n i n e

236 19 1
                                    

Minęło dwanaście godzin, od momentu powrotu dwójki przyjaciół z ich spotkania. Czyli jest już dokładnie południe, a zespół powoli szykuje się na obiad, który tym razem ma zostać przygotowany przez dwóch najmłodszych członków. NamJoon śpi jak zabity, co jest pewnie powodem kaca, który spotkał go gdy najstarszy obudził go na śniadanie. Lider wczorajszego wieczoru trochę wypił, dobra - nie tak trochę.

SeokJin za to czuje się wyśmienicie pod względem fizycznym, pod psychicznym chyba sam nie wie. Mętlik który miał w głowie jeszcze przed ich 'randką' (chłopak lubił nazywać tak ich wyjście) znacznie się powiększył. Myślał intensywnie nad wszystkim co się wydarzyło, analizował każde swoje zachowania, każdą sytuację w swoim życiu, aby odpowiedzieć na to znienawidzone, zadane przez Hoseoka pytanie. Czy jest gejem? Możliwe. Ale to pytanie ma się nijak do tego drugiego, które postawił sobie sam. Mianowicie: Czy możliwe jest to, że kocha Joona?

Tak jak w tamtym przypadku, przemyślał każdy możliwy aspekt, wyjście, rozwiązanie, ale nie doszedł do niczego wielkiego. Jedyne co mu pozostało, to przebywać jak najdłużej w towarzystwie młodszego i obserwować swoje własne reakcje. Dlatego też, postanowił wziąć pod lupę wydarzenie z ich randki.

Dlaczego odczuł taką przyjemność, wiedząc, że Kim stał się zazdrosny o pierwszą lepszą dziewczynę? Tłumaczył to sobie, nie. Właściwie nie wiedział jak ma to sobie wytłumaczyć, nie był wstanie dojść do rozwiązania tej zagadki. NamJoon wydawał się być na wyciągnięcie ręki, lecz miał wrażenie, że jest na tyle daleko, że dojdzie do niego za kilka lat.

Postanowił sięgnąć po jedno z najbardziej banalnych, lekko idiotycznych, ale jakże pomocnych rozwiązań. Chwycił w dłoń swojego smartfona, wprowadził kod PIN i włączył przeglądarkę. Wprowadził odpowiednią frazę, zaczął przeszukiwać internet mając nadzieję na coś konkretnego. Kliknął w pierwszy znajdujący się tam link, którego tytuł nie wydawał się zbyt kiczowaty.

Czy jesteś gejem?! Ten TEST to sprawdzi!

1. Lubisz kolor różowy?

Jin zirytowany opuścił stronę, zdenerwowało go to pytanie. Nie trzeba być gejem, aby lubić kolor różowy! Bo on lubi, a gejem nie jest. Prawda? Co za idiotyczny zbieg okoliczności, ale przecież nic nie oznacza. Kolejne kilka linków przeniosło go do podobnych testów i różnorakich quizów zarzekających się o profesjonalizm, Kim zaklął pod nosem. Nic nie wskazywało na sukces, wszystko było tak samo banalne, głupie, bez żadnego sensu, aż dziwne, że istnieją ludzie wierzący w te brednie. Na myśl, że jakiś test mógłby przesadzić o jego orientacji, miał ochotę się śmiać.

Gdy miał zamiar rzucić telefonem o ścianę, wreszcie natrafił na coś konkretnego. Utkwił wzrok w nagłówku, mrugając powoli, jakby chcąc upewnić się, czy nie są to zwykłe omamy.

Jak przekonać się o poprawności własnej orientacji - opinia specjalistów.

[...] Z orientacją, jest trochę jak z alergią. Aby przekonać się, jaka ona jest, należy poddać się testom. Mianowicie, pozwolić aby odpowiednie bodźce mogły działać.

Mając problem z podjęciem jednoznacznie decyzji, odnoszącej się do własnej orientacji powinniśmy przedewszystkim sprawdzić, jak reagujemy na dotyk płci przeciwnej oraz tej samej co nasza. Kiedy narazimy się na kontakt, przeanalizujmy czy wystąpiło cokolwiek z tej listy:

- podniecenie
- pragnienie dłuższego dotyku
- pożądanie
- ekstaza
- zadowolenie
- przyjemność

Jeśli wystąpiła chociażby połowa z owych uczuć, może być już przesądzeniem twojej orientacji. Ale, gdy wystąpiło:

- obrzydzenie
- obojętność
- niechęć do dalszych relacji
- zniechęcenie

Możemy stwierdzić, że owa orientacja nie pasuje do nas.

Jednym z bardziej banalnych rozwiązań, jest obejrzenie filmów pornograficznych z odpowiednio dobranymi aktorami. Jeśli jesteś kobietą i chcesz sprawdzić, czy podnieca cię damskie ciało, włącz film z udziałem dwóch kobiet, jeśli zaś mężczyzną, włącz film z udziałem dwóch mężczyzn.

Jin dłużej nie czekał, nie przepadał za filmami tego typu, ale jego zdaniem, nie było już innego rozwiązania. Wszystkie odczucia spowodowane przez młodszego sprawdziły się, więc teraz mógł jedynie włączyć owy film i zacząć oglądać. Tak też zamierzał. Sprawdził, czy ktoś jest przy drzwiach jego sypialni albo w najbliższym otoczeniu, gdy nie spotkał nikogo, wrócił do pokoju. Rzucił się na łóżko, chwycił za słuchawki i wpisał co powinien. Rozejrzał się po pokoju, upewnił się po raz trzeci, że NamJoon śpi twardym snem i aby na pewno nie obudzi się, a gdyby już zaszła taka ewentualność, to nie zobaczy co starszy ogląda. Gdy wszystko było jak w zegarku, nałożył słuchawki na uszy, przełknął ślinę i włączył.

Minęła zaledwie chwila, a dwaj przedstawieni jako główni bohaterowie mężczyźni przeszli do rzeczy. Fabuła polegała na tym, że ten wyższy, był chłopakiem siostry tego niższego, ale spotykał się z nią tylko po to, aby mieć kontakt z jej bratem. W późniejszym czasie okazało się, że obaj żywią do siebie to samo palące uczucie.

Po 30 minutach filmu Jin był wstanie odpowiedzieć na pierwsze pytania. Ale co z drugim?

epiphanyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz