Hoofdstuk 20

532 39 0
                                    

Daar stond ik dan. Romy had nog steeds haar armen om me heen. "OAW" hoorde ik Luke schreeuwen. Ik maakt me los van Romy en keek naar de jongens. Luke lag op de grond met bloed aan zijn hoofd. "CALUM WHAT DID YOU DO?!" schreeuwde ik. "Mann.." zei Calum zacht. Volgens mij was hij zelf geschrokken van zijn eigen actie. "Quick, call an ambulance!" schreeuwde Romy en ik pakte mijn mobiel.

Toen de ambulance aankwam, was Luke nog steeds bewusteloos. Inmiddels waren de anderen al bij ons komen staan. Calum was naar huis gegaan. "There are 2 people who are allowed to go with him" zei de dokter die Luke net in de ambulance heeft gelegd. "I'll go with him" zei ik. "Me too" zei Ashton en hij gaf een kus aan Veronique. "I call you if there is news" zei ik en ik stapte met Ashton in de ambulance.

Toen we bij het ziekenhuis waren werden we naar een wachtkamer gestuurd. De laatste keer dat ik in het ziekenhuis was, was toen de oma van Calum was overleden. Ik kreeg weer een brok in mijn keel. Tranen sprongen in mijn ogen. Ashton was iets aan het vertellen maar ik had geen idee wat. Een traan liep over mijn wang. Ashton stopte met praten en keek me aan. "I can't handle this Ash" zei ik. "Aww, sweetheard, give me a hug" zei hij. Ik voelde zijn armen om me heen. Hier was ik aan toe.

"The friends from Luke?" een verpleegster kwam binnen. "Yes" zei Ashton. "Luke is consious again, you can come with me" zei de verpleegster. We liep met z'n 2en haar achterna.

Toen we bij Luke aankwamen lag hij aan een infuus in een groot, wit bed. Ik kreeg weer een brok in mijn keel. Ashton liep naar hem toe. "Hey Luke, how are you" zei hij en hij pakte een stoel en ging naast het bed zitten. "Ash?" zei hij heel zacht, zijn stem kraakte. "Yeah it's me, Jaiden is here too" zei hij. "Hey" zei ik zacht. "Jaiden!" zei Luke wat harder.

Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu