Het was 4 uur, ik liep naar mijn locker. De laatste les was net afgelopen. "Hey, you are Jaiden right?" hoor ik iemand achter me zeggen. Ik draai me om en daar staat Luke met een andere jongen. De jongen heeft rood haar en een wenkbrouw piercing. Hij draagt een nirvana shirt en dezelfde broek als Luke. "Uhm, yeah that's me" zeg ik. "Hi i am Micheal" zegt de jongen met het rode haar. "Hey micheal, nice to meet you" zeg ik. " Micheal is coming over to my house, would you like to come with us?" vraagt Luke aan mij. Wow vroeg de knapste jongen van school nou of ik mee wilde naar zijn huis? "Uhm, yeah sure why not? I will take my books and than i am ready to go" zeg ik met een glimlach. "Okay, we'll be waiting outside" zei Micheal.
----------------------------------
"Wow". Ik liep achter Luke aan naar binnen. Het eerste wat ik zag was een enorme tv met een playstation er aan verbonden. "Yeah cool, huh" zei Micheal. Hij ging op de grote bank voor de tv zitten. "Hey Luke, shall we call ash and calum to come over too?" vroeg Micheal aan Luke. "Yeah sure, would you like that too Jaiden?" vroeg hij aan mij. "Of course" zei ik. Ik was wel benieuwd naar die jongens.
--------------------------------
De bel ging. Micheal stond op en maakte de deur open. 2 jongens liepen naar binnen. "Hi" zei een jongen met een beetje krullerig haar en mooie groene ogen. Ook hij had een band shirt aan, een all time low shirt met een zwarte broek met gaten er in, net als Luke en Micheal. "Hello, my name is Jaiden" ik liep naar de jongens toe. "Hi Jaiden, i am Ashton" zei de jongen. "Hey, my name is Calum" zei de andere jongen. Hij was niet 100% australisch, hij leek een beetje aziatisch. Maar man wat was hij knap. Een perfecte kaaklijn en diep bruine ogen. Hij had een blonde pluk in zijn haren. "Nice to meet you Calum" zei ik.ik glimlachte naar hem, en hij glimlachte terug. Hij had een blink 182 top aan met ook een zwarte broek net als de anderen. "Have a seat guys" hoorde ik Luke vanaf de keuken zeggen. Hij kwam binnen met een schaal popcorn. "Wanna drink something" vroeg hij aan ons. "Yeah coke'd be nice" zei Ashton. Luke ging weer naar de keuken. "So you're new here?" vroeg Calum aan mij. "Yes, i moved last week and it's my first schoolweek now". "Oh okay, where did you use to live 'cause you don't sound like an australian" zei hij met een grijns. "Haha no i am from the netherlands" zei ik. "Oh my god, really?" zei Calum. Ik schrok van zijn reactie. "Uh yeah really" zei ik maar terug. Ondertussen kwam Luke terug met 2 flessen cola. "My uncle and cousins live there aswell!" zei Calum enthousiast. "We fly every christmas to the netherlands to celebrate it with them". "Oh cool!" zei ik.
------------------------------
Ik zat met Calum en Micheal op de bank. Luke en Ashton zaten op de grond voor ons. Na dat we 2 films hadden gekeken was het al 8 uur. Ik kreeg een sms.
Mama:
Jaiden waar ben je? Kom naar huis toe, we wachten op je.
Omg tuurlijk, ik heb thuis niets laten weten. Dom. "Guys i liked it tonight but i have to go home now, my mum just texted me" zei ik. "Okay, of course. Do you want me to drive you home" vroeg Luke terwijl hij al op stond om zijn auto sleutels te pakken. "Yeah alright then. See you guys next time" zei ik tegen d andere jongens. "Bye Jaiden" zeiden ze in koor.
JE LEEST
Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)
Fiksi PenggemarJaiden is net verhuist van het koude nederland naar het zonnige Sydney. Ze word goede vrienden met de jongens van 5SOS en ze kan Calum haar vriendje noemen. Dan besluit ze haar vriendinnen uit nederland uit te nodigen, maar dan verloopt niet alles...