Michael kwam terug. Hij keek niet echt vrolijk. Waarschijnlijk mochten ze dus echt niet mee. "I am sorry guys." zei hij. Romy stond op en liep in mijn richting. Maar ondertussen dat ze aan het lopen was ging Michael verder met praten. "OH WAIT" schreeuwde hij. "WHAT" schreeuwde Nikita terug. " JUST KIDDING, YOU CAN COME WITH US" schreeuwde Michael. Iedereen was blij. "But now, we're going home to pack our bags. We are here at 5am tomorrow." zei Luke. "Okay guys, see you tomorrow!" zei ik enthousiast. Calum gaf me snel een kus en ging met de jongens naar huis.
Ik rende snel naar boven om het goede nieuws tegen Mam en Thomas te vertellen. "Mam, Thommie, ik mag met de jongens en one direction mee op tour!" "Oh lieverd, wat leuk voor je!" ze was oprecht blij voor me. "Nice zusje, ik zal Ashton vragen of hij ook een beetje op je let" zei Thomas met een grijns. "Dus ik ga mijn koffers pakken, we vertrekken morgen om 5 uur 's morgens" zei ik. "Dat is wel erg snel he Jaiden, en je bent ook nog pas 16" zei ze. "Alsjeblieft mama! Ik word volgende maand 17" zei ik. Ze was even stil "Ik kan het je ook niet verbieden, Ashton gaat ook mee dus ik zal aan hem vragen of hij op je wilt letten" zei ze uiteindelijk. "Dankjewel lieve mama" zei ik en ik gaf haar een kusje op haar wang.
De volgende morgen stonden we met z'n 6en voor het huis te wachten op het busje die ons naar het vliegveld zou brengen. Ik had afscheid genomen van Thomas en mam en nu was ik er klaar voor! Er kwam een busje aanrijden. Michael stapte uit en pakte onze koffers aan. Ik hielp hem met ze in te laden. Toen alles was ingepakt moesten we nog 40 minuten rijden naar het vliegveld. Luke zat naast de chauffeur. Daarachter zaten Romy, Nikita en ik. Achter ons zaten Ashton, veronique en Marije en daarachter Michael, Calum en Marleen.
Toen we waren ingecheckt gingen we vast naar de goede gate. We gingen als eerst naar Londen, daar zou de tour starten.
Anderhalf uur later zaten we in het vliegtuig onderweg naar Engeland
JE LEEST
Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)
FanfictionJaiden is net verhuist van het koude nederland naar het zonnige Sydney. Ze word goede vrienden met de jongens van 5SOS en ze kan Calum haar vriendje noemen. Dan besluit ze haar vriendinnen uit nederland uit te nodigen, maar dan verloopt niet alles...