Flashback
"Mand, min nakke er helt vildt øm" Galen tog fat i sin nakke og fik den til at sige knæk.
Jeg nikkede stille for mig selv imens jeg strakte mig og gabte.
Vi går rundt i mesters have, alle hans elever bor ved ham. Fordi han ikke gider at gå helt vildt langt efter os.
Folk træner ofte ude i haven hvor der også er en trænings plads.
"Galen, Ask! Mester er vendt tilbage. Han har en ny elev med" Jeg kiggede på en af vores kammerater, Gavin. "Vi kommer nu" Jeg nikkede og vi gik efter Gavin.
Alle 13 elever der er under oplæring stod på pladsen, klar til at tag imod vores lærer mester. De forskellige tjeneste folk er her også for at tag imod deres chef.
Man kunne mærke hans mørke aura før man kunne se ham.
"Velkommen tilbage, mester" Lød det fra alle. Alle bukkede, andre bukkede dybere end andre. Galen bøjede blot sit hoved en smule, imens Gavin næsten var ved at falde fordi han bukkede sig så meget. Men jeg nået at tag fat i hans bluse og hive ham op.
"Sikke en dejlig velkomst" Grinede han, han havde en hånd på en drengs skulder der var ved siden af ham.
Drengens sorte hår, var kort, næsten karseklippet. Hans grønne øjne var utroligt lyse, han havde blod og jord på sig.
"Sige hej Kenzo, det her er mine andre elever" Han skubbede drengen tættere på os.
Han kiggede skeptisk på os før han spyttede til siden, hvor der kom blod ud.
"Mit navn er Kenzo, jeg ser frem til at arbejde med jer" Han bukkede sig.
"Oh wow, det må være første gang en anden elev har bukket for mig" Sagde Gavin.
"Han er alt for høflig, han overlever ikke en måned her" Sukkede Galen og satte hans skuldre lange hår op i en hestehale.
Mester grinede og rodet Kenzo i håret, "Dygtig dreng"
Jeg gik et skridt frem, jeg kunne hører folk mumle.
"Velkommen til" Sagde jeg hæst og bukkede, jeg hørte tjenestefolk gispe.
Siden jeg er en af mesters favorit elever, behøver jeg ikke at bukke for andre end folk der er noble.
"Han er blevet sindssyg" Hørte jeg nogen mumle. Jeg rettede mig op og så ind i Kenzo's øjne.
"Velkommen til mit personlige helvede, håber du nyder det her" Jeg vendte mig om og begyndte at gå. Jeg kunne hører mester grine "Ak Ask og hans humor"
~~~~~~
Jeg sukkede og tog en trøje på, Galen var på hans seng og kastede med en bold.
"Er du klar?" Spurgte han, jeg nikkede. "Mkay" Galen rejste sig op og vi gik ud af værelset og hen på trænningspladsen.
"Flot Kenzo" Hørte jeg min mester sige. Mine øjne fandt hurtigt mester og Kenzo.
Kenzo var i gang med at få ros imens han bliver rodet i håret. Hans hår er blevet længere. Mester kan godt lide når hans elever har hår man kan rode i når man har gjort det godt.
"Knægten klare det godt, tror du han bliver en del af favoritterne med os?" Spurgte Galen.
Jeg så på ham og trak på skuldrene. "Lad os ikke håbe det" Svarede jeg blot.
Intet godt kommer ud af at være en favorit.
~~~~~~~
"Jeg udfordrer dig Galen!" Galen stoppede op og så på Kenzo der pegede på ham.
"Det tror jeg ikke" Svarede Galen.
Kenzo fnyste "Hvad er du bange?" Grinede han. Galen så bare på ham før han smilede og gik tættere på ham. "Okay knægt, jeg accepter din udfordring. Bare husk" Galen bøjede sig ned over ham. "Det var dig som udfordreret mig"
~~~~~
Jeg smed Kenzo ned på jorden, han brummede irriteret og rejste sig op for at slå ud efter mig. Men jeg undveg ham og tog fat i hans ene arm og fik den om på hans ryg.
Jeg smed ham fra mig og han ramte jorden endnu en gang, efter han mistede balancen han ellers så desperat prøvede at opholde.
Han havde tabt, udfordringen var forbi.
Og jeg skulle videre.
Jeg vendte mig om og skulle til at gå da han stoppede mig.
"Hvorfor?"
Jeg kiggede bagud han satte sig op og hostede lidt blod op.
"Hvorfor er I favoriterne? Klart I er nogle fantastisk krigere. Men I respektere ham ikke, man kan tydeligt se I hader at være her" Han kiggede op på mig.
"Så hvorfor? Hvorfor er det jer han vælger om og om igen? Hvorfor er det jer som vi skal se op til? Hvorfor er det jer han viser så stolt frem?" Han høstede lidt mere blod op. Hans hænder begravet i jorden, frustreret.
Jeg vendte mig mod ham og kiggede lidt på ham.
Smurt ind i en blanding af blod og jord sad han der. Kiggede på mig som om jeg var den værste person han kendte.
Hans øjne var fuldt med så mange forskellige følelser og jeg kunne ikke afgøre hvilken en der var mest dominerede.
Hvorfor vi var favoritterne? Det var Jeg ingen gang selv sikker på. Det eneste jeg vidste var at min lærer mester, ikke var helt normal.
Men hvorfor var Kenzo så opsat på at blive en favorit? Hvad er det han ville opnå?
Jeg gik tættere på ham og gik i hug foran ham.
"Kenzo.. Du ville ikke vær en favorit. Tro mig" Jeg rodet ham i håret før jeg gik i min vej.
Flashback slut
Kenzo tog fat i Seths hals "Jeg ville gerne se dig prøve, leder Seth"
Han er virkelig blevet mere selvsikker..
Eller mere dumdristig, who knows?
Seth smed Kenzo væk fra sig og snerrede af ham; "Er du træt af at leve knægt?"
"Nope" Kenzo smilede og knipset med fingrene.
Lige pludselig var han bag mig og holdt en kniv foran mig.
Andre dæmoner som jeg genkendte dukkede op. Andre kammerater jeg havde været i lærer sammen med var her.
"Længtes bare efter hævn" Grinede Kenzo.
Seth løb hen imod os men blev stoppede af en barriere.
"Få gang i bålet drenge, vi har en stram tidsplan" Sagde Kenzo.
//Så gæt hvem der har lungebetændelse? Miiiiig! Yeah.. Jeg har haft det virkelig skidt og har det stadig virkelig skidt derfor glemte jeg at opdaterer. Så I ville få tre kapitler i dag. Wuhu!//
YOU ARE READING
It's where my demons hide
ParanormalMørket kommer tættere på, og den opsluger alt hvad den kan få fat i. Og mørket er specielt interesseret i en person. Ask.