Hoofdstuk 19

545 42 1
                                    

Ik weet niet wat ik moest doen. Ik wilde schreeuwen, zo hard schreeuwen dat hun trommelvliezen eruit werden gedrukt. Ik wilde naar hun toe rennen en ze verrot schelden. Maar ik deed niks. Ik zat daar maar met Marije en Luke naast me. "Omg i'm so sorry for you Jaiden" zei Luke opeens. Ik werd wakker uit mijn chaotische gedachten. "I can't do this anymore, i'm out" zei ik en ik stond op. Ik pakte mijn badlaken en mijn buskaart en ik liep weg. Luke kwam achter me aan. "Jaiden, please talk to them. Maybe they can explain it" zei hij. "I am sorry Luke but this happens for the second time. They can't do this a third time. I am done with it" zei ik. "Jaiden" zei Luke rustig. Ik begon te huilen en sloeg mijn handen voor mijn ogen. Ik voelde 2 armen om me heen. Ik voelde me veilig. Dit was nog niet zo slecht. "You just have to relax and don't think about it. You're a beautiful girl, don't forget that. And Calum makes a huge mistake if he chooses for Emmelie" zei hij zacht. Ik kreeg mijn gevoelens weer terug van de eerste week hier in Australië. Diep van binnen voelde ik toch nog wat voor Luke. "You are sweet Luke" zei ik zacht toen ik was gestopt met huilen. Hij had nog steeds zijn armen om me heen.

Ik weet niet hoelang we daar hebben gestaan. Maar ik hoorde Calums stem schreeuwen. "WHAT ARE YOU DOING WITH MY GIRLFRIEND?! PLEASE MATE!" ik hoorde zijn stem steeds dichterbij komen. Luke liet mij los. "What do you mean?! You kissed her best friend twice!" zei Luke. Ik zag zijn aders in zijn nek kloppen. "But she still is MY girlfriend" zei Calum. "I don't think so Cal. I'm done" zei ik rustig. "Please Jaiden!" probeerde hij. "Just look, see what you did? You destroyed her" zei Luke wat rustiger. Ik liep langzaam weg. Luke nam het voor me op. Ik kreeg een warm gevoel van binnen. Toen kwam Romy aangerend. "Jaiden!" riep ze. Ze rende naar me toe en gaf me een knuffel. Ondertussen hoorde ik Luke en Calum ruzieën. Om mij.

Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu