Hoofdstuk 6

645 42 2
                                    

Het is nu zondag morgen en ik lig in bed. Het was een week geleden dat ik het laatst bij Luke ben geweest. Ondertussen is er niet veel gebeurd. School gaat oké, ik heb 3 leuke vriendinnen en thuis is alles rustig. Mijn normale leventje gaat weer verder. Mijn telefoon trilt. Ik word wakker uit mijn gedachte

Emmelie:
Hey Jay! Hoe gaat het daar verder met je hotties? Spreek je snel xxx

Haha, mijn hotties. Ik ben erachter gekomen dat ik met Luke niks meer wil zijn dan vrienden. Alleen wat ik met Calum aan moest wist ik niet.

Joww emmeeey! Ik ga met de jongens om van 5 seconds of summer! Je kunt ze op youtube vinden en guess what!? Ze gaan met 1D op tour! Gaaf he, en hoe t met mijn hotties is... Ik zie calum wel zitten.. Xxxx

Ik legde mijn telefoon aan mijn oplader en liep naar beneden.

---------------------------------

Ik zat op de bank tv te kijken toen mijn mobiel afging. Calum belde me. "Hello" zei ik, het klonk meer als een vraag. "Hey Jaiden!" hoorde ik Calum zeggen aan de andere kant van de lijn. "I was wondering if you wanna hang out with me" zei hij. Ik kreeg een halve hartverzakking. "Yeah sure!" zei ik enthousiast. "Okay then, i will come to your house with my car and then we drive to my house okay?" vroeg hij aan mij. "Alright then! Bye Cal" zei ik. "Bye Jaiden" zei hij. Toen realiseerde ik me dat ik in mijn onesie op de bank lag. Ik rende snel naar boven en trok mijn jeans en een random t-shirt uit mijn kast. Ik deed snel mijn haren in mijn knot. Gelukkig had ik al wat mascara op gedaan.

"Calum komt me zo ophalen en dan ga ik naar hem toe!" riep ik door het huis in de hoop dat mama het hoorde. "Is goed lieverd tot straks!" riep ze terug.

--------------------------------

Ik zat samen met Calum in zijn auto. In tegenstelling tot ik had  verwacht was er geen awkward moment. We praatte over Nederland en hoe ik daar woonde en over zijn oom en neefje. Zij woonden in zeeland net als ik eerst woonde.

Toen we aankwamen bij zijn huis deed een aziatische vrouw de deur al open. "Hello my dear, you're Jaiden right?" zei ze tegen mij toen ik naar binnen liep. "Yeah, hi ma'am" zei ik tegen haar. "Nice to meet you". We liepen met z'n 3en naar de woonkamer. Er was verder niemand thuis. "Cal told a lot about you" zei ze toen. "Oh yeah, have you?" vroeg ik aan hem. Hij werd rood. "Uhm, yeah" zei hij tegen mij terwijl hij glimlachte. Ik werd ook rood. Het was even stil. "Well Jaiden, shall we go to my room?" vroeg hij toen.

Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu