Azon a napon összejöttünk és Millie és Ava lehettek az elsők, akik gratuláltak. Egy hónappal később sikeresen levizsgáztunk.
Júliusban pedig...
-Ááá...! Olyan izgatott vagyok Ava! - járkáltam körbe-körbe.
-Nyugi! Ez csak a premier! - nézett engem a legjobb barátnőm/testvérem.
-De annyit küzdöttünk a forgatással! Mi lesz, ha nem lesz jó? - kérdeztem ránézve.
-Ugyan Bryn! Ti vagytok az egyik legjobb színészek, akikkel eddig találkoztam! Biztos, hogy fantasztikus lesz! - fogta meg a vállamat.
-Köszi Ava - sóhajtottam hálásan.
Aztán meghallottuk a csengőt.
-Noah! - kaptam fel a fejemet és kirohantam az ajtóhoz, amit a nagynéném már kinyitott és az ikrek anyukájával beszélt.
-Bryn! - mosolyodott el boldogan Noah.
Odaszaladtam hozzá és átöleltem. A nyakába fúrtam a fejemet és boldogan szívtam be az illatát.
-Ó, a fiatal szerelem - sóhajtott Aurora néni, de mi nem foglalkoztunk vele, csak tovább öleltük egymást.
-Szeretlek Bryn - suttogta Noah, mire azonnal elengedtem.
Döbbenten néztem Noahra, aki ugyanolyan döbbenten nézett.
-É-én... - dadogott Noah vörös fejjel.
-Na, jó, gyerekek induljunk! - törte meg a kissé kínos pillanatot Noah anyukája.
Mindketten vörös fejjel mentünk ki az ajtón, hogy aztán pár perc után az autóban ülve a premier helyszíne felé tartsunk.
-Noah... - kezdtem a fiú felé fordulva.
-Igen? - nézett rám.
-Szerinted... szerinted jó lett az első évad? - kérdeztem.
-Ezen gondolkodtál egész nap, mi? - kérdezte Noah egy halvány mosollyal.
-Ismersz - jelent meg egy fintor az arcomon.
-Figyelj Bryn. Fantasztikus színésznő vagy. Maga a szöveg és a történet, amiről tudunk nagyon jól van megírva. Biztos vagyok benne, hogy nagyon sokan fogják szeretni. Főleg a kis szerelmi szálat, ami a karaktereink között alakult ki - nyugtatott. - Ha ez megnyugtat, én is izgulok. De... velem vagy és ez segít - mosolygott.
-Köszönöm Noah - öleltem át a barátomat.
És elhatároztam magam. Nagyot sóhajtottam, majd kinyögtem azt a szót, amitől annyira féltem.
-Szeretlek - suttogtam.
Noah először meglepődött, de aztán megnyugodott és még jobban magához szorított.
Nem sokkal később megérkeztünk a helyszínre, ahol Noah anyukája kirakott minket és sok sikert kívánva elhajtott.
-Készen állsz? - kérdezte Noah a kezét tartva.
-Igen - bólintottam és megfogtam a kezét, összekulcsolva az ujnainkat.
Belépve az épületbe a csapat többi tagja üdvözölt minket és gratuláltak. Millie azonnal elrabolt, hogy elmesélje, hogy a crusha ráírt. Bár nagyon ledöbbentem, mégis valahogy számítottam rá.
-Beszélgettetek? - kérdeztem szinte azonnal.
-Egy keveset - bólintott.
-Hajrá Millie - szorítottam meg a karját egy kicsit, majd elindultunk be a terembe.
Már ott volt majdnem az egész színész gárda plusz a stáb. Intettem Carolnak és a jelenet társainknak Winonának és Davidnek.
-Popcornt? - nyújtott felém egy zacskót Noah.
-Köszi - mosolyogtam rá és kivettem egy pár darabot a zacskóból.
-Leülünk? - kérdezte.
-Persze, csak hozok magunknak innivalót, rendben?
Noah bólintott, így elindultam, hogy szerezzek két pohár üdítőt. Az üdítős asztalnál összefutottam Carollal, aki éppen egy darab pogácsát fogyasztott.
-Látom bevált a jóslatom - mosolyodott el Carol.
-Talán... - gondolkodtam el.
-Ugyanmár Bryn! Mesélj! - fordított maga felé.
-Nem sokról maradtál le, nyugi. Csak annyi, hogy Noah és én pár héttel a forgatás után bevallottuk egymásnak az érzéseinket és összejöttünk - vontam vállat.
-Gratulálok kislány! Fantasztikusak vagytok! - gratulált boldogan.
-Köszi Carol! - mosolyogtam.
-Üdítőért jöttél? - kérdezte.
-Igen - bólintottam.
-Tessék - nyújtott át két pohár üdítőt. - És élvezd az első évadot.
-Köszönöm Carol - öleltem át a lányt és visszasiettem Noahhoz.
Mosolyogva nyújtottam át Noahnak az üdítőjét.
-Köszi - mosolyodott el.
Innentől kezdve pedig már nem kellett sok, amíg végre elkezdődött a premier, aminek elején a Duffer testvérek felmentek a színpadra.
-Mindenkit szeretettel köszöntünk itt, a legelső Stranger Things-premieren! - mondta Ross.
-Sok-sok óra munkájának köszönhető mindaz, amit ma látni fogunk a képernyőn! - magyarázta Matt.
-Igen. És mivel 8 epizód van, úgy döntöttünk, hogy a felét nézzük ma meg és minden epizód után szünetet tartunk.
-Hát, akkor... élvezzétek a premiert! - mondták egyszerre és ezzel egy időben a lámpák lekapcsoltak és kezdetét vette a legelső epizód.
Noahval érdeklődve néztük az első részt és bármikor valami rossz történt Willel, megfogtam és megszorítottam Noah kezét. De azon kívül, hogy szétszorongattam Noah kezét a premier alatt, nagyon élveztem az estét és boldog voltam, amikor megláttam mindkettőnket a képernyőn. És végül négy óra múlva boldogan és elgémberedve keltem fel a székből és a legelső dolgom az volt, hogy átöleltem Noaht.
-Olyan büszke vagyok rád Noah! - suttogtam. - Szeretlek.
-Én is téged Bryn... - temette bele az arcát a hajamba.
Rengetegen gratuláltak nekünk és a csapat többi tagjának és mi is kiosztottuk a gratulációinkat. Aztán ennek is véget kellett érni. Noah anyukája jött értünk és miután engem hazavittek, ők is eltűntek az éjszakában. De a boldogság ott maradt és egész este mosolyogtam.
YOU ARE READING
And the Oscar goes to... |×|
FanfictionStranger Things. Sokan szeretik világ szerte. De mi van ha...? Ezt a kérdést mindig feltesszük, holott sokszor mondják, hogy nem kéne. Én feltettem. És tudjátok mit találtam? Egy történetet. Egy történetet egy lányról és egy fiúról. Nem ismerték egy...