Hoofdstuk 4

767 39 6
                                    

Ik lag in mijn bed. Het was vrijdagmorgen 7.30. Vanavond zou ik met Rosie, Clara en Maddie film gaan kijken. Ik had er wel zin in, eindelijk eens iets alleen met meiden. Ik stapte uit bed. Ik deed mascara op, deed mijn kleren aan en liep naar de beneden. "Goedemorgen lieverd" zei mijn moeder. "Goedemorgen" zei ik terug. Ik at wat havermout en trok mijn schoenen aan. "Na school ga ik naar Rosie toe he mama, dan gaan we met de meiden een film kijken" zei ik tegen mama. "Ja is goed lieverd, veel plezier!". "Doei" riep ik en trok de deur achter me dicht.

-------------------------------

Na na 6 uur school was het eindelijk weekend. De eerste schoolweek in Sydney zat erop. Het had erger gekunt, dacht ik bij mezelf. Ik stond met Rosie op de andere meiden te wachten. Rosie en ik zaten in dezelfde klas en ik voelde me al op mijn gemak bij haar. Clara en Maddie kwamen aangelopen. "Hey girls!" zei Clara. "Hi" zeiden Rosie en ik tegelijk. "Ready to go?" vroeg ik. "Yeah let's go!" zei Maddie. We liepen naar Rosie's auto en stapten in. Alleen Rosie had een eigen auto en had haar rijbewijs al. Dus zei reed ons overal naartoe.

-----------------------------------

We zaten met z'n vieren op de bank. Na 2 films, 3 flessen cola en 4 zakken chips hadden we wel zin in pizza.  We bestelden 2 pizza's en lieten het bezorgen. Na 20 minuten ging de bel. Ik stond op en liep naar de deur voordat er iemand mij voor was. Ik deed de deur open. "Hi, two pizza's" zei de pizzabezorger. Wacht. Dat was Calum. "Hey Calum!" zei ik enthousiast. Hij keek even verbaasd maar toen zag hij dat ik het was. "Hi Jaiden" zei hij met een glimlach. Ik verbaasde me er opnieuw over hoe knap hij eigenlijk was. "That's $13 please" zei hij. Ik gaf hem het geld en pakte de dozen pizza's van hem over. "Thanks" zei hij. "But wait Jaiden, can i have your number?" vroeg hij aan mij. Wow vroeg Calim nou mijn nummer?  "Yeah sure!" zei ik en ik schreef mijn nummer op zijn hand. "Well, bye then" zei hij verlegen. "See you Calum" zei ik en ik deed de deur dicht. Ik liep terug naar de meiden met nog steeds een verbaasde blik. "What happened?" vroeg Clara aan mij. "Do you know Calum?" vroeg ik aan hen. "That hot guy who is friends with Luke?" reageerde Rosie. "Yes him, he brought de pizza's and asked for my number" zei ik nog steeds verbaasd. De meiden wisten al dat ik bevriend was met Luke, Ashton, Michael en Calum. "OMG JAIDEN I'M SO HAPPY FOR YOU" schreeuwde Rosie door de kamer. "JAIDEN OMG" zei Maddie. Was hij dan zo populair? Vroeg ik mezelf af. "Wow, it is nice but why are you screeming?" vroeg ik aan Rosie. "Omg Jaiden". "What?". "I'll tell you".

-----------------------------------

Ik keek op de wekker. Het was al half een 's middags. Gister avond was de beste avond ooit. Nadat Rosie me had verteld dat hun band beroemd was in Australië en dat ze waren getweet door Louis van one direction, was ik helemaal blij en excited. Mijn telefoon trilde.

0664073529:

Hey it's calum, i was wondering if you can hang out with me and the boys today? X

Omg, ja natuurlijk wilde ik dat.

Hey Cal! Yeah sure! X

Sms'te ik terug. En zette zijn nummer in mijn telefoon. Mijn telefoon trilde weer.

Calum:

Alright then! See you at 2 at luke's.

Ik stond snel op en liep naar mijn kast. Wat moest ik aan?! Na onderhand elke outfit aan te hebben gehad eindigde ik met een strakke jeans met een nirvana shirt. Ik deed oorbellen in , borstelde mijn haren en deed wat make-up op. Ik liep naar beneden at wat havermout. "Ik ga naar Luke toe met de jongens. Doei!" riep ik door het huis en  ik trok de deur achter me dicht.

Hoe ik Calum ontmoette (dutch fanfic Calum Hood)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu