Capitolul 19

6K 388 10
                                    

-Cat ma bucur ca te-ai intors, ca nu m-ai parasit. Toti credeau ca nu vei mai traii, zice Caden sarutandu-mi mainile.

-Ce s-a intamplat?

-Dupa accidentul tau, masina aceea a fost gasita dar conducatorul nu. A trebuit sa-ti induca coma... au zis ca vei sta 2-3 luni, insa ai fost 7 luni. Mai aveai 1 luna si apoi te desconectau de la aparate.

-Ai stat timp de 7 luni langa mine?zic eu cu lacrimi in ochi.

-Normal iubito.

~~~

-Bun venit acasa!zice deschizandu-mi usa.

-Ave?intreb uimita de curatenia care era in apartament.

-Simon si Ave.

-Ce dor imi era de apartamentul asta.

-Mie mi-a fost dor de tine, zice el sarutandu-ma
(***)

-Mi-a fost dor sa ma trezesc in bratele tale,zice Caden. Pana ca si asternuturile incepusera sa-ti piarda parfumul, simteam ca inebunesc in fiecare dimineata in care ma trezeam fara tine sau cand tu nu deschideai ochii sa-mi spui " buna dimineata".

-Nu mai plec nicaieri,zic ghemuiandu-ma la pieptul sau.

-Inchide ochii si odihneste-te. O sa ai nevoie pentru maine.

-Noapte buna!

Caden POV:

O aveam in brate si-mi era frica sa ii mai dau drumul, intr-un final cand am vazut ca a adormit m-am bagat si eu la somn.

Razele soarelui imi bateau in ochii impiedicandu-ma sa mai dorm. Cu ochii inca inchisi incercasem sa o imbratisez pe Alexis insa locul ei era gol.

-Sa fi fost doar un vis?ma intreb eu ridicandu-ma.

Insa sunetele care veneau din bucatarie mi-au dat de veste ca totul a fost adevarat. Melodia cantata de Alexia rasuna in tot apartamentul, intru in bucatarie unde Alexis pregatea micul dejun si cate o cafea.

-Esti trezita de mult?o intreb eu imbratinsand-o din spate.

-Intrebare e daca am dormit aseara. Dupa ce ne-am bagat la somn am adormit pentru o ora, apoi nu am mai avut somn.

-Si de ce sunt 4 castii pentru cafele? Inteleg ca n-ai dormit dar nici asa,zic razand.

-Sora ta si Simon v-or venii pe aici.

-Buna lume, zice sora mea intrand inautru acompaniata de Simon.

-Ce faci pitico? Astea sunt pentru tine. Zice Simon intinzadu-i un buchet mare de trandafiri. La multi ani!

-Alexis e ziua ta?intreaba Ave.

-Hmm, credeam ca ai uitat anul asta. Da Ave, e ziua mea. Fac 19 ani.

-Fratioare tu cumva ai uitat de ziua ei?

-Ce face? Nu! Doar ca tu imi strici toata surpriza,zic eu nesigur pe minciuna mea.

-Greseala mea,zice Ave ridicand mainile in sus semn ca se preda.

-Caden, poti merge cu mine pana la supermarket? Trebuie sa cumparam niste sampanie pentru sarbatorita. Lasam fetele sa discute.

Dangerous atractionsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum