Ik stond in de deuropening. "See you tomorrow Luke!" riep ik naar Luke die bij zijn auto stond. "Thanks for coming Jaiden!" riep Luke. Ik liep naar binnen en liep mijn broer Thomas tegen het lijf. "Hey Jay, heb je al nieuwe vriendjes gemaakt?" vroeg hij kinderachtig aan mij. "Ja Thommie, kan jij niet zeggen he" zei ik en liep naar de keuken. Mama zat aan de keukentafel voor zich uit te staren. Papa en mama zijn 4 jaar geleden gescheiden. Papa heeft een nieuwe vriendin Anne en een dochtertje Sara van 1. Mama kreeg 2 jaar geleden een burn out. Toen besloot ze om naar Australië te verhuizen. Het heeft lang geduurd want emigreren ging niet zo makkelijk dan ik dacht. Thomas en ik gingen mee, ik bleef echt niet bij papa en Anne. Ik keek op mijn telefoon. 1 ongelezen bericht.
Emmelie:
Heeeeeeeey BFFje! Hoe is het daar aan de andere kant van de wereld? Heb je al een nieuwe knappe jongen aan de haak geslagen?;) ik mis je! Xxxx
Berichten van Emmelie deden me altijd goed. Zij was de enige die mij kon opvrolijken in slechte tijden. Ik stuurde terug:
Helloooooo emmie! Yesyes, everything is fine and i have a lot of hot guys in my class:0 nee maar serieus emmie, ik heb toch met een paar knappe jongens een film gekeken vandaag! Ik bel je snel xxxxxx mis jou ook.
"JAIDEN!" riep Thomas. "Ja wat?" reageerde ik iets te chagerijnig. "Kom eens hier!" riep hij. Ik liep naar zijn kamer. "Kijk!" zei hij enthousiast. "Dat was toch die jongen die je naar huis bracht?" Hij wees naar zijn computer scherm en drukte op play. "Oh my god" zei ik. Het was een filmpje van Luke, Micheal, Calum en Ashton die een cover zongen van teenage dirtbag. Ik wist niet dat ze zo goed waren! "Hoe kom je daar aan?" vroeg ik aan Thomas. "Stuurde een vriend van mij, hij zit bij Ashton in de klas". Dat is waar ook, Ashton was 2 jaar ouder dan mij net als Thomas. Luke was de jongste en net zo oud als ik. Ik keek naar de band naam. 5 seconds of summer. Best wel een coole naam vond ik. Ik keek naar andere covers die ze hadden geplaatst. Ik kreeg een raar gevoel. Ik was trots op ze, ook al kende ik ze pas 1 dag.
........................................
Ik hoop dat jullie de eerste 3 hoofdstukken leuk vinden! Dit is mijn eerste boek dus don't jugde me please:)
Love you all x
JE LEEST
Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)
FanfictionJaiden is net verhuist van het koude nederland naar het zonnige Sydney. Ze word goede vrienden met de jongens van 5SOS en ze kan Calum haar vriendje noemen. Dan besluit ze haar vriendinnen uit nederland uit te nodigen, maar dan verloopt niet alles...