Hoofdstuk 15

556 40 1
                                    

'S middags kwamen Rosie, Maddie en Clara langs. Zij hadden immers bedacht ze te laten komen. Toen ze bij mij waren, lagen mijn nederlandse vriendinnen nog in bed door de jetlag. Toen we op de bank zaten begon ik te vertellen over gister wat er is gebeurd met Calum en Emmelie. "So they were making out and i said to them they could go, so they went." eindigde ik mijn verhaal. Hun monden stonden open. "But how is it possible? You helped Calum with his grandma and that Emmelie girl knew him for like a few ours!" zei Clara. "I know.." zei ik en ik moest weer huilen. Ik moest hier echt mee stoppen, niet huilen om een jongen Jay. Je kan dit, je hebt Calum niet meer nodig. Op dat moment kwam Veronique binnen. "Jaiden?" vroeg ze. Toen zag ze de australische meiden. "Oh wait, hi i'm Veronique" ze zei tegen hen "hey Veronique, nice to meet you" zei Rosie. Maddie en Clara zeiden alleen een simpele "hey".

Toen de andere nederlandse meiden erbij kwamen zitten probeerde ik het van me af te zetten. We gingen vandaag naar het strand met de dutchies en aussies, daar had ik wel zin in. Gelukkig klikte het goed tussen hen.

----------------------------------

Toen we onze badlakens op het strand legden kwamen de jongens van 5SOS aan lopen. Inclusief Calum. Ik kreeg een steek in mijn buik, hier was ik nog niet klaar voor. Ashton liep rechtstreeks naar Veronique toe. Micheal stopte bij Marleen, maar Marije stond er meteen naast. Luke liep naar Rosie en Romy die samen stonden te kletsen. Calum liep naar mij toe. "Can we talk for a minute?" vroeg hij aan mij. Ik werd zenuwachtig. "Uhm, Cal i..." "No Jaiden, let me explain, please" zei hij toen ik mijn zin nog niet had af gemaakt. "Okay then" stemde ik in. En we liepen met z'n 2en naar de zee.

Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu