اسف جدا بس الاسبوع ده ملغبط جامد اوى معايا وعقبال السناجل كلهم يارب ...
اقتباس من الحلقات القادمه.
....................................
....أمى فيكى ايه ردى عليا مين لى عمل فيكى كده ..
الام: هو س سلي سليمان هو ال.....
أمى ماماااااااا ردى عليا أمى مش هتموتى وتسبينى انا محتجالك اصحى اصحى بالله عليكى انا عاوزكى جانبى متكسرنيش انا اموت من غيرك مش كفايه بابا انتى كمان حرااااام عليكى اصحى مامااااااااا وحياتك عندى لاجيب حقك منو وهنتقم منهم كلهم ومش هرحم حد فيهم هحرق كل الأخضر واليابس روحى لبابا وقوليلو انوا وحشنى وانا قريب هجيلكم بس بعد اما اخد حقك...
سليمان موتك قرب وهعرفك مين هى العاصى هخليك تشوف جهنم على الأرض ومش هيكون اسمى "أسوة الهاشمى "غير لما انتقم منك ....
مع السلامه يا أمى ..😭😭😭😭😭
.............................
....لما كل هذا.
.....لا أعلم كلما نظرت إليها احس بوجود رابط بيننا.
....انت تحبها.
....لا أعلم لكنى أحب أن اتتبعها دائما واعلم اخبارها والغضب يتاكلنى كلما رأت دمعه من عيونها الساحرة.
.....اوووووه صديقى انت تعشقها لاتحبها.
.....هذا ليس بعشق.
...لما.
....العشق والحب لابد أن يكون متبادل وهى لاتبادلنى اياه.
....لا تحزن صديقى الحياة لا تتوقف وانت ايضا لا تقف عليها هناك أخروت يتمنون منك نظرة.
.....هى لاتتمنى منى سوى البعد.
....والحب لايجدى نفعا معاها أتركها وشأنها.
.....لم اقدر على البعد أفففف هذا محزن للغايه أراك فيما بعد صديقى لم أعد أستطيع الانتظار أكثر من ذلك وداعا.
....وداعا.
....................................
تم تبدل إطلاق النيران بينهم وأسوة تتقدم للمهاجمه وتطلق النار على من يقف أمامها حتى وصلت لآلبرت الذى وقف صدما بموت جنوده وأصبح محاصر بين أسوة وجنودها...
أسوة:كنت اتمنى هذه المواجهه منذ زمن.
آلبرت:وانا ايضا صغيرتى.
أسوة:إذا فلنبدأ تصفية الحسابات ولتنال جزائك على افعالك وقتلك لعائلتى .
آلبرت:اووو لن تفلاحى اذا .
أسوة:لنرى...
...................................
الاقتباس ده مش كل الأحداث دول يعتبروا عناوين التفصيل فى الحلقات اتمنى يعجبكم الاقتباس ويعتذر مره تانيه على الحلقه لان بجد انا مش فاضيه خالص يعتبر الاسبوع ده كله هيبقى وقتى كله بره البيت....
اشوفكم بكرة ان شاء الله مع الحلقه القادمه بعنوان "الموت والظلم"..
أنت تقرأ
جبروت أسوة
Acciónم١:البحث ده لازم تقلب عليه الدنيا لازم تلقوه البحث ده لو ظهر فيها موتنا وكل شغلنا هيدمر. م٢:طب هنعمل ايه فتشنا بيته اكتر من مره ومكتبه وبنته مراقبنها ال٢٤ ساعة وحتى اخواته صفنهم الاتنين فى ايدنا ايه اكتر من كده. م١:اتصرف شوف ايه كانت اخر مكلماته كا...