3.fejezet - Noah Schnapp, mint jelenet partner

447 30 0
                                    

-Tudod... láttalak a suliban. Sokszor. És azt is láttam, hogy terrorizálnak. Troy... ugye? - kérdeztem.

Noah bólintott. Egymás kezét fogtuk.

-Én... - kezdtem, de megakadtam. - Mi is volt a szövegem?

Noah elkezdett nevetni, mire beleböktem az oldalába. Közben elmondták a szövegemet, így újravehettük a jelenetet.

-Tudod... láttalak a suliban. Sokszor. És azt is láttam, hogy terrori... - próbáltam mondani a szövegemet, de Noah elkezdett nevetni. - Noah!

-Bocsi, sajnálom. Kérhetnék fél percet? - kérdezte még mindig nevetve.

-Fél perc szünet emberek! - mondta a rendező, így mindketten felálltunk és míg Noah elment lenyugodni, én átnéztem a szövegemet, hogy ne rontsak.

A fél perc hamar letelt és közben megérkezett Winona, Matthew és David a nap utolsó jelenetének forgatására.

-Oké, Noah, Bryn, üljetek vissza és most már menjen le ez a jelenet. Csak pár perc az egész - kért minket a rendező, így visszaültünk a helyünkre és megfogtuk egymás kezét.

-Tudod... láttalak a suliban. Sokszor. És azt is láttam, hogy terrorizálnak. Troy... ugye? - kérdeztem és Noah bólintott. - Én... nagyon sajnálom. Bárcsak... tudtam volna, hogy ezen mész keresztül Will... bárcsak tudnék segíteni...

-Nem kell... nem kell segíteni... majd elkerülöm - suttogta.

-Will, én... - kezdtem és a szöveg szerint mindketten felkaptuk a fejünket és sikítottunk.

-VÉGRE! Köszönöm srácok vége a mai jeleneteiteknek - sóhajtott megkönnyebbülve a rendező. - Hétfőn a megbeszélt időpontban találkozunk a sorozat befejező jeleneteire veletek. Addig pihenjetek.

-Köszönjük! Viszlát! - köszöntünk el.

-És most? - kérdeztem Noah felé fordulva.

-Hát... ha megvársz, mehetünk együtt haza - vont vállat.

-Rendben - bólintottam és mindkettőnk elment, hogy leszedjék róla a sminket.

-Bryn! Milyen volt a forgatás? - kérdezte Carol, a sminkes.

-Egész okés... azt hiszem. És milyen volt a te napod? - kérdeztem vissza.

-Hát tudod... egész nap sminkeltem a szereplőket - vont vállat viccelődve. - És, mit fogsz csinálni még ezután?

-Noahval együtt megyünk haza, aztán... nem tudom még. Ki tudja hogy alakul - magyaráztam, miközben Carol elkezdte leszedni a sminket.

-Hmm... Noahval? - nézett rám mindent tudóan a tükörből.

-Ó, ugyan! - forgattam meg a szememet. - Noahval csak barátok vagyunk. Kedves srác, meg minden, de... nem tudom...

-Nem gond az, fiatal vagy még! - legyintett.

Még beszélgettünk egy keveset, majd amikor készen voltam mindennel, elköszöntünk egymástól és én elindultam Noah öltözője felé. Az öltöző előtt leültem és elővettem a telefonomat. Három nem fogadott hívás Avatól. Gondoltam visszahívom.

-Szia! - integetett a kamerába Ava.

-Szia - köszöntem vissza. - Bocsi, hogy nem vettem fel, csak kicsit elhúzódott a mai forgatás.

-Ó, semmi gond - rázta meg a fejét. - Na és most hol vagy? - kérdezte.

-Éppen a jelenet társamra várok, még öltözik - válaszoltam. - Milyen volt a napod?

-Egész jó. Jövő héten kezdődik a tábor, amiről annyit meséltem minden évben! - újságolta izgatottan. - Remélem ott lesz az a cuki srác...

-Úúú... Brayland? - kérdeztem somolyogva.

-Igen - pirult el. - Annyira kedves volt és... annyira érett. Sokat és jót beszélgettem vele múlt évben.

-Igen, tudom - nevettem el magam.

-Bryn! - ijesztett meg Noah, mire eldobtam a telefont.

-Noah, a jó ég áldjon meg! Ezt miért kellett?! - kérdeztem kissé dühösen, miközben felvettem a telefont a földről.

-Kivel beszélgetsz? - állt mellém. - Hello szépség!

-Szóval te vagy Bryn rejtélyes jelenet társa... - nézett hunyorogva a telefonba Ava.

-Noah Schnapp vagyok - mosolyodott el.

-Ava Murphy - biccentett.

-Oké, Noah, elég. Ne flörtölj a legjobb barátnőmmel - ütöttem vállon. - Már van valaki, akinek tetszik és neki is tetszik ő, úgyhogy csitt, és menjünk. Ava, otthon visszahívlak.

-Oké, sziasztok! - integetett kuncogva és kinyomta.

-Csak nem féltékeny voltál? - kérdezte somolyogva.

-Hülye - forgattam meg a szememet és előre siettem.

-Na jó, bocsi - sóhajtott Noah mellém érve. - Éhes vagy?

-Igen, kicsit - bólintottam megenyhülve.

-Itt van a közelben egy meki, beülhetnénk - ajánlotta.

-Legyen - bólintottam és elindultunk.

And the Oscar goes to... |×|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora