Toen we aankwamen bij de starbucks, zat er een ander meisje bij de jongens. ze had zwart lang haar met rode dipdye. ze had een zwarte broek aan met dc. Martens en een rode nirvana trui. "Wie the fock is dat?" vroeg Romy. "Ik heb geen idee" zei Veronique en we liepen naar ze toe.
"Hey guys!" zei ik enthousiast, ik pakte een stoel en ging naast Calum zitten. "Hey Jaiden" zei zei hij en hij gaf me een kus. de andere meiden zaten ook al. "Meet Maxi" zei Ashton. "Hey" zei ik en ik gaf haar een hand. "I'm Jaiden". "Maxi, My real name is Maxime, but just call me Maxi. I'm Ashtons Cousin" ze ze met een engels accent. "Nice! I really like your accent!" ze ik. "Haha, thanks" antwoorde ze me. Marleen zat aan de andere kant naast me. "Ik weet het niet hoor, maar ik mag haar niet" fluisterde ze tegen mij. "Hmm, ik mag haar wel" zei ik wat harder dan ik bedoelde, want Marije keek mij aan en Marleen een beetje boos aan.
Na 2 uur bij de starbucks gezeten te hebben, gingen we met de jongens mee terug naar the O2. Maxi ging mee.
----------------------------------------------
Bob stond voor de deur. "Hey boys, hey girlfriends" zei hij en ik glimlachte naar hem. We liepen naar binnen rechtstreeks naar de kleedkamers. De one direction boys hadden de kleedkamer er naast. De kleedkamer was groot. Midden in stond een hoek bank met een grote tv met een playstation. aan de muur hing 1 grote spiegel met lampjes erom heen. Daaronder stond een tafel, zo lang als de muur was met 7 stoelen eronder. "Nice" zei ik. "Yeah i know" zei Michael en hij plofte op de bank. ik ging aan het andere uiteinde van de bank liggen. Calum kwam naast me zitten en ik legde mijn hoofd op zijn benen. Maxi kwam aangerend. "Cal, please can you help?" zei ze met een pruilip. "Can't you ask somebody else?"" zei hij geirriteerd. Ik raakte ook geirriteerd. "No, i can't" zei ze, en ze keek nog steeds zielig. "Okay then, quick" zei hij en hij legde mijn hoofd op de bank.
JE LEEST
Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)
FanfictionJaiden is net verhuist van het koude nederland naar het zonnige Sydney. Ze word goede vrienden met de jongens van 5SOS en ze kan Calum haar vriendje noemen. Dan besluit ze haar vriendinnen uit nederland uit te nodigen, maar dan verloopt niet alles...