De volgende dag gingen we alweer naar de volgende stad. Amsterdam! Het was raar om weer terug te gaan naar Nederland. Na de show in Amsterdam zouden de meiden in Nederland blijven, zij moesten immers naar school. Ook zou ik vandaag pap, Anne en Sara weer zien. Ik had mijn halfzusje toch wel gemist.
Na een uur te hebben gevlogen zouden pap, Anne en Sara me opwachten op schiphol. Ook de oom en het neefje van Calum zouden komen. Toen we de grote witte schuifdeur doorkwamen stond pap met een spandoek in dr hand. WELKOM THUIS stond erop. De oom van Calum herkende ik van foto's die ik Calum me een keer heeft laten zien. Ik rende naar pap toe en gaf hem een dikke knuffel. "Ik heb je gemist schat" zei hij. Het was fijn om hem een knuffel te geven. Ik maakte me los en gaf ook Anne een knuffel. Ze had Sara in haar andere arm. "Hey meisje!" zei ik en ik pakte haar van Anne over. "Seeden!" zei ze enthousiast. Ik zette haar weer neer. De ouders van mijn vriendinnen waren ook gekomen. Iedereen stond te knuffelen en Calum liep naar me toe. Hij gaf me een kus. "Dit is mijn vriendje Calum" zei ik terwijl ik naar Calum wees. "Hey, nice to meet you" zei pap en ze gaven elkaar een hand. "Hello" zei Anne en ook zij gaf een hand aan Calum.
Pap, Anne en Sara hadden een hotel geboekt voor 2 nachten in Amsterdam. Zeeland was te ver om te rijden elke keer. Zij zaten 5 minuten verder weg in een ander hotel dan ons. Nu hadden we 2, 6-persoonskamers. Veronique en Ashton kwamen weer bij mij en Calum. Deze keer kwam Luke erbij. In de andere kamer lagen Michael, Marleen, Nikita en Romy.
'S middags gingen we met de meiden Amsterdam in. De jongens hadden rehearsels met de one direction jongens. Wat was het toch heerlijk om weer de HEMA en en kruidvat te hebben. Na 4 uur shoppen waren de jongens ook klaar. We besloten met z'n 10en te gaan uiteten.
JE LEEST
Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)
FanfictionJaiden is net verhuist van het koude nederland naar het zonnige Sydney. Ze word goede vrienden met de jongens van 5SOS en ze kan Calum haar vriendje noemen. Dan besluit ze haar vriendinnen uit nederland uit te nodigen, maar dan verloopt niet alles...