Capitolul 22

6.2K 398 4
                                    

-Alexis?intreaba uimita Ave deschizandu-mi usa.

-Chiar eu? Ma ti afara?intreb ridicand pungile de cadouri.

-Intra, intra. Simon! Vino sa vezi cine a venit la voi.

-Pitico! Ce e cu tine aici?

-Am venit sa va vad, nu am voie? Am adus cadouri pentru amandoi.

-Aa pai atunci intra daca ai cadouri, zice Simon razand.

-Alexis, acum serios, ce vant te aduce pe aici?zice Ave punandu-mi un pahar de alcool.

-Ave, sa nu te prind cu alcool in fata mea.

-Am uitat,scuze. Inca nu m-am obisnuit cu noua tu.

-Deci, am venit aici cu o intrebare. Mai e valabila oferta aia de o mica excursie in Franta?

-Desigur. Dar de ce?

-Poate acum nu se observa, dar peste cateva luni se va vedea burtica. Trebuie sa tin ascuns acest lucru.

-Desigur Alexis, ne anunti cand vrei si pornim la drum.

Ei bine asta a fost acum 5 luni. Acum ma aflu in Franta, impreuna cu Ave si Simon la locuinta tatalui ei. A durat un timp sa-l convingem pe el sa nu divulge adevarul fiului sau, insa, intr-un final am reusit.
Sunt in luna a8a si am un baietel sanatos, Ave este foarte incantata de ideea de a avea un nepotel.
Caden nu stie absolut nimic de mine, iar despre sora lui stie ca a venit aici cu Simon pur si simplu. Din cate am auzit Claire era insarcinata cu copilul lui, primul lui copil.

-Anne, vrei sa-ti fac clatite sau briose?

-Hmm, amandoua,zice ea ridicand mainile in sus.

-Bine frumusico,zic eu apucand-o de obraz. Dar va trebuii sa ma ajuti.

-Sigur.

-Ave cu Simon au plecat?

-Da, au plecat de dimineata,zice ea uitandu-se pe geam la copii.

-Daca vrei du-te la joaca, rezolv eu aici.

-Da?Uraaa.

-Sa nu pleci din fata casei. Da iubita mea?

-Da.

Cat briosele erau in cuptor iar clatitele gata, telefonul meu incepe si suna insa nu raspund fiind ocupata cu alt rand de briose.

Caden POV:

M-am decis sa le fac o supriza tatei si lui Anne venind in vizita pentru cateva zile si iata-ma aici, in Franta. Cautand un taxi liber, primul gasit pe ala l-am luat si pornit spre casa tatei. Anne se juca in fata curtii cu ceilalti copii, insa cand m-a vazut, a sarit la mine in brate.

-Surioara, ce faci?

-Ma jucam.

-Caden?intreaba Ave surprinsa.

-Da, chiar eu.

-Ce faci aici? Adica cand ai venit? Adica...

-Inteleg ca esti emotionata dar nici asa.

O vad pe sora mea ca ii sopteste ceva Annei la ureche iar cea mica fuge in casa, ciudat.

-Intram?intreb eu inaintand.

Dangerous atractionsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum