Ik liep samen met de conrector naar mijn nieuwe klas. Ik had bijna niet geslapen door de jetlag en alles zat tegen vanmorgen. We stopten bij een lokaal en ze deed de deur open. "Hello mrs Jordan, this is Jaiden, the new girl I told you." Ik keek de klas rond. "Yes, well hello Jaiden, i will be your tutor this year and this is your class. Introduce yourself " zei mevrouw Jordan. Ze was ongeveer 30 jaar en ze lachte naar me. Ze leek me wel een leuke tutor. "Uhmm.. Well.. Hello everybody" stotterde ik. "So i am Jaiden, i am 16 years old and I used to live in The Netherlands". "There is a empty table in the back of the classroom, that's your place this year". Zei mevrouw Jordan. Ik liep naar de lege plaats. Ik zette mijn rugzak op de grond en ging zitten. Een paar kinderen keken mij nog wel aan, maar de meesten waren met zichzelf bezig of met hun vrienden of vriendinnen aan het praten. Ik keek naar de jongen naast me. Hij had een blonde kuif en helder blauwe ogen. Hij had een green day top aan en een zwarte gescheurde broek. Mijn god, wat was hij knap. Op dat moment keek hij naar mij. "Hi" zei ik. "Hello, my name is Luke" zei de jongen in een australisch accent. En man, hij was nog knapper van de voorkant. "Hi, i am Jaiden". Nee goh Jaiden, dat wist hij nog niet nadat het vijf keer werd gezegd. Luke grijnsde naar me. "I know, you just said that". Ik glimlachte naar hem en pakte mijn boeken.
----------------------------
Ik keek het meest op tegen de pauze. Ik zocht naar een lege tafel, maar alles was bezet. Fijn. Ik keek de kantine in en hoopte dat ik mensen zag die bij mij in de klas zitten. Ik zag een groepje meisjes waarvan 1 meisje voor me zat. Ik liep naar het groepje toe. "So hey i am Jaiden, i am new here and we are in the same class, can i come to sit with you" vroeg ik. " Yeah of course Jaiden!". Het meisje dat voor me zat in de klas sprong op. " I am Rosie, nice to meet you". Ze had bruine krullen en blauwe ogen, ze droeg een zwarte top met een simpele spijkerbroek. " Hi i am Clara" zei een ander meisje. Clara had lang stijl blond haar en bruine ogen. Ze droeg een flannel met een zwarte broek. " Hey i am Maddie", ze gaf me een hand. "Nice to meet you Jaiden". Zij had rood haar en groene ogen. Ze droeg een crop top met een highwaisted jeans. "So you're from the netherlands right?" vroeg Clara. "Yes i am, but it is so different here" zei ik. "Yes I understand". Het was even stil. "OMG WAIT" schreeuwde Rosie op eens. "Maybe we can invite Jaiden to our movienight this friday?". "Yeah, that'd be fun!" zei Maddie. "Yes i would like to come" zei ik. Ik glimlachte. Vriendinnen maken ging makkelijker dan ik dacht.
JE LEEST
Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)
FanfictionJaiden is net verhuist van het koude nederland naar het zonnige Sydney. Ze word goede vrienden met de jongens van 5SOS en ze kan Calum haar vriendje noemen. Dan besluit ze haar vriendinnen uit nederland uit te nodigen, maar dan verloopt niet alles...