Oké, szóval az egész úgy kezdődött, hogy meghallgatást tartottak egy új sorozatra, amiről mi nem tudtunk semmit. Én viszont szerettem volna valamikor elkezdeni a színészkedést.
-Tényleg meg akarod próbálni? - kérdezte Ava.
-Igen. Baj? - kérdeztem óvatosan.
-Nem, dehogy. Tudom, hogy ez volt az álmod. Csak... - hallgatott el.
-Csak? - bíztattam.
-Ne felejts el, ha híres leszel - mosolyodott el szomorúan.
-Hogyan tudnálak? Te vagy a legjobb barátom, amióta csak az eszemet tudom! Elképzelni nem tudod, hogy mennyire szeretlek Ava! Soha se kételkedj a barátságunkban, rendben? - fogtam meg a kezét.
-És... mikor lesz a meghallgatás? - kérdezte, témát váltva.
-Nem tudom pontosan, de nézzük meg! - álltam fel és megfogva a laptopomat rákerestünk.
Aztán kiderült, hogy nem is volt az olyan messze, mint azt gondoltuk, így rá pár héttel már tudtuk is az eredményt, ami azt mondta, hogy bekerültem. Azt mondták, hogy küldik a szöveget és, hogy mikor kell bemennem. Így összepakoltam minden cuccomat és leutaztam a nagynénémékhez, akik a forgatás városában éltek és azóta is itt élek. Ez volt négy-öt hónapja és egy héten sem felejtettem el felhívni a legjobb barátomat, akinek beszámoltam a publikus dolgokról.
-Hidd el, tetszeni fog a sorozat, ha egyszer kijön! - mondtam nevetve.
-Biztos vagyok benne, hogy jó lesz - értett egyet.
-Bryn! Jöttek hozzád! - nyitott be Aurora néni, a nagynéném.
-Máris megyek! - bólintottam. - Figyelj visszahívlak, rendben?
-Persze - bólintott mosolyogva. - Szia!
-Szia Ava! - integettem neki és kinyomtam a videóhívást.
Kimentem a nappaliba, ahol Millie állt.
-Szia Millie! - mondtam csodálkozva. - Hát te?
-Csak... beszélnünk kell! - mondta kicsit idegesen és megfogva a kezemet behúzott a szobámba.
-Mi a baj? - kérdeztem aggódva.
-Azt hiszem szerelmes vagyok... - nyögte ki.
-Kibe? - érdeklődtem azonnal.
-Hát... van egy aplikáció... Musical.ly a neve... - vette elő a telefonját. - És van ez a srác, akit most találtam a napokban... - magyarázott elpirulva, miközben az appon keresgélt.
Aztán a telefonom jelzett egy bejövő hívást.
-A legjobb barátnőd az? - nézett rám hirtelen.
-Öhm... igen - vettem a telefonomat a kezembe.
-Nagyszerű! Több lány, több vélemény! - kapta ki a kezemből a telefonomat és megnyomta a "fogadás" gombot. - Szia! Te biztos Ava vagy! Én...
-Te Millie Bobby Brown vagy! Aki a kicsi Alice-t játszotta az Egyszer volt hol nem volt pár részében! - szakította félbe Ava a lányt.
-Ismer - nézett rám mosolyogva Millie.
-Igen, ő végig nézte a sorozatot, én nem - vontam vállat.
-Bryn! - kiáltott Ava, mire összerezzentem.
-Mondd csillagvirág! - mosolyodtam el olyan aranyosan, amilyen aranyosan csak tudtam és a kamerába néztem.
-Miért nem mondtad, hogy ismered a fantasztikus Millie Bobby Brownt? - kérdezte csalódottan.
-Nem tehettem csillagvirág. Ez is része a titoknak... Bocsi Ava, ne haragudj - néztem rá bocsánatkérően.
-Nem haragszom - sóhajtott. - De akkor most már mondd el, hogy ki más van ott, akit ismerek! - kérlelt.
Sóhajtva Milliere néztem, aki csak vállat vont és visszanézett Avara.
-Oké - egyeztem bele. - De senkinek sem mondhatod el!
-Ígérem! - tette a szívéhez a kezét. - Na, most mondd el! Léééégysziii!
-Oké... Szóval van Finn Wolfhard... - mondtam, mire Ava felsikított izgatottan. - Aztán... Gaten Matarazzo... - gondolkodtam.
-Az a Gaten Matarazzo?! - kérdezte döbbenten.
-Igen Ava - bólintottam. - Meg persze ott van Winona Ryder és David Harbour. Azt hiszem ennyi, akit ismersz - vontam vállat.
-Wow... Bryn, nagyon irigyellek most - sóhajtott boldogan.
-Hát... végül is bemutathatlak nekik. Természetesen videón keresztül, tudom, hogy a szüleid nem engednének ide - ajánlottam.
-Megtennéd? - kérdezte izgatottan.
-Persze! Itt van Millie segítségnek, szóval persze! - mosolyogtam rá.
-Köszi Bryn, imádlak! - mosolygott boldogan.
-Oké, most Millie. A crushod. Gyerünk - néztem a lányra.
-Ja igen... - pirult el azonnal. - Az igazság az, hogy ő idősebb nálam.
-Mennyivel? - kérdezte Ava.
-Három év... három és fél... azt hiszem - gondolkodott.
-Na és aztán? - vontam vállat. - Az semmi - legyintettem.
-Igen, csak még olyan fiatalok vagyunk... - sóhajtott.
-Hát... figyelj. Lesz ami lesz - vont vállat Ava.
-Igazad van - bólintott Millie.
-Na, mutasd már a srácot! - biztattam.
-Rendben - sóhajtott egy hatalmasat és végre megkereste a srácot. - Itt van - mutatta felém a telefont.
-Oké, wow! Nem csodálom, hogy ő a crushod... - értettem egyet.
-Lányook, mutassátok nekem is! - kérte Ava.
Millie a telefonom felé fordította az övét, így megmutatva Avanak a srácot.
-Hűha... - sóhajtott Ava. - Cuki.
-Ugye? - kérdezte Millie a távolba révedve.
-Hű, te teljesen belezúgtál! - szívtam Millie vérét.
-Naa, Bryn... - lökött meg.
-Lányok, nekem mennem kell - szólalt meg Ava.
-Igen, lassan nekem is - bólintott Millie. - De nagyon örülök, hogy végre megismerhettelek Ava!
-Én is Millie - mosolyodott el Ava. - Köszi a beszélgetést! Sziasztok - integetett.
-Sziaa! - integettünk mi is.
-Cuki csaj - mondta Millie.
-Az. Amióta csak az eszemet tudom, mellettem volt - mondtam.
-Hát... szerencsés vagy, hogy van egy ilyen menő barátod - mosolygott Millie.
-Igen... Nagyon szerencsés - értettem egyet.
YOU ARE READING
And the Oscar goes to... |×|
FanfictionStranger Things. Sokan szeretik világ szerte. De mi van ha...? Ezt a kérdést mindig feltesszük, holott sokszor mondják, hogy nem kéne. Én feltettem. És tudjátok mit találtam? Egy történetet. Egy történetet egy lányról és egy fiúról. Nem ismerték egy...