Capitolul 13

7.9K 505 28
                                    

-Poftim?

-Ăă, am zis ca imi pare bine de cunostinta.

-Am inteles, pai atunci te poti duce la ora pe care o ai.

-Multumesc frumos. Buna ziua.

Am pornit spre curtea liceului unde stiam sigur ca le v-oi gasii pe Clara si Georgia.

-Bun, deci am o super veste, noul director e o super bunaciune, zic eu fetelor.

-Ooo da, l-am vazut de dimineata. Acum m-as duce de bucurie la director, zice Georgia.

-Din cate se pare a pus altcineva ochii pe el, spune uitandu-se pe mine.

-Poftim? Eu? Nu, dupa faza cu James zic pas. Oricum e directorul scolii.

-Si? Odata nu strica, te mai scuteste de pedepse, zice Georgia razand de mine.

-Cum sa nu, ce ora avem?

-Mate.

Am intrat in clasa si spre norocul meu James plecase alaturi de prietenii luii, unul singur ramasese, Luca. M-am asezat in banca mea si ascultam ce incepuse profesoara sa povesteasca, cand intr-un moment o hartie mototolita ajunge la piciorul meu, o ridic, o despaturesc si o citesc:

" Sa sti ca eu sunt vinovat pentru pariul ce s-a facut pe seama ta. James a vrut doar sa arate ca poate avea orice fata isi propune, nu stiam ca o sa se ajunga atat de departe."

Iau o hartie desenez un deget mijlociu, o strang in mana si o arunc in clasa pentru Luca, proasta miscare, profesoara m-a vazut, se apleaca si ia foaia pe care desenasem.

-Domnisoara Parker, pentru asa ceva vi tu la mine la ora?

-Adica acum m-ati vazut dar cand am primit-o n-ati mai vazut.

-Parker, tu cumva ma faci chioara?

-Nu doamna doar era o intrebare capcana.

-Parker, ai detentie...

-Imi pare rau deja am 3 ore de detentie azi.

-Ei bine atunci ia tu foaia asta si dute frumos la director sa vedem el ce parere are despre asta.

-Buna ziua, zic trantind usa in urma mea.

Bun, asta e pentru a doua oara in doua ore cand sunt trimisa la director. Cand ajung la usa biroului, secretara imi spune ca de data asta nu mai scap cu un avertisment.

-Ne reintalnim domnisoara Parker, nu?intreaba Caden.

-Da, deci de data asta am vebit pentru asta, zic punandu-i hartia desenata pe birou.

Se uita la hartie,se uita la mine, un mic chicot ii scapa.

-Si imi poti spune pentru cine era acest desen? Sa nu zicem altfel.

-Nu pot sa va spun, cert este ca il merita.

-Bun, ce pedeapsa crezi ca meriti?

-Nu stiu, oricum azi am deja 3 ore de detentie in care trebuie sa curat cantina. Deci eu cred ca imi este de ajuns pentru azi.

-Ok.

-Poftim? Niciun advertisment, nicio pedeapsa, nicio morala de 10 minute? Intreb eu uimita.

Dangerous atractionsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum