Hoofdstuk 17

541 38 0
                                    

Toen ik naast Calum op het strand lag en een beetje aan het kletsen waren, kwam Emmelie aangelopen. Ik kreeg een steek in mijn maag. Ze liep in een rechte lijn naar ons toe. "Cal, can i talk to you?" vroeg ze. Calum keek naar mij. Ik knikte naar hem. "Go ahead" zei hij tegen haar. "Only us two" zei ze bazig. Hij twijfelde, maar toen ik naar hem lachte zag ik aan hem dat hij het een kans gaf. Calum gaf me een dikke kus op mijn mond en hij liep met Emmelie weg. Ik hield ze in de gaten en hield mijn ogen strak op hen gericht. "What are they doing?" vroeg Luke aan mij. "I don't know, i hope Cal knows what he is doing" antwoorde ik, zonder naar hem te kijken. Ik bleef naar Emmelie kijken. Dat kreng toch. "Jaiden, heb jij hem laten gaan?!" schreeuwde Romy. "Wow, Rooms. Chill, ik hou ze in de gaten" zei ik. "Ymor, vertrouw Calum eens, en Jaiden houd ze toch in de gaten"zei Nikita toen ze bij ons kwam zitten. Calum en Emmelie liepen terug naar ons. Hij kwam naast me zitten en Emmelie vroeg of ik met haar wolde praten onder 4 ogen. "Waarom zou ik Em? Jij kust mijn vriendje opeens en dan wil je het goed maken?" zei ik tegen haar. Calum keek mij vragend aan en vroeg zich af wat wij zeiden. Nikita vertaalde het voor hem. E had tranen in haar ogen. "Alsjeblieft Jay, ik kan het allemaal uitleggen." zei ze. Ik stond op. "Oké dan, snel" en ik liep vast naar de zee. Emmelie rende achter mij aan. Toen ze bij was, kwam ze naast me lopen. "Sorry Jay, alsjeblieft laat het me uitleggen" zei ze bijna huilend. "Wat zou je moeten uitleggen? Jij kust mijn vriendje opeens" zei ik. "Maar Jay.." ze begon te huilen. Ik werd er niet warm of koud van. "Luister Emmelie, je bent echt een topwijf, alleen je kan niet zomaar Calum zoenen terwijl wij een relatie hebben! Ik ben er klaar mee, pak maar het vliegtuig naar huis ofzo" zei ik boos en liep terug naar de rest. "Alsjeblieft Jaiden!" riep ze. Maar ik keek niet om. Ik was er 100% klaar mee.

Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu