🌺Denize Savrulan Umutlar. 爱

1.7K 164 163
                                    

Bir okuyucum, "bu bebek neden hiç altına sıçmıyor?" gibi bir yorum yaptı bende oraları yazmıyom dedim ama sanırım çok absürt duruyor yani o sahneleri yazmamam. Yani bu çocuk yiyor içiyor yatıyor arkadaş neden bezine yapmıyorsun lan sen?

Bu yüzden dedim ki, neden yazmıyorum?

Hae Ra bekle beni mdnxbdhxh

Bu bölüm bebişim awenoir'e ithafımdır sşaljxbcjdjdjd

YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN ALLAH İÇİN, TŞK

29.06.2019

Banyodan elimi yüzümü yıkayarak çıktığım vakit, odasından çıkarak koridora ulaşan annemle karşılaştım. "Günaydın anne." sesimi duyarak bana döndüğünde gülümseyerek, "Günaydın." demiş daha sonra yüz ifadesi değişikliğe uğrarken anlamsızca yüzüne bakmıştım.

"Oğlum gelsene bir.." yanına ilerlerken eğilmem için eliyle işaret verdiğinde kulağıma yaklaşıp şu sözleri söyledi, "Duvarlar ses geçiriyor, bilin istedim. Hani çocukta nasıl uyanmadı anlamış değilim de neyse.. Bir dahakine dikkatli olun, tamam mı?"

Ben duyduğum şeyler yüzünden dumura uğrarken yanan yüzüm ile yavaşça geri çekilip annem dışında her yere bakmaya başlayınca gülen sesi kulağıma doldu ve omzumu iki kez patpatlayıp ilerledi.

Utanç dolu bir inleme dudaklarımdan döküldüğünde yüzümü buruşturup ellerimi yanaklarıma çıkardım. Tanrım... Bu işi neden ailemin evinde yapmıştım ki?

Ah, odaya tekrar girmeden önce mimiklerimi kontrol altına almam gerekiyordu yoksa Jennie durumu anlar ve ne olduğunu öğrenene kadar soru sormayı bırakmazdı. Onu utandırmak istemiyordum, ben yeterince utanmıştım.

Boğazımı temizleyip derin bir nefesi de içime çekerken araladığım kapıdan içeriye girdim. Melekleri andıran yüzü görüş açıma girdiğinde dünyam duruyor gibiydi. Gülümsedim ve yaklaşarak yatakta yanına oturdum.

Sabaha kadar oyalandığımız için hâlâ çıplak olan bedenine serdiği örtüyü hafifçe aşağı kaydırıp munzır bir gülümsemeyi dudaklarıma kondurduğumda açılan omzuna kısa ve tatlı buseler sıraladım.

Az önce utanan ben miydim?

Mırıldanmaları kulağıma kedi mırlamalarını andırdığında gülüp bu sefer de çene bitimine ufak bir öpücük kondurdum. "Uyuyan güzelin kalkma vakti.."

"Beş dakika..." dudaklarını ayırarak kısık sesle konuştuğunda öyle kalmaya devam etti ve dudakları aralıkken uyumaya başlamasına kahkaha atarak karşılık verdim.

Sırtını bana döndüğünde iyice açılan örtü kalçasının görünmesine neden olduğunda kurnaz bir gülümseme hüküm sürdü yüzümde. İşaret parmağımı kalçasında daireler oluşturacak şekilde döndürürken, "Uyanmalısın." diye fısıldadım.

Beni zorluyordu, uyurken bile! Ah.. Ne zaman bu kadar iradesiz bir adam olmuştum?

Bunları düşünmeyi kestiğimde dudaklarımı kalçasına bastırırken buldum kendimi. Gözlerim kapandığında ellerim bedenine yöneldi ve sınırlarımı zorlayan bir hareket ile tekrar benden tarafa döndüğünde dudaklarım kasığına çarptı.

idol or dad † jenmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin