Capitolul 15

8.4K 443 5
                                    

-Doamne Georgia! Erai sa-mi provoci un infart, ne vedem la liceu Caden, zic inchizand usa masinii.

-Caden? Deja va tutuiti, va sarutati... Cat de curand o sa ajungeti si la alt plan.

-Cine stie, zic eu jucandu-ma cu o suvita de par.

-Doamne Alexis, te-ai culcat cu el?intreaba prietena mea amuzata.

-Poate, doar putin, aseara... Dar nu planuisem doar ca daca sta la etajul 2 recent...

-Hai ca asta e tare, sta la tine in bloc?

-Cam da... Azi de dimineata m-a sunat James...

-Si ce ai vorbit cu el?

-Sincer? Cand a sunat si l-am vazut si pe Caden langa mine, ma simteam ca si cum l-as fi inselat. Cu Caden m-am culcat mai mult dintr-un impuls la betie.

-Alexis, Alexis.

-Clara unde este?

-A zis ceva de o intalnire, nu stiu sigur.

-Ce ora avem?intreb cautand manualul in dulap insa gasesc ceva si mai interesant, un bilet.

-Opa, avem admiratori.

-Pe pariu e James, zic eu vrand sa rup biletul insa Georgia mi-l ia din mana pentru a citi.

-Defapt e de la bunaciune si zice asa: "Sper ca nu regreti ceea ce s-a intamplat aseara. C."

Iau biletul din mana prietenei mele si il bag in buzunarul gecii. Mare mi-a fost mirarea cand am intrat in clasa sa gasesc 5 trandafiri rosii pe banca mea. Credeam ca sunt de la James insa aveau un biletel gol semnat pe spate "C". Bun, toata ora de spaniola ma gandeam la orice inafara de cum se zice la "drama" in spaniola. Intr-un moment primesc un bilet de la James.

"Ii e frica sa-ti aduca personal trandafirii? Si de la ce vine C?"

"1)Nu este elev aici. 2)de la curiosii mor repede "

In cateva minute sunt intrerupta din gandire de vocea lui Caden care se auzea in difuzor din clasa.

"Eleva Alexis Parker sa se prezinte in biroul meu in urmatoarele 5 minute."

-Doamna, ma pot duce?

-Desigur.

-Buna ziua.

Secretara aia a inceput deja sa se uite urat la mine de fiecare data cand ajung in biroul lui.

-De ce m-ai chemat? Mai aveam 10 minute si terminam ora.

-Nu mai puteam sta fara saruturile tale, zice saruntandu-ma pasional.

-Caden poate vine cineva, vreun profesor sau chiar secretara ta.

-Nu vine nimeni pe aici, decat daca ii chem, zice el in timp ce ma ridica si ma aseaza pe biroul lui, dand lucrurile la o parte.

-Da? Grozav atunci, zic tragand de cureau pantalonilor lui. Chiar nu-mi statea bine cu pantalonii astia, ce zici scapam de ei?

-Cum sa nu, si ii trage in jos lasandu-ma fara ei. Imi place lenjeria, dar mai mult imi place fundul tau, zice apucandu-ma de fese

Pantalonii lui se aflau alaturi de ai mei pe parchetul din biroul lui, iar cat despre camasa, ii cam rupsesem 2 nasturi. Lenjeria mea fu data la o parte de catre el care acum se juca cu amicul lui la intrare mea.

Dangerous atractionsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum