We besloten een film te gaan kijken. Ik zette netflix op en we kozen voor scary movie 4. Op dat moment ging de bel. Ik stond op en maakte de deur open. Daar stond Emmelie. Ik voelde een teleurstelling, ik hoopte dat het Calum was. "Hey Jaiden" zei ze rustig en zacht. "Hallo" zei ik kortaf. "Wie is dat?!" schreeuwde Romy vanuit de woonkamer. "Ik vertel het je zo wel, we zijn al klaar!" riep ik naar Romy. "Nee Jaiden alsjeblieft!" smeekte Emmelie. "Wat kom je eigelijk doen? Je gaat 2 keer vreemd met mijn vriendje en jij hoopt dat het goed komt? Denk het niet Em." zei ik en ik maakte de deur dicht. Ik hoopte eigelijk dat ze weer aanbelde, maar dat gebeurde niet. Ik liep weer terug naar de rest. "Dat was Emmelie" zei ik zacht. "Oh nee niet dat kreng. Wat kwam ze doen?" zei Romy. "I don't know, ze kwam wilde het goed komen maken volgens mij. Maar dat gaat niet gebeuren" zei ik.
Veronique en Ashton kwamen naar beneden. "What have you two done?" vroeg Michael met een grijns. "Uh, nothing" zei Ashton snel en hij bloosde. Ze kwamen met z'n tweeën bij ons zitten. Mijn telefoon ging af en ik liep naar de keuken waar het stiller was.
"Hello?"
"Hey, it's me" zei Calum. Mijn hart maakte een sprongetje. Ik hoopte dat hij het goed wilde maken.
"I call you because i want to talk." "it's important" voegde hij toe.
"Sure, wanna come now? The other are here too"
"I'll be there in 5"
"Okay, see you then"
"Kay, bye"
Ik hing op en liep terug naar de woonkamer. "Calum is coming" zei ik in het algemeen. Iedereen keek me vragend aan. "He called and he wanted to talk" zei ik.
5 minuten later ging de bel. "Hey" zei hij. "Hi" zei ik.
"Let's go upstairs" zei ik en ik liep naar boven, Calum liep achter me aan. "So Jay" begon hij. We gingen naast elkaar op mijn bed zitten. "I said to Emmelie that i want you and only you. You make me smile en i can't live without you Jaiden" zei hij. Mijn hart klopte in mijn keel.
JE LEEST
Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)
FanfictionJaiden is net verhuist van het koude nederland naar het zonnige Sydney. Ze word goede vrienden met de jongens van 5SOS en ze kan Calum haar vriendje noemen. Dan besluit ze haar vriendinnen uit nederland uit te nodigen, maar dan verloopt niet alles...