Hoofdstuk 10

594 39 0
                                    

Ik zat in de bus naar huis . Calum ging met zijn moeder naar het huis van de oma van Calum. Ik besloot ze wat privacy te geven en was nu dus op weg naar huis. Ik stuurde Maddie, Clara en Rosie allemaal dezelfde sms

Hey sweetiee, the grandma from cal just passed away, so you know that. Do you want to come over? X

Ik kreeg 2 minuten later 3 smsjes terug dat ze eraan kwamen.

-----------------------------

Ik zat met mijn vriendinnen op de bank. Ik dacht aan Calum en de tranen sprongen in mijn ogen. Maddie zat naast me en zag het. "Omg Jay, everything okay? If you wanna cry just do it". En ik barstte in tranen uit. Ik huilde zo lang dat er geen tranen meer over waren. Inmiddels sloegen ook Rosie en Clara hun armen om me heen. Ik stopte met huilen. Opeens sprong Clara op. "Guys, i have an amazing idea. What if we ask the dutch friends from Jaiden to come to Sydney?". Dat was nog niet zo'n slecht idee. Ik kon Romy, Nikita, Veronique, Marleen, Marije en natuurlijk Emmelie vragen. Daar was ik wel eens aan toe eigenlijk. "That is an great idea Clara!" zei ik al wat meer opgebeurd.

-----------------------------

4 dagen later was alles afgesproken, over 2 weken kwamen de meiden naar Sydney. Ik kon het zelf niet gelemaal geloven.

Ik werd wakker uit mijn gedachte. Het was al 1 uur. Calum kon elk moment hier zijn om me op komen halen voor de begrafenis van zijn oma. Ik had een nieuw zwart jurkje van mijn moeder gekregen. Ik deed mijn zwarte ballarina's aan en deed een plukje haar naar achter met een speldje. Na mijn laatste check in de spiegel belde Calum aan. "You ready?" vroeg hij. "Yes, i love you" zei ik en ik kuste hem op zijn mond.

Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu