Hoofdstuk 7

609 37 1
                                    

Ik liep achter Calum zijn kamer in. Overal hingen posters van blink 182, all time low en greenday. "Wow Cal, you really like bands huh?" zei ik tegen hem. "Yeah, i do" antwoorde hij. Ik ging op zijn bed zitten en hij kwam naast me zitten. Hij keek me aan en kwam steeds dichterbij. Toen voelde ik zijn lippen op mijn lippen.

Ik trok terug. "What are you doing?" vroeg ik verschrikt. Het was even stil "Jay, i really really like you" zei hij toen. Ik voelde me rood worden. "Uhm i like you too Cal" zei ik, maar ik wist niet zeker of ik het echt meende. Natuurlijk vond ik hem leuk. Maar of hij echt mijn vriendje kon worden...

Hij kwam weer dichterbij. Onze lippen raakten weer. Wow, dit was echt een geweldig gevoel, ook Ik hoorde iemand de trap oplopen en Calum deinsde achteruit. Ik zat nog steeds verschrikt op zijn bed. De deur ging open. "Hey loves, i won't be at home tonight, i'm just called that i have a meeting now. I am back at midnight. Love you Cal" zei de moeder van Calum en ging weer. Toen hoorde ik de voordeur dicht gaan.

....................................

Sorry voor het korte hoofdstuk, maar ik heb het erg druk met school, sorry als ik hoofdstukken laat update.

Love you all x

Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu