"I love you Calum, but i i already gave you a second chance you know.." zei ik tegen hem. Zijn gezicht betrok. "Jaiden i love you so much and i can't live without you, you are the best thing in my live" zei hij met tranen in zijn ogen. Ik dacht na, ik hield te veel van hem om hem te laten gaan. "Okay but this is your last chance" zei ik tegen hem. Hij glimlachte. "Love you so much" zei hij. "Love you more Cal".
Toen we beneden waren, keek iedereen serieus. "Calum?" zei Luke. "What's up?" antwoorde hij. "Our manager called me. We're leaving tomorrow with one direction on tour." zei Ashton. "Omg" fluisterde ik. "Shit" zei Calum. "So i am going home to pack my bags" zei Luke. "Wait" zei Michael. "Can't we ask if Veronique, Marleen and Jaiden can come with us on tour?" zei hij. "That'd be awesome" zei Veronique en ze fleurde een beetje op. "I am going to call him now" zei Ashton en hij liep weg met zijn telefoon.
Even later kwam hij terug. Ik kon niet van zijn gezicht aflezen of het was gelukt. "So.." zei hij. "Omg Ash please tell us now" zei ik ongeduldig. "Our manager said that you three can come with us" zei hij. We begonnen te lachen en te juichen. "IF.." schreeuwde hij over iedereen heen. Het werd weer stil. "If the boys from one direction agree with our idea, so i called Niall also.." vertelde hij. Nu werd ik zenuwachtig. "Naill said that it is okay, so you are coming with us!". De laatste zin schreeuwde hij bijna. "YESS" schreeuwde ik. Iedereen was blij. Maddie, Clara en Rosie vonden het alleen maar leuk voor me. Romy, Nikita en Marije waren wat minder enthousiast. "Leuk voor je Jaiden" zei Romy zacht. Romy en ik waren in de tijd dat ze in Australië waren heel close geworden door dat gedoe met Emmelie. "Shit, ja" zei ik hard op. "Damn, waarom kunnen we jullie niet gewoon meenemen?" zei Veronique. "Wij willen ook mee" zei Marije met een pruillip. "Mickey?" zei Marleen.
"Yeah honey?"
"Can't you call your manager again and ask if Marije, Nikita and Romy can go with us?"
"Can try, but i don't think he wants that"
"Please try"
"I am going to call him now". En Michael liep weg.
JE LEEST
Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)
FanfictionJaiden is net verhuist van het koude nederland naar het zonnige Sydney. Ze word goede vrienden met de jongens van 5SOS en ze kan Calum haar vriendje noemen. Dan besluit ze haar vriendinnen uit nederland uit te nodigen, maar dan verloopt niet alles...