-Nyugalom Michelle... minden rendben lesz... már keresnek... - suttogtam magamnak, aztán meghallottam az ágak reccsenését és tudtam: menekülnöm kell!
Szaladtam, vigyázva, hogy ne csapjak zajt és ne tudjon követni az az izé, ami követett. Kikerültem fákat, egészen addig, amíg el nem érkeztem egy kisebb tiszta részre. És akkor észrevettem egy kis kuckót, amiben menedéket láttam, így az felé siettem. Felrántottam a függönyt és beugrottam leguggolva a földre, hagyva, hogy a függöny visszaessen a helyére. És akkor meghallottam a halk nyöszörgést, ami mögülem jött, így felé fordultam. Egy velem egyidős srác kuporgott ott. Befogtam a száját, amikor hallottam, hogy jön valami. Félve ültünk ott és vártuk, hogy az a valami elmenjen. Amikor már nem hallottuk többet és vártunk nagyjából tíz percet, elvettem a kezemet a szája elől.
-Szia... bocs, hogy csak így berontottam - suttogtam egy halvány mosollyal.
-Nem gond - mosolyodott el halványan.
-Öhm... Michelle vagyok. Michelle Ross - nyújtottam a kezemet.
-Will Byers. Mondanám, hogy örülök, hogy megismerhetlek, de inkább ismertelek volna meg a suliban... vagy valahol máshol - mutatkozott be.
-Te... tudod, hogy hol vagyunk, vagy, hogy mi üldöz minket? - kérdeztem.
-Fogalmam sincs, de félek - folyt le egy könnycsepp az arcán.
-Én is - bólintottam.
-Gondolod, hogy... valaha megtalálnak, mielőtt elkap az az... izé? - kérdezte szomorúan.
-Remélem - suttogtam. - Will...
-Igen? - nézett rám.
-Örülök, hogy nem vagyok egyedül ezen a helyen... - mondtam ránézve.
-Én is - értett egyet.
-Nagyon gáz lenne, ha megölelnélek? - kérdeztem.
Will nem válaszolt, csak átölelt. Megnyugodtam tőle és éreztem, hogy ő is.
-ÉS ENNYI! - hallottuk meg a rendező hangját. - Csodás srácok! Fantasztikus lett! Tele volt érzelmekkel. Noah, Bryn gratulálok. Jó lett a jelenet.
Boldogan sóhajtottam. Ja, igen. Sziasztok, Bryn Watson vagyok az új szereplője a Stranger Things nevű tv-s sorozatnak és Michelle Rosst játszom, egy lányt, aki a Hellyel lefelében ragadt Will Byersel együtt. Noah a jelenet társam, mivel ő Will Byers megtestesítője.
YOU ARE READING
And the Oscar goes to... |×|
FanfictionStranger Things. Sokan szeretik világ szerte. De mi van ha...? Ezt a kérdést mindig feltesszük, holott sokszor mondják, hogy nem kéne. Én feltettem. És tudjátok mit találtam? Egy történetet. Egy történetet egy lányról és egy fiúról. Nem ismerték egy...