Hoofdstuk 18

529 38 1
                                    

Toen ik weer bij de anderen was, zag ik dat Emmelie aan het huilen was. Het deed me toch wel wat om zo je beste vriendin te zien. Maar nee, ik was er echt klaar mee.

Marleen kwam naar me toe. "Jaiden, ben je niet een beetje te hard geweest voor haar?" vroeg ze voorzichtig. Micheal kwam naast haar staan. "I don't know what she said but i agree" zei hij en hij gaf Marleen een knipoog. Ze bloosde. Ze vond Micheal vanaf het begin al de leukste van allemaal. "You wanna walk near the sea?" vroeg Michael aan haar. "Sure!" zei Marleen blij en ze keek naar me. Ik lachte breed naar haar. Marije was ondertussen naast me komen staan. "Wat gaan zij doen?" vroeg ze bezorgd. "Oh niks" zei ik. "Gewoon een strandwandeling maken". Toen ik weer naar de zee keek stond Emmelie daar nog steeds. Maar er stond iemand naast haar. Calum. Ik voelde me niet goed worden. "What the fack" zei ik.  Luke zat nog steeds naast me. "Jaiden, you really need to chill. He just don't want that she is upset about everything" zei hij. Misschien had hij gelijk en moest ik niet zo stressen. "Maybe you're right Lu.." maar voordat ik mijn zin kon afmaken stonden Emmelie en Calum te zoenen. Alweer. Voor mijn neus.

Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu