti mai pasa in ce maini ajung...ma trezesc eu ca vorbesc.

-Ce ai spus? De unde sti?tipa el mine.

-Pentru ca de la majoritatea amicilor tai cumpar drogurile, pentru ca stiam dinainte sa vorbim. Auzeam tot felul de vorbe.

-Alexis, promite-mi ca nu mai consumi, imi zice el apucandu-ma de umeri.

-O singura conditie, imi spui cum O cheama.

-Alexis...

-Daca nu zici atunci nici eu nu promit.

-Nu intelegi, asa o cheama, Alexis.

-Si o cunosc? Pai singura Alexis care o cunosc...sunt...

-Exact Alexis, tu esti. Tu esti fata care mi-a dat lumea peste cap, care m-a facut sa ma indragostesc de la primul zambet, de la primul sarut.

Dangerous atractionsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum